VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Dan zou ik eerder de auto eens laten uitlijnen.

darius

Citaat van: Vulk op 08-04-2009 12:13:36
Dan zou ik eerder de auto eens laten uitlijnen.
Thomas dat heb ik ook al laten doen. Op alle vier de wielen. Kostte me 50 euro, hier in Gent.
No show, only go.

BOV

Heey, deze 850 zijn we zondag na de Elandrun dus tegengekomen :D

Wij reden in de zwarte 854 T5 (zat zelf op passagiersstoel).

Mooie auto zeg!!
I take pictures and build stuff...

Vulk

Dat was ik ja. Was fijn even samen op te rijden. Bedankt voor de foto.

Mijn kenteken hoef je niet weg te photoshoppen hoor.

BOV

Citaat van: Vulk op 09-04-2009 12:34:35
Dat was ik ja. Was fijn even samen op te rijden. Bedankt voor de foto.

Mijn kenteken hoef je niet weg te photoshoppen hoor.

Slechte gewoonte ;)
Er zijn sommigen (ook op 480 forum) die dat liever niet hebben, en doe dat dan meestal ook gewoon.
Baadt het niet... ;)
I take pictures and build stuff...

Vulk

Heb je er toevallig nog een paar? ;D

Vulk

De laatste tijd is er weinig spannend's gebeurd aan de auto.
Hij is de 234k gepaseerd en is gisteren vlot door de keuring geraakt.
Ik had drie opmerkingen: afstelling lichten niet goed, een kapot lampje van de nummerplaatverlichting en de uiterlijke staat van de schokdempers achter (gescheurde hoezen).

Voor de rest geen problemen. Gisterenavond nog even verse ruitenwissertjes gemonteerd en hij kan er weer tegen. :)

darius

Nou dat is mooi Thomas dan heb je ook eens een keer een meevallertje  ;D
Kom je morgen mee naar de Zeeland meeting ?

Darius
No show, only go.

Vulk

Morgen wordt mijn grootvader begraven dus een meeting zal er spijtig genoeg niet inzitten.

Vulk

Gisteren ben ik nog maar eens richting Limburg gereden voor een dagje sleutelen.

Niet bij Thuur deze keer, maar bij Wibo.
Rond acht uur thuis vertrokken en na een voorspoedige reis was ik rond kwart na tien bij Wibo. Hij stond me buiten al op te wachten.

Na een kop koffie ben ik begonnen met mijn veerpoten los te halen onder het superviserend ook van Wibo. In de achtergrond hoorde ik vloekende geluiden van iemand die bezig was aan Thuur zijn wagen. ;D

Toen de veerpoten eruit waren kwam JCViggen langs om mij te brengen naar Eugene waar de 422 T-5 staat die we uit Engeland gehaald hebben. Mijn oude veerpoten onder die wagen geschroefd en de veerpoten van de 422 meegenomen voor onder mijn T-5. Die liggen namelijk een pak lager en de dempers zijn een pak frisser. Het stuur heeft Eugene er ook nog voor me afgehaald.

Het was de bedoeling dat we de downpipe (originele) ook van de 422 los gingen halen, maar daar zijn we niet meer aan toe gekomen. Het was daar ook niet te doen van de warmte (zag je ook wel aan mijn zweetproductie ;D).

Van zodra ik terug aankwam bij Wibo zag ik dat hij mijn handschoenenkastje al vakkundig had hersteld. Het scharniertje was kapot en zit nu terug muurvast. Beter als nieuw gewoon. Vakwerk!

Na wat gegeten en gedronken te hebben heb'k samen met Wibo de veerpoten terug onder de wagen gezet. Hij heeft ook nog het nieuw stuurtje ingebouwd. Thuur heeft nog een mp3-speler aansluiting in de wagen gemaakt (van zodra ik een cassette vind even testen ;D) en ik ben terug helemaal blij. ;D

Toen ik vertrok was het hevig aan het regenen, bepaalde straten in Brunssum stonden blank en mocht je niet door. Op de autosnelweg stond ook hopen water en langs de E314 even file gehad omwille van een ongeluk...

Ondanks het slechte weer stuurde de wagen een pak strakker dan voordien. Ik ben echt wel tevreden van deze "upgrade". Het dashboardkastje rammelt ook niet meer wat fantastisch is. Enige nadeel is wel dat je nu terug andere dingen hoort. ;D

Het was een zeer fijne dag. Wibo, Arthur, Jan, Eugene, ... van harte bedankt!!!
Foto's volgen één dezer (Joost had er ook nog enkele gemaakt denk'k). Op naar de volgende klus!

thuur

Citaat van: Vulk op 28-06-2009 09:19:38
Na een kop koffie ben ik begonnen met mijn veerpoten los te halen onder het superviserend ook van Wibo. In de achtergrond hoorde ik vloekende geluiden van iemand die bezig was aan Thuur zijn wagen. ;D

Oh ja joh? :eusa_shhh:

Mooi te zien dat iedereen een beetje is opgeschoten gisteren. Zelfs Roge met mijn zelfgemaakte OBD1.5 lezer en resetter..

Gr ;D

Vulk

De mp3-speler aansluiting werkt ook perfect. Bedankt!

En je had gelijk dat er wat koelwater bij moet. Als ik optrek in 1ste versnelling gaat het lampje van de koelvloeistof branden.

Ik weet niet wat er nu inzit, maar mag ik dat bijvullen met eender welke koelvloeistof of laat ik best alle oude meuk eraf?

Scooby Doo

Citaat van: Vulk op 28-06-2009 11:35:44
De mp3-speler aansluiting werkt ook perfect. Bedankt!

En je had gelijk dat er wat koelwater bij moet. Als ik optrek in 1ste versnelling gaat het lampje van de koelvloeistof branden.

Ik weet niet wat er nu inzit, maar mag ik dat bijvullen met eender welke koelvloeistof of laat ik best alle oude meuk eraf?

Klein slokje water kan ook best. Na ongeveer 2 jaar kan je best al die meuk er uitpleuren en verse opgieten.
Puppy Power!!!

Vulk

Ok, dan doe ik er straks wat water bij en ga ik in mijn zomerverlof alle water aflaten en nieuw opdoen. Ik zal dan maar gelijk al die slangklemmen maar eens vervangen. Die lijken ook nog origineel te zijn. :-\

thuur

Zo weinig kun je best bijvullen met gedemineraliseerd water. Dan kan het echt niet fout gaan.

Gr ;)