VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Zo ziet het er nu uit.

Morgen de nieuwe remmerij eronder langs achter (loopt hard aan) en beginnen nadenken over een volgend (roest)probleem.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,32738.new.html#new

Ludo

heel mooi.
alleen die sticker... dat trekt er écht niet op.   :eusa_doh:

elianmars

Heb je de boel nu wel goed kunnen balanceren, Thomas?

Vulk

Nog niet 100%. Voorstel was om er eerst wat mee te rijden en dan opnieuw te doen (als het nieuwe loopvlak eraf was).

Ik heb alvast geen trillingen tot aan 120km/u.

UserID6342

Met nieuwe banden is het altijd verstandig om na te balanceren na een 1000-1500 km.  Doe ik zelf ook altijd omdat je dan toch weer een lichte onbalans krijgt.

Vulk

Wel, dit weekend doe ik al een 1000km. ;D

UserID6342

Hahahaha, dan ben je maandag weer aan de beurt om te balanceren :)

Vulk

Er zit een vakantie tussen dus eerder over een 2 tal weken. :)

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 04-04-2009 07:40:43
Met nieuwe banden is het altijd verstandig om na te balanceren na een 1000-1500 km.  Doe ik zelf ook altijd omdat je dan toch weer een lichte onbalans krijgt.

Nooit geweten. Het was mij wel opgevallen dat ik ook weer een trilling heb met de Comets, die ik met nieuwe banden heb gekocht. Toen ze er net onder lagen, waren ze perfect, geen trilling.

Ik heb nooit op een stoeprandje gezeten o.i.d., dus vond het vreemd dat het toch is gaan trillen.

Gewoon een keer opnieuw laten balanceren, dus.

Vulk

Inderdaad even herbalanceren. :)

Vandaag in Maastricht samen met Thuur de volledige achterremmen vervangen (foto of 2 volgt één dezer).
Nogmaals bedankt Thuur!

thuur

Jij bedankt!

Gr ;D

Vulk

Ik ga er ook ééntje drinken zie. Proost!

Vulk

Twee kleine fotootjes. Eén van voor en één van na. :)

Alles is zeer vlot verlopen. Zelfs de veertjes.
De kleine bovenste motorsteun is ook vervangen. :)

FelixB

Awel, dat ziet er mooi uit, klasse!
855R & C70 T5 cabrio automaat

darius

Citaat van: elianmars op 04-04-2009 09:29:11
Citaat van: Dirk342 op 04-04-2009 07:40:43

Nooit geweten. Het was mij wel opgevallen dat ik ook weer een trilling heb met de Comets, die ik met nieuwe banden heb gekocht. Toen ze er net onder lagen, waren ze perfect, geen trilling.

Ik heb nooit op een stoeprandje gezeten o.i.d., dus vond het vreemd dat het toch is gaan trillen.

Gewoon een keer opnieuw laten balanceren, dus.

Goede tip dat ga ik ook doen. Bij mij is er ook een trilling gekomen nadat mijn wielen eraf zijn geweest bij het steken van nieuwe veren. ::)
No show, only go.