VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

Na een reset van de ECU krijg je dat inzakken gedrag tot de ECU "bijgeleerd" is. Normaal duurt dat niet zo heel erg lang.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Vulk

Het is bij stationair draaien, niet bij afremmen. Ik hoop dat viggen gelijk heeft. Ik kon er niets over vinden op het forum. Hij loopt wel harder denk ik.

Na reset heb ik vrij stevig doorgereden.

Daf46

Citaat van: JCviggen op 06-09-2009 21:43:42
Na een reset van de ECU krijg je dat inzakken gedrag tot de ECU "bijgeleerd" is. Normaal duurt dat niet zo heel erg lang.
Komt me bekend voor, had ik ook bij bvb vervangen van de accu. (En als je stationair regelaar niet helemaal ok is, wil ie wel eens afslaan ook) maar na een dagje rijden is het meestal weer ok.

Vulk

Jap, hij is terug braaf. :)

elianmars

Mooi zo. Niks aan de hand dus  :)

Vulk

Ik heb al vaker gedacht dat de auto Christine heet. :D

Vrijdag krijgt hij nieuwe injectoren! Nu nog maar's kijken wat ik kan doen met die afbladderende daklijsten. :-\

Freakybaby

Citaat van: Vulk op 07-09-2009 20:04:17
Ik heb al vaker gedacht dat de auto Christine heet. :D

Vrijdag krijgt hij nieuwe injectoren! Nu nog maar's kijken wat ik kan doen met die afbladderende daklijsten. :-\

Netjes spuiten...

Goed bezig thomas!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wepster

gewoon even wisselen met die op school ;D

Vulk

Nieuwe injectoren zitten er al een maand in en de startproblemen zijn van de baan.

Afgelopen weekend is de SC802 in het grijs geruild voor een SC811 in het zwart (dank u Thuur). Ondertussen even nieuwe bougies gemonteerd (bosch Itrium). Ik ben benieuwd hoe die het doen. Anders komen er de volgende keer weer de originele in.

Ook zijn de nivomats verwijderd en zijn er originele veren + monroe sensatracs ondergekomen. Dankuwel Maikel voor de spontane hulp bij montage!

Foto's volgen asap.

mehn

Citaat van: Vulk op 19-10-2009 12:20:02
Dankuwel Maikel voor de spontane hulp bij montage!

Ik zou graag "alstublieft" zeggen, maar daarvoor heb ik nog teveel last van het ongelukje ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Zoals beloofd enkele fotootjes.

Thuur gaf me zaterdag al eens de tip om te zoeken naar kunststofwas en op de "flitsfoto" is het duidelijk te zien waarom hij me die tip gaf...

Ik heb vanmorgen vlug even de dashboardspeakertje gemonteerd. De montage van de D-stijl luidsprekers is voor komend weekend, ik moet enkel nog even kijken hoe dat zit. :)

De stoelen zijn 2x behandeld geweest met HG 4 in 1 leder reiniger en HG lederbalsem. Het leder is terug helemaal soepel en voelt heel fijn aan.

1ste keer anderhalf uur werk, 2de keer half uurtje ofzo (reiniger heb'k weggelaten dan).

)()()sT

Mooi hoor  :eusa_clap:
Een donker houtsetje zou niet misstaan, maar dat is weer persoonlijk  ;D

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Zaterdag had ik mijn camera niet bij. :)

@Joost: houtinleg vind ik niet zo mooi. Het donkere grijs dan weer wel, maar dan moet ik ook het dashboard gaan wisselen en dan heb ik geen reden meer om die airco niet in te bouwen en ja... dan gaat het weer net iets te ver. :)

Scooby Doo

Citaat van: Vulk op 22-10-2009 12:25:43
Zaterdag had ik mijn camera niet bij. :)

@Joost: houtinleg vind ik niet zo mooi. Het donkere grijs dan weer wel, maar dan moet ik ook het dashboard gaan wisselen en dan heb ik geen reden meer om die airco niet in te bouwen en ja... dan gaat het weer net iets te ver. :)

Allez allez.  :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Zo gaat dat niet he.  :evil:

D-stijl speakertjes duurt ongeveer 10 minuten, kapje erafklikken, de gaatjes vrijmaken, fiche op de LS duwen, LS op z'n paats zetten, en vastklikken.
Stelt niks voor.  :eusa_dance:

Suc6..
Puppy Power!!!