VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Scooby Doo op 22-10-2009 19:38:48
Citaat van: Vulk op 22-10-2009 12:25:43
Zaterdag had ik mijn camera niet bij. :)

@Joost: houtinleg vind ik niet zo mooi. Het donkere grijs dan weer wel, maar dan moet ik ook het dashboard gaan wisselen en dan heb ik geen reden meer om die airco niet in te bouwen en ja... dan gaat het weer net iets te ver. :)

Allez allez.  :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Zo gaat dat niet he.  :evil:

D-stijl speakertjes duurt ongeveer 10 minuten, kapje erafklikken, de gaatjes vrijmaken, fiche op de LS duwen, LS op z'n paats zetten, en vastklikken.
Stelt niks voor.  :eusa_dance:

Suc6..

Da's in drie minuten ook wel te doen, hoor  ;D

Stelt inderdaad helemaal niks voor.

Scooby Doo

Citaat van: elianmars op 22-10-2009 22:22:16
Citaat van: Scooby Doo op 22-10-2009 19:38:48
Citaat van: Vulk op 22-10-2009 12:25:43
Zaterdag had ik mijn camera niet bij. :)

@Joost: houtinleg vind ik niet zo mooi. Het donkere grijs dan weer wel, maar dan moet ik ook het dashboard gaan wisselen en dan heb ik geen reden meer om die airco niet in te bouwen en ja... dan gaat het weer net iets te ver. :)

Allez allez.  :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Zo gaat dat niet he.  :evil:

D-stijl speakertjes duurt ongeveer 10 minuten, kapje erafklikken, de gaatjes vrijmaken, fiche op de LS duwen, LS op z'n paats zetten, en vastklikken.
Stelt niks voor.  :eusa_dance:

Suc6..

Da's in drie minuten ook wel te doen, hoor  ;D

Stelt inderdaad helemaal niks voor.

Wou de druk niet te hoog zetten.  ;D
Puppy Power!!!

Vulk

Ze zitten er in. Rechts 10 minuten op zitten zoeken, het lijkt enorm onlogisch maar ze zitten vast.
Links was dan kwestie van seconden. Ondertussen heb ik ook maar een inventaris gemaakt van de onderdelen die kapot zijn in mijn kofferruimte.

Al bij al lijkt het goed mee te vallen. Bijrijderskant: het stuk waar de rolhoes in zit, bestuurderskant, het stuk waar het speaker afdekkapje in zit.

Twee grote stukken die op meerdere plaatsen gebroken zijn (daarmee dat ik op het eerste zicht dat dat de helft van mijn koffer in puin lag).

Wie heeft dit nog liggen in het lichtgrijs voor een zacht prijsje?

Vulk

Net even gaan rijden en ik heb een bijgeluid linksachter.

Als ik over een drempel rijd (met de radio uit) hoor ik een kreunend geluid van linksachter. Als ik stilsta en ik druk de wagen in dan hoor ik het ook. Even de vloer van de koffer gedemonteerd en daar lijkt alles nog goed vast te zitten. Is het normaal dat je die bout en pin ziet bewegen als je de wagen naar beneden drukt?

Onder de auto heb ik nog niet kunnen kijken aangezien het weer het niet toelaat.
Iemand een idee?

Freakybaby

Die bout hoor je niet te zien bewegen. Doet ie dat wel is de kans aanwezig dat ie er zo uitkomt als die bovenste.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Vulk

En komt dat lollig geluid daar vandaan? Het leek me meer van vanbuiten te komen, maar je kan gelijk hebben, want die dingen zijn'r alvast niet te goed aan toe.

Freakybaby

Citaat van: Vulk op 24-10-2009 15:50:45
En komt dat lollig geluid daar vandaan? Het leek me meer van vanbuiten te komen, maar je kan gelijk hebben, want die dingen zijn'r alvast niet te goed aan toe.

Die moer die in die cup zit is de bovenkant van je schokdemper. Je hebt dus ook een open verbinding met buiten als die cup eruit geslagen is.

Ik weet natuurlijk niet welk geluid jij precies hoort...

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Vulk

Het is niet echt kraken, of bonken, maar eerder kreunen. Beetje zoals een oud bed dat mismeestert wordt. :)

Freakybaby

Citaat van: Vulk op 24-10-2009 15:54:21
Het is niet echt kraken, of bonken, maar eerder kreunen. Beetje zoals een oud bed dat mismeestert wordt. :)

Dat taaltje blijft grappig...

Kreunen zou ik persoonlijk bij de veren zoeken.

Vulk

Ik ben begonnen met die twee bevestigingscups te bestellen bij de dealer.

Scantech bij estate services: 21,54euro/stuk + 14,5 euro verzending
Origineel bij de dealer: 34,9euro/stuk

+ dat ik deze van de dealer binnen enkele dagen heb... Als ze terug 2,5 ton meegaan is het mij best. :)

Daf46

Citaat van: Vulk op 26-10-2009 17:00:44
Als ze terug 2,5 ton meegaan is het mij best. :)
Psst, straks typen wij hier allemaan op z'n Nederlands

Vulk

Ik heb ze binnen en ga ze straks vervangen. Ik kan het zo gelijk niet vinden, maar als ik het goed begrijp moet de auto nergens opgekrikt worden om die dingen te vervangen.

2 boutjes los, bus eruit, nieuwe erin en terug aantrekken toch? :)

wepster

Citaat van: Vulk op 31-10-2009 08:44:22
Ik heb ze binnen en ga ze straks vervangen. Ik kan het zo gelijk niet vinden, maar als ik het goed begrijp moet de auto nergens opgekrikt worden om die dingen te vervangen.

2 boutjes los, bus eruit, nieuwe erin en terug aantrekken toch? :)

ik zou hem toch maar zeker even op de krik zetten thomas want anders komen de schokbrekers je tegemoet ;D

Vulk

Schotel is los, niks in m'n gezicht gehad. Hmz

Vulk

Volgend probleem: die pin komt niet los. Als ik aan die bout draai draait alles mee. Hoe krijg ik dat er nu uit?