VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Succes met je soll. gesprek!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Freakybaby

Mooie wagen Thomas!

Ik zou wel even een afdekkapje regelen voor de lpg vul opening. Zeker op die plek gaat ie anders VEEL vuil verzamelen.

Veel plezier ermee, en hopelijk is je solli goed gegaan.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Daf46

Citaat van: Freakybaby op 09-06-2008 10:49:50
Ik zou wel even een afdekkapje regelen voor de lpg vul opening. Zeker op die plek gaat ie anders VEEL vuil verzamelen.

Zit er volgens mij op hoor  ;)

Vulk

Zit er inderdaad op. Sollicitatie ging goed, eind deze week antwoord...

Nu even de auto in de wax aan het zetten...

Vulk

Foto's van de waxbeurt + lijnoliegedoe. Morgenvroeg naar carglass en in de namiddag naar de garage ter controle.

mehn

Dat ziet er een stuk beter uit dan de eerste foto's

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Radio werkt nu ook perfect. De cd-speler wou eerst geen cd's slikken, maar na wat gepriegel samen met de schoonvader werkt hij weer perfect. Voorlopig ga ik niets veranderen aan het audiosysteem.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26545.msg537406.html#new

BartusKN

Citaat van: Vulk op 09-06-2008 23:02:53
Radio werkt nu ook perfect. De cd-speler wou eerst geen cd's slikken, maar na wat gepriegel samen met de schoonvader werkt hij weer perfect. Voorlopig ga ik niets veranderen aan het audiosysteem.

als ik langs was gekomen denk ik dat je gauw om was hihi, maar tis goed te horen dat de radio gelukt is. kijk uit naar de volgende foto's

Vulk

Ik ben wel wat gewoon hoor van hifi, maar voorlopig vind ik het voldoende voor in de wagen. Eerst maar technisch eens goed in orde maken.  :)

-D©©©L-

Citaat van: Vulk op 10-06-2008 08:02:57
Ik ben wel wat gewoon hoor van hifi, maar voorlopig vind ik het voldoende voor in de wagen. Eerst maar technisch eens goed in orde maken.  :)

Dat lijkt me de goede volgorde Thomas. Mooie wagen trouwens.  :eusa_clap:
In je openings post schrijf je "kapot stuk dashboard vervangen"; wat is er eigenlijk stuk ?

Op de foto onder de kap,  lijkt de linker veerschotel rubber uit het fatsoen te liggen.
Optisch bedrog of goed gezien ?

)()()sT

Ziet er goed uit Thomas!

Jammer dat je kenteken niet EDR 855 is  ;D

Vulk

Citaat van: -D©©©L- op 10-06-2008 08:12:28
Citaat van: Vulk op 10-06-2008 08:02:57

Dat lijkt me de goede volgorde Thomas. Mooie wagen trouwens.  :eusa_clap:
In je openings post schrijf je "kapot stuk dashboard vervangen"; wat is er eigenlijk stuk ?

Op de foto onder de kap,  lijkt de linker veerschotel rubber uit het fatsoen te liggen.
Optisch bedrog of goed gezien ?

Waar is dat dan juist?
Citaat van: )()()sT op 10-06-2008 08:14:41
Ziet er goed uit Thomas!

Dit zijn nog mijn voorlopige platen. Vandaag heb ik normaalgezien mijn definitieve...

Vulk

Ik veronderstel dat je dit bedoelt Marco, deze zit (denk ik) goed vast.

Dit is het kapot stukje dashbord:

-D©©©L-

De onderkant/middenconsole is nog wel redelijk vervangbaar, het deel met de 4 gaatjes erin zit vast aan het dashboard.
Als je dat wil vervangen mag je het hele dashboard wisselen (met uitzondering van het bovendek).  Erg leerzaam om te doen  :)

Daf46

Citaat van: )()()sT op 10-06-2008 08:14:41
Ziet er goed uit Thomas!

zo op mijn gevoel is dat nog niet zijn definitieve kenteken aangezien er een corsa(?) op de oprit staat zonder platen. Hij zal waarshijnlijk een van de laatste platen met formaat ABC-123 hebben
(YYY-850  zou een goede zijn) daarna worde het 123-ABC