alweer een nieuwe volvo fan

Gestart door walter leever, 23-06-2008 11:43:56

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

ben geen nieuwe volvo-fan rij er al ongeveer 7 jaar mee,nadat ik andere dubieuze merken heb gereden(lees frans en italiaans)heel mooi maar niet zo degelijk.mijn auto is een donkergrijze 855R uit 1996,met nu ongeveer 35000 km op de teller van de nieuwe motor,de vorige has ongeveer 330000 km gereden toen die het voor bekeken hield.ik kon er geen afscheid van nemen en heb toen besloten de auto een verjongingskuur te geven waardoor ik er waarschijnlijk nog jaren van kan gaan genieten,mvrgr uit lommel (belgie),walter 

993GT2

Welkom op het forum Walter!

Jou hoeven we dan niks meer te vertellen over de voordelen van het Volvo rijden in ieder geval ;)

Veel plezier met je roffel
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

rifwachter

Hallo Walter,

Welkom op het forum.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Thys

Hoi Walter, welkom op het forum!

Moet ik dan maar de eerste zijn die over foto's begint? :eusa_whistle:

FGG

Ja, Thijs, begin jij maar over de foto's. ;)

Welkom op 't Forum, Walter.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

R o b

Welkom hier, en laat de pics maar komen!

Bouke

Wekom Walter,

Zo als je ziet we zijn dol op foto´s dus uh :eusa_whistle:

walter leever

heb nog geen goeie foto's van de auto,alleen eentje van de achterkant die heeft mijn broer genomen toen ik voorbij gevlamd kwam.zo gauw als ik er heb zal ik er een aantal opzetten(staat dus vanaf nu hoog op de to do list.)

Chris

Welkom Walter!

Ben benieuwd naar je R.

Groeten,
Chris

walter leever

zoals julie zie is de achterkant al zichtbaar nu natuurlijk nog een paar close-ups zal daar morgen of overmorgen eens voor zorgen,nog geen tijd gehad moest nog het internet afschuimen op zoek naar nieuwe onderdelen;S60R spruitstuk en een paar betere,lees grotere remmen 

walter leever

hier alvast de voorkant,zoals beloofd,mijn 18"pegagus velgen zij bij de velgenboer,stoeprandje,oeps!!

walter leever

En nog een paar fotootjes:

als de pegasus velgen terug zijn neem ik er nog wel een,groeten,walter

sander34

:eusa_clap:wat een mooie volvo zeg netjes ook die meegespoten bumpers

deze velgen zijn toch ook netjes die eronder zitten :eusa_dance:

groet

sander

V70geRwin

Volgens mij gewoon nog grijze bumpers, komt door het weer denk ik..
Mooie bak en geweldig plan die nieuwe motor erin!
Gelijk nog de turbo aangepakt?

francois