Dagboek van de Gasgestookte Zwarte R

Gestart door Thys, 23-06-2008 13:12:13

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Ziet er goed uit Thijs en een S60 stuur ligt zo wie zo erg fijn in de hand (althans vind ik);D

Thys

Vandaag heb ik eens een begin gemaakt met de grote voorjaarsschoonmaak;

Reden hiervoor was dat ik al geruime tijd last had van een rollend/schuivend object in de kokers onder de bestuurdersstoel.

Dus stoel eruit gehaald (mens wat weegt dat :o), vloerbekleding aan de kant gehaald, en daar wachtte de eerste verrassing; wat een vreemde plek voor een 12 Volt aansluiting :eusa_think:

Máánden geleden was ik al eens bezig geweest om een stroomvoorziening te creëeren in de kofferbak, en daarvoor had ik zo'n mooie 12V bus gekocht. Toen de kabel er uiteindelijk in zat, was die bus nergens meer te vinden :eusa_doh:

Dat was de eerste mooie meevaller, maar het werd nog beter. De totale opbrengst van deze schoonmaakactie:

Ik had vorig jaar al eens een handvol kleingeld onder/achter/uit de achterbank gevist, de auto begint zich aardig terug te verdienen :eusa_dance:

Met het terugvinden van de 12V bus kon ik ook eindelijk de bedrading in de kofferbak netjes wegwerken:

Nu nog even de lens van de CD speler schoonmaken, en dan mag ik weer aan het werk.

*Note to self: wel eerst ff de CD eruit halen, eikel :D *

Vulk

Jij vindt geld in jouw auto, ik vond lege hulzen van spuiten rondomrond. De vorige eigenaar was dierenarts. :)

Thys

)()()sT

Hahaaaa, heel goed!! Een gouden tip was dat hè? ;D

elianmars

Thys

Citaat van: )()()sT op 23-03-2010 19:17:23
Hahaaaa, heel goed!! Een gouden tip was dat hè? ;D

En dat was het! Waarvoor dank :eusa_clap:

Alleen nog zien dat hij naar Friesland komt...

Vandaag alweer (voor de 3e keer) een nieuwe antennespriet geplaatst, in de hoop dat deze langer dan een paar maanden heel blijft.

Volgende week is de distributie aan de beurt, inclusief keerringen, spanners, looprollen etc.

henry classic v70

Citaat van: thyzerrr op 25-03-2010 21:49:58
Volgende week is de distributie aan de beurt, inclusief keerringen, spanners, looprollen etc.

Ga je dat zelf doen Thijs (in Zwolle)?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Thys

Dat is inderdaad het plan, 'Onder toeziend oog'.

Ohja, vandaag ook eindelijk die SIPS sticker van de achterruit gehaald.

Thys

Koni FSD gekocht! :eusa_dance:

Het wordt nog eens wat... :D

innocenti

jrs2k3

Turbo-Geek

Citaat van: thyzerrr op 02-04-2010 14:27:11
Koni FSD gekocht! :eusa_dance:

Het wordt nog eens wat... :D

Gaat Joes alweer wat anders onder zijn 850 monteren ?
Eerst de KWII, toen die FSD's en Intrax en nu weer wat anders .....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Thys

Het is inderdaad de set van Joes, ga hem over 1,5 week ophalen.

Heb vorige week onder toeziend oog van Marco de distributieriem vervangen. Vanwege vertraging door file hebben we het vervangen van spanners, rollen en pompen eventjes uitgesteld, het belangrijkste waren de riemen zelf. Eigenlijk helemaal niet zo'n ingewikkeld klusje, gewoon een boel werk :)

Ook heb ik de Volans afgemaakt, deze kunnen nu via het richtbedrijf (eentje heeft een bochel) naar de poedercoater.

Die auto komt nog een keer af :o

-D©©©L-

Het ging je goed af Thijs.  :eusa_clap:
Alleen de moer van de krukas zat ietswat erg vast.  ;D