[Volvo 850 Club/Forum Meeting] Midzomeravond Toertocht 05-07-2008

Gestart door denkweb, 25-06-2008 22:48:06

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Ik ga over een half uurtje maar eens die kant op rijden zie jullie daar tot straks! ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Emiel

Ja...Beuningen en omgeving, de beul komt eraan! Houd boodschappenauto's en rijstracers binnen!

Spin!

Zo...8 auto's onderweg, en Job alias Sips-master komt eraan, dus zodadelijk 9 Volvo's On-Route!

2 forum-leden
6 club-leden
en 1 geen van beiden lid, had dit via internet gevonden. Altijd leuk!

Spin@HQ ;)

www.vm-parts.nl

Spin!

www.vm-parts.nl

850blues

Citaat van: Spin! op 05-07-2008 20:14:30
Oeps! Foutje ontdekt!  :eusa_shifty:

Hahaha, dat wordt onderduiken Rutger.
Die roedel boze roffelaars weet nu namelijk waar je huis woont.... 
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Spin!

Citaat van: 850blues op 05-07-2008 20:31:46
Citaat van: Spin! op 05-07-2008 20:14:30
Oeps! Foutje ontdekt!  :eusa_shifty:

Hahaha, dat wordt onderduiken Rutger.
Die roedel boze roffelaars weet nu namelijk waar je huis woont.... 

zal wel meevallen, niemand heeft nog gebeld en ze moeten er nu allemaal wel voorbij zijn!

www.vm-parts.nl

850blues

Citaat van: Spin! op 05-07-2008 20:36:17
niemand heeft nog gebeld

Is er wel bereik in dat woud met al die wilde beesten waar je ze naar toe hebt gestuurd...

;D
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Emiel

Oja, ben alweer een half uurtje thuis.

Was gezellig, leuke route, veel fouten in de route :eusa_whistle:, paar km onverhard, veel leuke krappen bochten, stukje autobahn (wel kort om verloren tijd in te halen :eusa_eh:). Geslaagd dus, grootste lol gehad.

Oja Rutger, ik heb nog 1 handtas van dat omaatje teruggevonden bij die ovatonde, tellen die punten nog mee?

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Spin!

Citaat van: 850blues op 05-07-2008 21:05:53
Citaat van: Spin! op 05-07-2008 20:36:17
niemand heeft nog gebeld

Is er wel bereik in dat woud met al die wilde beesten waar je ze naar toe hebt gestuurd...

;D

:evil:

De laatsten zijn zojuist de straat uit, de boel is opgeruimd en Rutger kan tevreden terugkijken op een leuk,geslaagd en gezellig avondje Toeren. Ondanks het wat kortdag was qua organisatie en planning ( wat toch wat stress en spanning met zich mee bracht ) is het toch gladjes verlopen. Op een klein foutje na in de route ( regel weg gevallen, maar daar is door iedereen geweldig op geanticipeerd ) alles prima gegaan.

Op een gegeven moment kwam er een politie-auto de straat in rijden, en gelijk was mijn eerste gedachte: Emiel!  :eusa_doh:....dat viel achteraf ook weer reuze mee, ze vroegen zich alleen af wat er gaande was. Ze hebben nog nooit zoveel PK's bij elkaar gezien.

Ik wil iedereen bij deze nog bedanken voor de aanwezigheid en ik ben zeer verheugd dat iedereen van de rit heeft genoten! Ik duik nu m'n bedje in, morgen weer vroeg op om naar Circuit Assen te stuiven!

Tot de volgende keer! ;)

www.vm-parts.nl

Jeff

Zo ben net weer thuis, even snel nog langs de patatzaak een milkshakie gehaald;D

Rutger bedankt voor de goeie organisatie en mooi rit... Alle mensen die vandaag aanwezig waren, bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer!

Op de terug weg de GLE nog even uit geprobeerd en liep 215 op de teller, had nog gas over volgens me toerenteller... Maar reden mij iets te veel auto's dus helaas weer niet uit kunnen proberen :( Miss de volgende keer dan maar!

Slaap lekker allemaal en tot de volgende keer!  ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

SIPS Master

Leuke route, en weer prima georganiseerd! Alleen dat zandpad..  ;) Op naar de volgende.
Up the Irons!

mark1976

Netjes geregeld, dikke tumbs up voor de organisatie  :eusa_clap:

En tja die politie, reden die ook niet in zo'n Touramp? :eusa_doh:

Gr Mark

ps dat zandpad idd, mn hele achterklep onder het stof. Ook iets te hard gereden daar, had hoog rallygehalte dat stukje  :eusa_whistle:
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

rifwachter

Huize "Rutger"  bedankt voor jullie gastvrijheid ! 

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Boeijke

Wij ook weer genoten van de rit. Over die zandpad zullen we maar niet meer zeuren he.  :P

Rutger, Bedankt!

Willem en Marianne