,,Nieuwe,, 850 TDI

Gestart door bupozaanstad, 26-06-2008 18:29:45

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

Citaat van: viking_in_shorts op 27-06-2008 18:54:23
Citaat van: bupozaanstad op 27-06-2008 18:45:58
Uhhhhhhhhm Oja nog een vraagje, het lampje ,,service,, brand ongeveer 4 minuten voor het uit gaat is dat normaal???????

Henk

Jahoor - dat is normaal. Gaat vanzelf weg als je 'm naar de dealer brengt voor een service beurt ;)

Dat lampje kun je zelf resetten bij dit type 850.

1. Je start eerst de auto
2. je steekt de plug in A7
3. Druk 4x en wacht dat het lampje knippert
4. Druk 1x en wacht dat het lampje knippert
5. Druk 5x en wacht dat het lampje knippert
6. Druk 1x en wacht dat het lampje knippert
7. Zet de motor uit
8. Start de motor -> lampje moet uit zijn.

Wel eerst dat beurtje doen hè? ;) ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

bupozaanstad

Mooi dat je dat verteld maar WAT voor plug steek ik in A7 ??????????????????????? Ben een groene grasspriet hoor, dit was en is nog steeds mijn oude tank die ik rond de 4de weer in Nederland verwacht.

http://members.chello.nl/h.buys4/cat/bus.jpg

Henk

Taranis

Citaat van: The Saint op 27-06-2008 18:53:28
Citaat van: bupozaanstad op 27-06-2008 18:45:58
Uhhhhhhhhm Oja nog een vraagje, het lampje ,,service,, brand ongeveer 4 minuten voor het uit gaat is dat normaal???????

Henk

Hallo Henk! Dat betekent dat je auto toe is aan een beurt. OF hij heeft die beurt wel gehad, maar niet bij de dealer. En dan is het lampje niet gereset. Als je ff bij de dealer langsgaat zetten ze 'm wel ff uit is mijn ervaring.

Groetjes uit Alkmaar

Hij heeft die beurt niet gehad en is er dus gewoon aan toe. Ik heb 'm toen ie er aan toe was ingeruild.

Citaat van: bupozaanstad op 27-06-2008 19:51:43
Mooi dat je dat verteld maar WAT voor plug steek ik in A7 ??????????????????????? Ben een groene grasspriet hoor, dit was en is nog steeds mijn oude tank die ik rond de 4de weer in Nederland verwacht.

http://members.chello.nl/h.buys4/cat/bus.jpg

Henk

Even op het forum zoeken op 'OBD' ;)

bupozaanstad

Ik bij de zoekfunctie OBD ingetikt, krijg ik me daar meer dan 60 pagina's voorgeschoteld hahaha. Zal wel iets verkeerd doen?

elianmars

Citaat van: bupozaanstad op 28-06-2008 09:27:52
Ik bij de zoekfunctie OBD ingetikt, krijg ik me daar meer dan 60 pagina's voorgeschoteld hahaha. Zal wel iets verkeerd doen?

Nee. De zoekfunctie doet het al een tijdje niet lekker. Ga eens naar de laatste pagina van die 60. Grote kans dat je dan wel een juiste post vindt.

FGG

Citaat van: elianmars op 28-06-2008 09:54:45
Citaat van: bupozaanstad op 28-06-2008 09:27:52

Nee. De zoekfunctie doet het al een tijdje niet lekker. Ga eens naar de laatste pagina van die 60. Grote kans dat je dan wel een juiste post vindt.

Is een 'sticky'. >>>KLIK<<<

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

bupozaanstad

Ben een hoop verder gekomen en bedankt voor alle reacties. Vandaag even naar Wolluk (Waalwijk) geroffeld en zelfs de 1 op 14 gehaald met een super rustige poot op het gastrappertje. 100 waar het mocht en 120 waar ze het ook goed vonden. Hij bevalt me super !!!!!!!!!!!!!

hpkevertje

Hallo Henk,
Ik vind wel dat je het giga treft op dit forum: je stelt je voor en je krijgt zomaar een heleboel waardevolle info over je "nieuwe" 850.  8)  Maar dat is dus standaard.
Nog veel plezier, zowel op het forum als met je roffel.  ;D
Groet van Hans.

bupozaanstad

Ja Hans inderdaad veel info  ;D Maar met een Volvo waar op de achterruit een sticker van het forum zit en een kentekenplaat houder van de club daar moet natuurlijk wel info over te krijgen zijn. Was wel vreemd dat het service lampje zo lang bleef branden want ik heb vandaag de auto laten uitlezen en alles was OK geen enkele foutmelding dus gelijk het lampje laten resetten en alles is tip top in orde. Binnenkort krijgt ie zo wie zo een beurt.

Henk

viking_in_shorts

Henk - dat lampje gaat bij bepaalde intervallen branden als herinnering dat de auto naar de garage moet voor een beurt. Het wil niet zeggen dat er iets mis is met de auto.

bupozaanstad

Citaat van: viking_in_shorts op 30-06-2008 18:26:10
Henk - dat lampje gaat bij bepaalde intervallen branden als herinnering dat de auto naar de garage moet voor een beurt. Het wil niet zeggen dat er iets mis is met de auto.

Het is voorlopig weer gewoon na een paar seconden uit, even een reset gedaan. Nu eens kijken hoe ik bij de speakers kom om deze te vervangen voor een set JBL's Ik hoop niet dat ik de deuren daat voor moet open slopen en dat ik alleen de roosters hoef te verwijderen.

bupozaanstad

Vandaag hebben we de 850 GLT ingeruild en een 850 TDI Estate aangeschaft, de wagen heeft nog net geen 4 ton gelopen dus eigenlijk pas goed ingereden. We zijn weer zeer tevreden  ;D ;D

Taranis

Zelfde kleurtje weer? :P

Ziet er nog strak uit voor 4 ton op de teller!

Chris

Ziet er goed uit! Veel rijrookplezier :evil: ;)

bupozaanstad

2 tinten donkerder Ronald  ;D ;D