,,Nieuwe,, 850 TDI

Gestart door bupozaanstad, 26-06-2008 18:29:45

Vorige topic - Volgende topic

bupozaanstad

Ok dan ook maar even voorstellen, Henk uit Zaanstad en sinds vandaag in het bezit van een 850 GLT na een fiasco met mijn camper, distributie gebroken, kreeg ik als vervangend vervoer een nagelnieuwe V70 mee en Volvo beviel me zo goed dat ik ben gaan zoeken naar een Volvo, ik was er al snel achter dat de 850 voor mij HET model was en na lang zoeken een knappe kunnen vinden waar een redelijke onderhoud geschiedenis bij aanwezig is en waar zelfs een goed werkende airco in zit. Tot mijn verbazing zit er ook een webasto standkachel in!! Ik ben hier terecht gekomen omdat de link naar dit forum en de 850 club vermeld staad op de kentekenplaat houder. Van de week zal ik eens wat foto's van het grijze ,,monstertje,, posten.

Ben

Dan moet hij van een clublid geweest zijn!
Maar een 850 is toch geen camper? Of is die weer gerepareerd.

ief

Henk welkom hier en veel fijne kilometers met je roffel.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Emiel

Oude auto van Taranuis?

993GT2

Welkom op het forum !

Heb je al wat foto's gemaakt van je roffel die je met ons wil delen? ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Marc O.

Welkom. Benieuwd naar de foto's en of het inderdaad die van Ronald is geweest.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

welkom en gefelicteerd met je aanwinst :eusa_dance:ik heb er ook zo een en hij bevalt nog steeds ;D

bupozaanstad

Van welk clublid hij is geweest weet ik niet ben hier ook maar en groene grasspriet ;D weet alleen dat er een giga partij onderhoud bonnen bij de auto zijn bijgeleverd en ik zou het zeker op prijs stellen de vorige eigenaar te spreken, tikken. Het kenteken van de wagen TF-GF moet de vorige eigenaar genoeg zeggen denk ik  :eusa_dance:

Henk

Marc O.

Citaat van: bupozaanstad op 26-06-2008 22:41:41
Van welk clublid hij is geweest weet ik niet ben hier ook maar en groene grasspriet ;D weet alleen dat er een giga partij onderhoud bonnen bij de auto zijn bijgeleverd en ik zou het zeker op prijs stellen de vorige eigenaar te spreken, tikken. Het kenteken van de wagen TF-GF moet de vorige eigenaar genoeg zeggen denk ik  :eusa_dance:

Henk

Ja!! Dat was die van Ronald! ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

bupozaanstad

Dan hoop ik dat Ronald zich meld zodat ik meer te weten kom dan alleen het papier wat er in de auto ligt  ;D

thuur

TF-GF verwacht ik eerder op een V70 dan een 850.

Welkom!

Gr 8)

Sbv

Die van Ronald heb ik gisteren rond 1745 nog bij Meure in Purmerend zien staan. Hij stond wel helemaal vooraan buiten het hek.

FGG

Welkom op 't Forum, Henk.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

bupozaanstad

Citaat van: Sbv op 27-06-2008 08:43:48
Die van Ronald heb ik gisteren rond 1745 nog bij Meure in Purmerend zien staan. Hij stond wel helemaal vooraan buiten het hek.

Klopt daar heb ik hem vandaan haha

Sbv

Dan heb je de auto gisteren laat opgehaald of net op het moment dat ik er was. Ik ben rond 1745 weggereden. Stond buiten te kijken naar een grijze C70 en was zelf met een Cosmic white C30 met bruine bodykit. Deze stond er bijna naast