Clau's Volvo-perikelen......en nu verder in een 5008!

Gestart door Claudia, 26-06-2008 21:00:23

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Ik lees dan dagelijks op het V70 forum (en indien nodig post ik wat) maar een hoop van de forumbezoekers hier zitten daar ook en zeker qua technische mensen.  Dennis en Obbe sleutelen zich helemaal een slag in de rondte door dat forum en Dennis doet praktisch geen 850 / classics meer.

Zelfs Wieb zit er af en toe weer ;D ;D.

Dat Volvo-forum ben ik ook lid van maar heb het nog nooit iets gevonden en kom er ook nooit verder

Bouke

Gave bak hoor vooral dat interieur :eusa_drool: qua naam dacht ik het zelfde als Henry :angel: maar ik mij bedacht gezien je interieur en dan kwam uit op "De Ekster" die heeft de zelfde uitvoering qua kleurstelling. En een D5 at is heerlijk,ik heb er dan zelf wel geen maar heb wel met de xc van Ronald richting Ewøut een aantal keren mogen sturen en van Sander en Ewøut. Ik zou er graag een sillen rijden maar het is helaas niet rendabel :'(
Ik wens je heel veel rijgenot, maar gaat wel goed komen denk ik zo ;D

Sbv

Citaat van: Claudia op 31-10-2015 21:18:30
Thx!

De eerste tank al leeg gereden sinds woensdag. :D
en hoe zuinig ?
Hoeveel heeft de auto eigenlijk gelopen?

NinaPaul

Welke prijzen voor lpg en diesel heb je dan? Wat verbruikte die 940 dan?

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

NinaPaul

Dubbele winst dan ;) tijd en geld :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Taranis

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Welkom aan de goede kant van het millennium :evil:

283k is niets dus die kan nog wel even mee. Ik zal 'm volgende week wel even op Cubaanse wijze 'inrijden' :P

O ja, er kan een 210pk Rica chipje in en als je ze lief aankijkt (en 600 weken wacht op een antwoord) dan hebben ze ook nog een update voor je bak. Rijdt 't allemaal nog veel soepeler.

Veel plezier ermee ;)

Sbv

hoort wel een chip in. De auto is dan zuiniger en rijdt een stuk prettiger

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 11-11-2015 19:46:12
hoort wel een chip in. De auto is dan zuiniger Mwoah, dat valt echt tegen. en rijdt een stuk prettiger Jaaaaaaaaaaaaaa :eusa_dance:

Tussen de drie en de vijf druppels per liter. Voor het chippen had ik 7.4/100km en nu nog.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Ik had voor het chippen 7,4 en nu 6,9/100km. En da's niet eens de eco tuning die jij hebt ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Zelfs mijn T5 is zuiniger na de tuning :D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 11-11-2015 20:13:50
Ik had voor het chippen 7,4 en nu 6,9/100km. En da's niet eens de eco tuning die jij hebt ;D

Jij rijdt 's-morgens en 's-middags 30km/h in de file. Ik jaag die 220 paarden steeds de heuvels op. Werken zullen ze...;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 11-11-2015 20:16:35
Citaat van: Marc O. op 11-11-2015 20:13:50

Jij rijdt 's-morgens en 's-middags 30km/h in de file. Ik jaag die 220 paarden steeds de heuvels op. Werken zullen ze...;D

Jah, da's ook weer waar ;D

Sbv

Citaat van: Claudia op 11-11-2015 21:30:26
Ga erover nadenken....
600 weken wachten is wel heul lang...hebben jullie allemaal Rica?
Ja maar Volvotune kan ook en zit lekker in de buurt. Mijn xc60 rijdt op Volvotune

Marc O.

Hier ook Volvotune. Ik betaalde rond de 250, weet het exacte bedrag niet meer.

Sbv

Citaat van: Claudia op 11-11-2015 21:32:09
En wat kost zoiets ongeveer?

300 standaard. Ik ben samen met Ewout geweest en wat korting gekregen