professor flupkes stelt zich voor

Gestart door professor flupkes, 03-07-2008 08:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

professor flupkes

Hoi allemaal ,

Mijn naam is Stef, ben 41 jaar en kom uit Maasmechelen . En ik ben een echt groentje ( op gebied van Volvo ha ha )

Ik was al een half jaar op zoek naar een andere auto .Maar niet gedacht aan Volvo .Dus de ene teleurstelling na de andere .Heb  een 850 T5 op de kop kunnen tikken met 180.000 km . In supergoede staat .Zelden een auto gezien die er zo goed verzorgd uitzag . Nou zeg ,ik was meteen verkocht  :o
De verkoper zei nog ; als je er een keer in gereden hebt wil je er niet meer uit !  En dat klopt .....
Ik hoop me dus op deze manier leuk bij jullie aan te sluiten .

groetjes Flupkes

FGG

Welkom op 't Forum, Stef.

Je mag wat foto's plaatsen, hoor.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk


rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

993GT2

Welkom op het forum en veel plezier met de 850!
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

professor flupkes

Ha ha ja een bordeaux estate ja 2 liter 20 klepper . Ik kan alleen geen foto's plaatsen want ik krijg hem morgen pas .Man man ik denk dat ik vannacht geen oog dicht gaat doen ...
O ja en bedankt nog voor het hartelijke welkom !

elianmars

Citaat van: professor flupkes op 03-07-2008 08:06:01
Zelden een auto gezien die er zo goed verzorgd uitzag .


Moet je eens een keer naar een meeting komen  8) ;)


Welkom hier, professor! Veel plezier met je estate.

professor flupkes

Ja een meeting lijkt me wel gezellig . Vooral onder gelijken . Waar moet dat op aan  :eusa_pray:.Net 10 minuten gereden en al laaiend enthousiast .

FGG

Citaat van: professor flupkes op 03-07-2008 23:59:41
Ja een meeting lijkt me wel gezellig .

Daar hebben we er genoeg van. :eusa_dance:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

razorx

Citaat van: professor flupkes op 03-07-2008 23:59:41
Ja een meeting lijkt me wel gezellig . Vooral onder gelijken . Waar moet dat op aan  :eusa_pray:.Net 10 minuten gereden en al laaiend enthousiast .
Van harte welkom!

Ik ken het gevoel, Iets meer dan een half jaar geleden.
Je stapt in en die auto heet je als het ware welkom. En dan het rijden.
En dan heel erg, al sleutelend ontdek je dat hij ook nog eens heel sleutelvriendelijk is.
Frrrrrr.

Groeten van Yits.

Vulk

Hele mooie wagen. Airco, schuifdak, houtinleg, columba's,...

professor flupkes

Dat is leuk , ik krijg het gevoel alsof sommigen de auto al kennen .Nog voordat ik foto's geplaatst heb :eusa_think:
Die houtinleg ; is dat echt ? Ik weet namelijk van mijn vorige auto dat ze dat perfect na kunnen maken .En ik zag het pas toen het losliet  :(

Ludo

Welkom Stef.
kom maar op met die foto's, kan ik hem wellicht een keer spotten.  ;D


Citaat van: professor flupkes op 03-07-2008 23:59:41
Net 10 minuten gereden en al laaiend enthousiast .

kijk je wel een beetje uit op de rijksweg, voor je het weet ga je stoplicht sprintjes doen... met een anonieme volvo.  :eusa_whistle:   :eusa_eh:

Volvo Felipe

Hey Stef welkom op het  forum en nog heel veel plezier met je roffel


Greetz

professor flupkes

Ha ha ja die foto's komen binnenkort .En ja dat met die anonieme volvo weet ik inderdaad .Hier in België is een tv-programma
genaamd : de zware voet ( ha ha alleen die naam al ) en toen zag je hem al in aktie ; zijn voorganger op snelheid meten  :police:
Ik mag er binnenkort pas mee rijden als de oude auto verkocht is . Maar maar ,ik wordt een beetje gek .........
Ik ben er al of en toe eens in gaan zitten ,effe starten enzo he he  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: