beschermnet in Estate bevestigen

Gestart door allard2251, 23-07-2008 22:25:01

Vorige topic - Volgende topic

allard2251

Heb de zoekfunctie gebruikt maar vergeefs.

Ik heb een tweedehands nylon beschermnet voor bevestiging in cassete in de rugeuning aangeschaft. Dit inclusief de montage set.

Verveledn genoeg ontbreekt de handleiding. Met name de bevestiging in de cassete is mij niet geheel duidelijk.

Wie kan mij helpen aan een beschrijving of wie heeft ervaring met het bevestigen?

Bij voorbaat dank,

Allard

elianmars

Aan de zijkanten van de rugleuningen, aan de binnenkant, zit een kapje. Dat zit, als ik het goed zeg, met een torx schroefje vast. Als je dat los haalt, kun je het net in de leuning schuiven.
Het plaatje aan de zijkant van het net past maar op één manier in de leuning.

Ik denk dat het wel moet gaan lukken zo.

)()()sT

Zitten aan die kant torxjes, of die irritante "popnagels" ?
Bedenk me wel nu net dat die torxjes daar kunnen zitten om inderdaad achteraf dat net te kunnen monteren... nogal onhandig als je daarvoor die nagels moet uitboren.

elianmars

Citaat van: )()()sT op 24-07-2008 00:20:51
Zitten aan die kant torxjes, of die irritante "popnagels" ?
Bedenk me wel nu net dat die torxjes daar kunnen zitten om inderdaad achteraf dat net te kunnen monteren... nogal onhandig als je daarvoor die nagels moet uitboren.

Aan de buitenkanten van de rugleuning zitten inderdaad popnagels. Daar moet je van af blijven. Alleen de kapjes aan de binnenkant losmaken. Die zitten met een torx vast.

allard2251

Oke bedankt. Kapjes had ik inderdaad al los gehaald. Er is dus maar 1 wijze om ze erin te krijgen.

Ga ik van het weekend doen.

Groet,

Allard