NORTYS 850 T5

Gestart door rovelra, 28-07-2008 22:50:40

Vorige topic - Volgende topic

rovelra

Goedenavond !!

Inmiddels zoals jullie weten heb ik de 850 verkocht !!!

Dankzij Thuur is mijn topic gesplits en word dat over genomen door Norty

Norty neemt dit topic van mij over ....

MvG Rogé

EN WELKOM NORTY!!!!

Norty

Thnx ik voel inderdaad een warm welkom ik voel me er net zo warm bij als in de Volvo vertrouwd en veilig.

Greetzzzz Silvio

rovelra

Hee goedenavond !!!

Welkom op het forum en veel plezier hier !!!

)()()sT

Haa Silvio!
Had je niet gedacht hè, dat je uitindelijk in een 850 zou belanden toen we elkaar voor het eerst spraken  ;D

Tot gauw, binnenkort ff reünie bij Roge?

Joost

Norty

jaaa lol en inderdaad net zo verkocht als jullie ben er zeer tevreden mee loopt echt lekker zon ding .
Zeker moeten we doen lekker een biertje en wat stom lullen komt helemaal goed .
Groeten Silvio

rovelra

Citaat van: Norty op 18-03-2010 20:13:48
jaaa lol en inderdaad net zo verkocht als jullie ben er zeer tevreden mee loopt echt lekker zon ding .
Zeker moeten we doen lekker een biertje en wat stom lullen komt helemaal goed .
Groeten Silvio

HAHAHA

En stom lullen kunnen we !!!!!

LOL LOL

Norty

Citaat van: )()()sT op 18-03-2010 20:12:10
Haa Silvio!
Had je niet gedacht hè, dat je uitindelijk in een 850 zou belanden toen we elkaar voor het eerst spraken  ;D

Tot gauw, binnenkort ff reünie bij Roge?

Joost

Ik heb er andere velgen opgezet die ik van Hans Duiven( overigens een hele aardige kerel met lekkere koffie )heb
gekocht en ze zien er niet verkeerd uit toch??

Norty

rovelra

Ziet er heel goed uit die wielen op mijn EX !!!
Goede Keus 

LOL

)()()sT

Mooi hoor, geniet van je fijne wagen ;)

Norty

mevita

@Norty ook namens mij van harte welkom hier, ik heb al onderweg kennis met je gemaakt paar dagen terug bij kruising Esso ik toeterde op je en zwaaide maar je keek een beetje verbaasd toch zal je dat vaker meemaken want roffelaars met forumstickert groeten mekaar weleens  ;D. Ik had daarna pas in de gaten dat de GRF een nieuwe eigenaar heeft gekregen, ik wens je dan ook veel veilige roffel-km,s maar dat zal wel lukken gezien je tenminste alweer rondrijdt met 2 werkende koplampen ;)

Groetjes mevita (math)

rovelra

LOL

Je zult hem nog vaker tegen komen hij woont op vogelvlucht afstand op 200 meter van je

MvG Rogé

Norty

Citaat van: mevita op 18-03-2010 20:56:33
@Norty ook namens mij van harte welkom hier, ik heb al onderweg kennis met je gemaakt paar dagen terug bij kruising Esso ik toeterde op je en zwaaide maar je keek een beetje verbaasd toch zal je dat vaker meemaken want roffelaars met forumstickert groeten mekaar weleens  ;D. Ik had daarna pas in de gaten dat de GRF een nieuwe eigenaar heeft gekregen, ik wens je dan ook veel veilige roffel-km,s maar dat zal wel lukken gezien je tenminste alweer rondrijdt met 2 werkende koplampen ;)

Groetjes mevita (math)

Hoi ja inderdaad vebaast was ik maar nu zwaaien we teminste niet meer voor niks lol .
Roge zei dat je niet ver van mij vandaan woont dus het zal er niet bij blijven .

Groeten Norty (Silvio)