Waar zijn deze voor?

Gestart door ief, 30-07-2008 14:07:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ief

Achter de roosters onderin de voorbumper hangt aan beide zijden een soort stekker/schakelaar.
Het pinnetje in het midden kan ingedrukt worden. Ik heb werkelijk geen idee waar dit van is. Iemand? ::)

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Johann

buitentemp sensor denk ik.

Joris_Scholte

Het hele jaar de R in de maand

Johann

Citaat van: ief op 30-07-2008 14:07:40
Het pinnetje in het midden kan ingedrukt worden.

Niet te ver indrukken anders springen de overdruk ventielen van de tank open...  :eusa_whistle:

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

FGG

Citaat van: ief op 30-07-2008 14:27:26
Citaat van: Joris_Scholte op 30-07-2008 14:16:31
Citaat van: Johann op 30-07-2008 14:08:31
buitentemp sensor denk ik.
mee eens.
En daar zijn er dus 2 van?

Eenmaal voor de temperatuur in Oostenrijk en eenmaal voor de temperatuur in Nederland. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EVV

Citaat van: FGG op 30-07-2008 14:33:50
Citaat van: ief op 30-07-2008 14:27:26
Citaat van: Joris_Scholte op 30-07-2008 14:16:31
Citaat van: Johann op 30-07-2008 14:08:31
buitentemp sensor denk ik.
mee eens.
En daar zijn er dus 2 van?

Eenmaal voor de temperatuur in Oostenrijk en eenmaal voor de temperatuur in Nederland. ;D
Of 1 voor de passagier en 1 voor de bestuurder, voor de gescheiden klimaat beheersing...Of voor als je toevallig een keer in Engeland komt te rijden...

Bij het inbouwen van m'n voor mistlampen ben ik er maar 1 temperatuur sensor tegengekomen, die zat aan de passagiers kant in het kunstof rooster, aan de bestuurders kant zat er geen. Dat werd ook vermeld in de inbouw instructie. Het kan zijn dat ze het per model jaar er een verschillend aantal in doen, mijn S70 is van 98.

ief

Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er 2 exemplaren zijn. In mijn optiek heeft dat namelijk geen enkele zin.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

walter leever

 :eusa_think:alle goeie,leuke dingen komen toch met twee

V70geRwin


FGG

Citaat van: EVV op 30-07-2008 14:47:46
Bij het inbouwen van m'n voor mistlampen ben ik er maar 1 temperatuur sensor tegengekomen, die zat aan de passagiers kant in het kunstof rooster, aan de bestuurders kant zat er geen. Dat werd ook vermeld in de inbouw instructie. Het kan zijn dat ze het per model jaar er een verschillend aantal in doen, mijn S70 is van 98.

Bij mij zit ie aan de bestuurderskant. Heb je toevallig een overgangsmodel, Ief? ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

1 voor de boordcomputer, 1 voor de ECC.


Gr 8)

mehn

Bij de 850 zit daar de temperatuursensor van de boordcomputer.
Bij de V70 zit daar de temperatuursensor van de boordcomputer en de gever hoogtesensor.

Staat er een nummer op de onderste?

Citaat van: thuur op 30-07-2008 16:38:34
1 voor de boordcomputer, 1 voor de ECC.

De buitentemperatuursensor van de ECC hoort links naast de blower te zitten ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

EVV

Citaat van: FGG op 30-07-2008 15:17:45
Citaat van: EVV op 30-07-2008 14:47:46
Bij het inbouwen van m'n voor mistlampen ben ik er maar 1 temperatuur sensor tegengekomen, die zat aan de passagiers kant in het kunstof rooster, aan de bestuurders kant zat er geen. Dat werd ook vermeld in de inbouw instructie. Het kan zijn dat ze het per model jaar er een verschillend aantal in doen, mijn S70 is van 98.

Bij mij zit ie aan de bestuurderskant. Heb je toevallig een overgangsmodel, Ief? ;D
Hum...m'n geheugen liet me weer eens in de steek, ik heb nog even in de inbouwbeschrijving gekeken, hij zit toch bij een S70 ook aan bestuurders kant. Maar ik had niets aan de andere kant zitten. De sensor zit normaal in het rooster geklikt, zitten ze dat ook?

ief

Ja, ze zitten aan beide kanten in het rooster geklikt.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...