Niet gereageerd

Gestart door 850 TDI Estate, 30-07-2008 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

850 TDI Estate

Ik kan mij voorstellen dat enkelen enigszins geiriteerd zijn over het feit dat er vanuit mijn kant geen reactie meer is geweest na mijn aanbod van overname van onderdelen Volvo.

De afgelopen tijd ben ik niet op het forum actief geweest aangezien mijn beide ouders een zwaar auto ongeluk hebben gehad in Frankrijk, dit heeft al mijn tijd opgenomen op alles in goede banen te leiden.

Mijn ouders reden in de buurt van Parijs en zijn "geramd" door een fransoos die het niet nodig vond te wachten op enkele rechts afslaande auto's en vervolgens om deze auto's heen vloog en de auto van mijn ouders aan de bestuurderskant binnen kwam op plaats van het knipperlicht.

Mijn moeder maakt het inmiddels weer goed, echter mijn vader ligt nog altijd onder narcose en aan de kunstmatige beademing, zijn kansen zijn 50/50.
Mijn ouders reden een Volvo 460 uit 1993 die ze destijds cadeau heb gedaan toen zij hierom verlegen zaten, dit is ook hun redding geweest. In een kleinere of minder kwaliteits auto van het zelfde bouwjaar zouden zij het niet hebben overleeft.

Ik zal wanneer ik hiervoor tijd heb, mijn persoonlijke berichten lezen en proberen voor zover mogelijk mijn afspraken alsnog na te komen.

Mijn welgemeende excuses voor deze late reactie, maar ik vraag om enig begrip van iedereen die mij heeft gemaild.

Met vriendelijke groet,

ing. Michel R. Pasman
a.k.a. 850 tdi Estate
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

FGG

Jeetje Michel, dat is even wat!

Neem rustig de tijd, in zulke gevallen is 't Forum ook maar gewoon een forum.

Heel veel sterkte de komende tijd en hopen op een spoedig herstel van beide ouders.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

walter leever

michel neem de tijd voor wat nu écht belangrijk is,veel sterkte

Marc O.

Jemig man, veel sterkte met het verdere herstel van je ouders! Vanzelfsprekend is dat nu belangrijker dan andere zaken.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Kingfisher

Zo, dat plaatst bepaalde zaken even in het juiste perspectief zeg....
En wij ons maar druk maken over kapotte airco's en bolle vloertjes.

Sterkte man!

Freakybaby

Michel, neem je tijd, die onderdelen wachten wel, en anders kopen ze maar nieuwe.

Heel veel sterkte met je ouders!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Joris_Scholte

Whoah, da's heftig! Heel veel sterkte ermee.

Spin!

Bah, dat zijn mindere verhalen. Denk dat menig mens hier wel snapt dat je hoofd even ergens anders naar stond. Wens veel beterschap en sterkte aan je ouders!!

www.vm-parts.nl

Vertigo

elianmars

Heel veel sterkte, man!

Ben

Veel sterkte gewenst.

993GT2

Sterkte de komende tijd en veel beterschap gewenst voor je ouders.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

V70 classic

sterkte
eerst het een dan het ander.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Boeijke

Sterkte man.  :-\

Willem