Afscheid

Gestart door Robert Haven, 16-08-2008 20:01:07

Vorige topic - Volgende topic

Robert Haven

Zoals sommigen wellicht bij de advertenties gezien hebben, had ik mijn V70 uit 99 te koop staan....
en vandaag is het dan gebeurd.
Ik heb hem ingeruild op een V70N uit 2002, type T5 met 250pk en 330Nm. Ik ga er dus iets op vooruit kan je wel zeggen qua vermogen. Wat een heeeeerlijke motor.  :o
Kleur zwart met beige lederen bekleding en alumesh inlegstrips. Inclusief nou ja, bijna alles.
Over 2 weken kan ik hem ophalen. Dat wordt feest.  :eusa_drool:
Iets minder feest is dat ik met deze V70 van forum zal moeten verhuizen..... (ik zal hier af en toe nog wel eens even rondneuzen, was veel te gezellig hier).

Iedereen die mij van tips heeft voorzien op dit forum:  :eusa_clap: nogmaals hartelijk dank, jullie hebben me echt geholpen!

Ik ben nog wel van plan om op de bijeenkomst omstreeks kerst te komen bij de volvo-man in baarn bij de Swedish Collection, dus wellicht zie ik sommigen van jullie dan nog wel.

groeten,
Robert

Laserblue

Veel plezier er mee Robert  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

@®-

Gefeliciteerd, met je mooie nieuwe aanwinst.

Je kan gewoon blijven hoor, ik heb ook nooit commentaar gekregen op mijn verblijf hier  ;D ;D ;D
En inderdaad is het hier veel gezelliger dan het andere forum, maar soms heb je het andere forum gewoon nodig  :eusa_shhh: voor wat kennis wat je hier net niet kan vinden.

rifwachter

gefeliciteerd met je nieuwe volvo.

we willen natuurlijk ook hier foto's van zien !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

daytonawim

Gefeliciteerd met je nieuwe Volvo,

Nu nog wat fotó's om ons ook even mee te laten genieten :-)

heutink

???
Hoezo afscheid nemen ?
Voor mij mag je blijven hoor !
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

walter leever

veel rijplezier met je nwe aanwinst ;D

niks zeggen,gewoon blijven :eusa_shhh:

Ben

Psst Robert.....
ik heb ook geen 850 hoor  :P

Amazon

Gefeliciteerd met je V70n. Fijne auto!

En gewoon blijven.

Ik heb bijvoorbeeld de airco van mijn V70n kunnen repareren met o.a. topics van dit forum.

Voor de V70n kun je ook op www.volvo-forum.nl terecht.
Bigger and better!

innocenti

Niemand meldt in welke schaal voor een 850 of x70 classic. Koop een mooi miniatuur model en het is volledig legaal.

Mooie vooruitgang 250pk. Je wil nooit meer minder.

FelixB

Citaat van: Robert V70 NBP op 16-08-2008 20:01:07
Zoals sommigen wellicht bij de advertenties gezien hebben, had ik mijn V70 uit 99 te koop staan....
en vandaag is het dan gebeurd.
Ik heb hem ingeruild op een V70N uit 2002, type T5 met 250pk en 330Nm. Ik ga er dus iets op vooruit kan je wel zeggen qua vermogen. Wat een heeeeerlijke motor.  :o

Hai Robert, welkom bij de club.

Heb zelf vorig jaar mijn 850R verkocht (aan Autogek, zie zijn weblog PurePower) en ook een V70n T5 gekocht (met bijna alles erin).

Alhoewel veel van die V70n mij goed bevallen (ik hoef eindelijk de stoel niet meer in de achterste stand te zetten, ingebouwde Navi & telefoon, 2-standen stoelverwarming enz. enz.), mis ik mijn 850 nog wel hoor.
Qua vermogen ga je er niet zoveel op vooruit omdat een V70N T5 pas vanaf 4.000 tpm écht begint te sleuren en een 850 turbo al vanaf 2.000 tpm, dus LIJKT een 850 sterker.
Ook rijdt een 850 'scherper' dan een V70n, die wat 'wolliger' rijdt...

Ik blijf hier zelf ook lekker meekijken (het is zo gezellig en leuke topics zoals van DCCCL over zijn 854R's), ik ga ervanuit dat jij ook 'verslaafd' blijft.

855R & C70 T5 cabrio automaat

wepster

he die robert
ten eerste veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe aanwinst.
ene wat betreft afscheid  :eusa_wall: die uitdrukking kennen we niet op het forum , een maal roffel ziek is livelong besmet  ;D.
je gaat dan nu wel in een vernieuwde versie rijden waar een ieder jaloers op is, maar een ding is zeker .
dat roffel virus (tja hoe moet ik je dat nu netjes uitleggen ??? daar kom je echt niet meer van af  hoor) .
maar dat weer houd er ons niet van om toch om foto's te vragen  :eusa_whistle:

Robert Haven

Wow! Wat een hartverwarmende reacties allemaal  :D
Als ik de T5 heb zal ik zelf uiteraard een serie mooie foto's maken en hier plaatsen.
Dit zijn een paar foto's van de dealer;
http://cid-ddae9ed6bd9cb1f6.spaces.live.com/photos/cns!DDAE9ED6BD9CB1F6!128/

Marc O.

Citaat van: Robert V70 NBP op 17-08-2008 09:12:26
Wow! Wat een hartverwarmende reacties allemaal  :D
Ik heb net even geprobeerd via putfile wat pic's van de garage te uploaden maar dat werkte niet helemaal goed. Probeer straks nog wel ff.
Als ik de T5 heb zal ik zelf uiteraard een serie mooie foto's maken en hier plaatsen.
Voor zolang hij nog op de site van de dealer staat hierbij enkele links:
http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=44036751
http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=44036759
http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=44036769

Hey, 53-JF-GV. Mijn oude S60 had 16-JF-GV. Mooie auto trouwens!
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Hey Robert,

Mooie auto en helemaal met dat beige leer en, in mijn ogen, de mooiste velgen voor een V70N.

Er staat nergens dat je een 850/x70 moet hebben om lid te zijn van dit Forum dus je kan gewoon blijven. :azn:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: