Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Citaat van: Turbo-Geek op 03-11-2011 13:06:29
Citaat van: Johann op 03-11-2011 06:53:20
Citaat van: Turbo-Geek op 30-10-2011 22:52:45
Ik heb trouwens een oplossing gevonden om op de Ipad1 toch de multitasking gestures AAN te zetten. En werkt gewoon prima, en dus gewoon een k*tstreek van Apple om die express weg te laten in de update.

iOS 5.0.1 beta contains improvements and other bug fixes including:
- Fixes bugs affecting battery life
- Adds Multitasking Gestures for original iPad
- Resolves bugs with Documents in the Cloud
- Improves voice recognition for Australian users using dictation
- Contains security improvements

Zijn ze dan toch overstag gegaan. Inmiddels al zelf opgelost maar wel dank voor de info Johann.
Ze hebben behoorlijk wat flak gekregen mbt het weglaten van die optie !

Of er zat een bug in?

Turbo-Geek

Citaat van: Johann op 03-11-2011 17:19:02
Citaat van: Turbo-Geek op 03-11-2011 13:06:29
Citaat van: Johann op 03-11-2011 06:53:20
Citaat van: Turbo-Geek op 30-10-2011 22:52:45
Ik heb trouwens een oplossing gevonden om op de Ipad1 toch de multitasking gestures AAN te zetten. En werkt gewoon prima, en dus gewoon een k*tstreek van Apple om die express weg te laten in de update.

iOS 5.0.1 beta contains improvements and other bug fixes including:
- Contains security improvements

Zijn ze dan toch overstag gegaan. Inmiddels al zelf opgelost maar wel dank voor de info Johann.
Ze hebben behoorlijk wat flak gekregen mbt het weglaten van die optie !

Of er zat een bug in?

Nope, immers na de release van IOS 5 heeft Apple snel op de website de handleiding aangepast van 'On Ipad' naar 'only on ipad2' mbt de MG.
Geloof best dat ze het nu als een 'bug' zullen spindoctoren, past wel bij de bedrijfsvoering ;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

thuur

Weer een mysterie hier ::)

Lenovo Thinkpad Edge 0301GPG: ik stop een SD card in het slot, Win7 begint een drietal Bluetooth apparaten te installeren ??? Met geen mogelijkheid krijg ik het prul wijsgemaakt dat het een SD card is. Alle drivers up to date. Ik zie ook geen lege verwisselbare media in explorer. Ik kan me toch herinneren dat het ooit gewerkt heeft.

edit: ik heb geen SD Host adapter in mijn Device Manager :eusa_eh:

Iemand? :eusa_pray:

Gr :eusa_wall:

-D©©©L-

onlangs een asus transformer tablet gekocht. Dat had ik dus eerder moeten doen, wat een ongelofelijk handig apparaat is dat.

Luc

Citaat van: Dirk342 op 01-11-2011 05:31:05
Hoi Luc, denk dat je deze vraag het beste in het ICT hoekje kunt stellen.  Er zijn onder de mede forummers een aantal ICT experts te vinden die daar heel goed antwoord op kunnen geven lijkt me.

Beste Forummers, komende woensdag lig ik voor de deur bij de plaatselijke Aldi. Zie hier waarom :
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_45/OFF02.SHTML

Dat is een heel goed ding, het enige wat t mist, is n blu-ray schrijver, maar heel eerlijk gezegd download ik gewoon wat ik zien wil, pleur dat dan op n stick of externe schijf, en kijk het dan.
Maar die video-kaart, die HD-capaciteit, zoveel geheugen, enzoverder, volgens mij een geweldige aanbieding. Jammer dat er maar 1 USB 3.0 aansluiting is, maar verder klopt het helemaal!

Zou trouwens kunnen dat het beeldscherm glanzend is... kan ik niet uit de tekst opmaken. Zou jammer zijn, maar niet onoverkomelijk.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Luc

P.S. ik ben een offerte aan t laten maken voor een nieuwe keuken, tis al ver rond. Ik krijg er ofwel een Ipad4 met 16GB bij, ofwel 250 euri korting. Kleur mag ik ook nog zelf uitzoeken. Lijkt me een goeie deal, maar als ik dat ding niet koop, krijg ik dus 250 euri korting op de keuken. Moeite waard?

viking_in_shorts

Citaat van: Luc op 08-11-2011 03:26:12
P.S. ik ben een offerte aan t laten maken voor een nieuwe keuken, tis al ver rond. Ik krijg er ofwel een Ipad4 met 16GB bij, ofwel 250 euri korting. Kleur mag ik ook nog zelf uitzoeken. Lijkt me een goeie deal, maar als ik dat ding niet koop, krijg ik dus 250 euri korting op de keuken. Moeite waard?

Ipad4???

LekkeRRRR

Citaat van: viking_in_shorts op 08-11-2011 06:14:14

Ipad4???

Lange levertijd op de keuken ;)

Luc

Oops, iPad 2 natuurlijk.

FGG

De basis iPad2, met 16GB, kost al 479 euro. Met 3G zit je al op 599 euro. Ik zou de iPad kiezen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk

Citaat van: thuur op 08-11-2011 01:11:41
Weer een mysterie hier ::)

Lenovo Thinkpad Edge 0301GPG: ik stop een SD card in het slot, Win7 begint een drietal Bluetooth apparaten te installeren ??? Met geen mogelijkheid krijg ik het prul wijsgemaakt dat het een SD card is. Alle drivers up to date. Ik zie ook geen lege verwisselbare media in explorer. Ik kan me toch herinneren dat het ooit gewerkt heeft.

edit: ik heb geen SD Host adapter in mijn Device Manager :eusa_eh:

Iemand? :eusa_pray:

Gr :eusa_wall:

Voor alle zekerheid: de kaart werkt in een andere pc wel?

Johann

CiteerApple has just release iOS 5.0.1 to the public, bringing fixes for battery life issues introduced with iOS 5. The release also brings several other enhancements including multitasking gestures for the original iPad.
This update contains improvements and other bug fixes including:

The build number on the public release is 90A405, an increment of one build over the beta 2 build seeded to developers last Friday.

iOS 5.0.1 is available for iPhone (4S, 4, and 3GS), iPod touch (third- and fourth-generation), and all iPad models. The update is available for download via iTunes, but is not yet showing up as an over-the-air update for direct download to iOS devices.

De update via iTunes is om en nabij de 800 Mb maar het schijnt dat de update nu ook via IOS5 beschikbaar komt en dan is het maar ~46 Mb.

CarolineB

Citaat van: Johann op 10-11-2011 19:28:59
CiteerApple has just release iOS 5.0.1 to the public, bringing fixes for battery life issues introduced with iOS 5. The release also brings several other enhancements including multitasking gestures for the original iPad.
This update contains improvements and other bug fixes including:

The build number on the public release is 90A405, an increment of one build over the beta 2 build seeded to developers last Friday.

iOS 5.0.1 is available for iPhone (4S, 4, and 3GS), iPod touch (third- and fourth-generation), and all iPad models. The update is available for download via iTunes, but is not yet showing up as an over-the-air update for direct download to iOS devices.

De update via iTunes is om en nabij de 800 Mb maar het schijnt dat de update nu ook via IOS5 beschikbaar komt en dan is het maar ~46 Mb.
Kom vanmiddag thuis, zegt Ernest:  de Ipad doet het niet meer :(
Ga zo eerst maar is kijken of ik dat ding weer aan de praat kan krijgen via Itunes.
Zo niet, dan maar zaterdag even naar Icentre Zeist.

Edit: niet gelukt :(

FGG

Vanmiddag een uitdaging op mijn werk waar ik (nog) niet uit ben, dus voor de programmeurs onderons (anderen met oplossingen mag ook):

Ik heb een tabel met bedrag tot 92 euro. Tabel bevat ongeveer 300 regels. Ik wil een lijst van combinaties van die regels waarvan de bedragen opgeteld tussen de 90 en 92 euro zijn. Iemand ideeën? Programmeertaal eDev9 of uniPaaS. Oplossingen in bv Excel mag ook. Andere oplossingen graag in een technisch formaat wat ik kan reproduceren in de genoemde programmeertalen. Database is geen SQL.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

Citaat van: FGG op 15-11-2011 18:56:29
Programmeertaal eDev9 of uniPaaS.
:eusa_think:

Misschien Emiel.

(ik heb nog nooit gehoord van die talen... ik ga eens googlen....)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het