Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

sven0503

Citaat van: Boemeltje op 30-01-2013 23:37:32
Die 5 GHz band is wel nuttig in de tijd waarin de meeste mensen nog op 2.4 zitten. Best kans dat je een veel vlottere verbinding krijgt :eusa_clap:

Ik ben momenteel de enige nu in de omgeving die op de 5 ghz zit ... Lekker rustig.   ;D

CarolineB

Yep, ik ben een dom blondje die weer is even niets van haar nieuwe computer snapt. Ik hoop dat iemand van jullie mij op weg kan helpen  :eusa_pray:

Ik ben met een inhaalslag van mijn cursus bezig en ik moet pdf's openen en dan komt (ineens?) het volgende probleem:

Mijn excuus voor de vreselijke slechte foto gemaakt met mijn telefoon, maar ik hoop dat jullie het chinees begrijpen liever gezegd weten/begrijpen wat ik verknald heb  :-[

UserID6342

Euhm, waar open je mee Caroline ?  Ik mag toch aannemen met Acrobat Reader want dat programma heb je nodig voor de PDF's.

CarolineB

Citaat van: Dirk342 op 01-03-2013 22:19:30
Euhm, waar open je mee Caroline ?  Ik mag toch aannemen met Acrobat Reader want dat programma heb je nodig voor de PDF's.

Ja, maar ik denk dat ik daarin iets heb verknald  :(

Edit;
Door jouw opmerking ging er ineens een lichtje branden, maar adobe opnieuw geïnstalleerd en voila het werkt weer.
Thanks Dirk :-*

UserID6342

Opnieuw downloaden en opnieuw installeren van Acrobat ;D

CarolineB

Citaat van: Dirk342 op 01-03-2013 22:20:50
Opnieuw downloaden en opnieuw installeren van Acrobat ;D

Yep, zie mijn berichtje op hetzelfde tijdstip  ;D

Marc O.

Doe jezelf een plezier en gebruik geen Acrobat maar bijv. Foxit Reader.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Domaso

Citaat van: Marc O. op 02-03-2013 00:49:14
Doe jezelf een plezier en gebruik geen Acrobat maar bijv. Foxit Reader.

En als je Foxit Reader Pro gebruikt kun je zelfs typen in je PDF documenten.  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

thuur

Ik heb nu een PC staan die netjes door de BIOS komt, HDD pruttelt even en stopt dan. Windows XP Setup CD erin, begint te laden en hangt op Loading IEEE 1394 bus OHCI compliant driver. Met of zonder poorten/HDD ingeschakeld/aangesloten, Fail Safe, andere geheugenconfiguratie, etc. Verder als dit kom ik niet :eusa_wall:

Google geeft 0 hits op "windows xp setup" freeze/hang/stop "IEEE...driver" :o

Tips? :eusa_shifty:

Gr ???

w.rusman

zit er een losse firewire (IEEE1394) kaart in of zit deze on-board ?

Als er een kaart in zit : er uit slopen
als het on-board zit : proberen uit te schakelen, of bios update proberen te vinden

wat voor moederbord/pc merk is het ?

thuur

Citaat van: w.rusman op 03-04-2013 21:49:27
zit er een losse firewire (IEEE1394) kaart in of zit deze on-board ?

Als er een kaart in zit : er uit slopen
als het on-board zit : proberen uit te schakelen, of bios update proberen te vinden

wat voor moederbord/pc merk is het ?

Oh ja, sorry: de PC heeft geen firewire. Niet onboard en niet als insteekkaart. Het is al een oudje, maar van schoonmoeders.. Je weet hoe dat gaat ::) Het is een HP, meer staat er niet op.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een BIOS update werkt, de PC heeft altijd gewerkt en is er plots mee gestopt. Toch bedankt voor de tips!

Gr :D

viking_in_shorts

Probeer eens een live-Linux cd. Kan je kijken of de hdd nog werkt, want daar klinkt het naar.

Marc O.

Als er twee RAM modules in zitten, dan proberen om ze om en om te verwijderen (al vermoed ik dat je dat al zou hebben gedaan).
...The Nile isn't just a river in Africa...

thuur

Citaat van: viking_in_shorts op 03-04-2013 21:53:46
Probeer eens een live-Linux cd. Kan je kijken of de hdd nog werkt, want daar klinkt het naar.

Zonder HDD en met een andere HDD: geen verschil.

Citaat van: Marc O. op 03-04-2013 21:54:36
Als er twee RAM modules in zitten, dan proberen om ze om en om te verwijderen (al vermoed ik dat je dat al zou hebben gedaan).

Ik heb nu een andere module in Bank 0 zitten. Ik kan nog proberen de module in Bank 1 weg te laten (dat is een constante factor geweest idd!).

Gr :eusa_pray:

fpede

Dvd is nog in orde? Anders eens een andere proberen!