Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Citaat van: viking_in_shorts op 22-10-2014 10:29:08
Ik hoor hier dat Windows Defender prima werkt. Maar heb er zelf geen ervaring mee ....

Draait bij mij, samen met Spybot Search and Destroy op alle Windows apparaten en nooit ergens last van. Op mijn Linux machines draait toch een niet grafische virusscan en die doet zijn werk prima en neemt maar zeer weinig recources ....

Groet,
Roger

daanium

Ik wil zeer binnenkort Teamviewer gaan kopen, omdat ik het toch erg vaak gebruik.
Heeft iemand hier ook een licentie van Teamviewer?
Wat zijn de ervaringen en zijn er verschillen tegenover de gratis versie?
Ik weet dat je een eigen support module kunt maken, met je eigen bedrijfslogo, dat is natuurlijk erg nice.
Maar ik vraag me af of er nog meer verschillen zijn
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

viking_in_shorts

Volgens mij is het verschil dat de ene legaal is en de andere (ws.) niet.

daanium

Je mag Teamviewer (legaal) gebruiken, in prive omgeving.
Dat doe ik ook, maar óók zakelijk.
Dus is het wel zo netjes om er voor te betalen, maar ik was benieuwd of er nog leuke features bij komen :)

FrankvdAa

Citaat van: daanium op 22-10-2014 18:52:31
Je mag Teamviewer (legaal) gebruiken, in prive omgeving.
Dat doe ik ook, maar óók zakelijk.
Dus is het wel zo netjes om er voor te betalen, maar ik was benieuwd of er nog leuke features bij komen :)

Wij hebben 'm zakelijk en bij mijn weten is het enkel de support module die je extra hebt... én uiteraard het legaal zakelijk gebruik waar Tim 't over heeft.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Reitse

Citaat van: daanium op 22-10-2014 16:58:31
Ik wil zeer binnenkort Teamviewer gaan kopen, omdat ik het toch erg vaak gebruik.
Heeft iemand hier ook een licentie van Teamviewer?
Wat zijn de ervaringen en zijn er verschillen tegenover de gratis versie?
Ik weet dat je een eigen support module kunt maken, met je eigen bedrijfslogo, dat is natuurlijk erg nice.
Maar ik vraag me af of er nog meer verschillen zijn
Wij gebruiken de versie ook legaal. Bedenk wel dat je alleen de licentie hebt voor die ene versie. Als je klant een nieuwere versie gebruikt moet die ofwel downgraden of je moet een extra licentie kopen voor de nieuwe versie.
En de supportmodule met eigen logo is zeker nice, hebben wij nu ook.
Voor de rest scheelt het je vooral afgebroken sessies vanwege het vermoeden van professioneel gebruik ;)

daanium

We krijgen inderdaad die 'vermoeden van professioneel gebruik' melding, erg storend, maar terecht ;)
Nu heb ik na 5 minuten zoeken een kortingscode gevonden voor 10% korting.
Echter, dan heb ik Teamviewer 9. In november of december komt Teamviewer 10 uit.
Nu hebben ze me bij Teamviewer een aanbieding gemaakt, met 50 euro korting (dus 950 euro) maar incl. gratis upgrade naar v10.
Wat is nu wijsheid? Gaan voor de korting, of voor de nieuwste versie?

Jan_D.

Citaat van: Marc O. op 22-10-2014 09:53:59
Probeer eens te zoeken naar generieke scansoftware (dus niet van de fabrikant van de scanner).

Bedankt! Ik zal op die manier eens gaan zoeken naar andere software. Ik heb al eens een HP scanner afgedankt die niet meer aan de praat te krijgen was...

Groet,

Jan

Reitse

Citaat van: daanium op 23-10-2014 11:23:31
We krijgen inderdaad die 'vermoeden van professioneel gebruik' melding, erg storend, maar terecht ;)
Echter, dan heb ik Teamviewer 9. In november of december komt Teamviewer 10 uit.
Nu hebben ze me bij Teamviewer een aanbieding gemaakt, met 50 euro korting (dus 950 euro) maar incl. gratis upgrade naar v10.
Wat doen je klanten? Die downloaden de versie die op de site staat. Welk signaal geef jij af als je zegt "die versie ondersteun ik niet, maar de vorige wel."?

elmarconi

Citaat van: Jan_D. op 23-10-2014 11:37:33
Citaat van: Marc O. op 22-10-2014 09:53:59
Probeer eens te zoeken naar generieke scansoftware (dus niet van de fabrikant van de scanner).

Bedankt! Ik zal op die manier eens gaan zoeken naar andere software. Ik heb al eens een HP scanner afgedankt die niet meer aan de praat te krijgen was...

http://sourceforge.net/projects/naps2/
--
Autogas Inside . . .

V70geRwin

Citaat van: daanium op 23-10-2014 11:23:31

Prima aanbod toch, snap je vraag niet helemaal  ???

daanium

Nou, via Teamviewer moet ik 950 euro betalen.
Via de internet aankoop hoef ik 'maar' 870 euro te betalen.
Echter heb ik als voordeel via Teamviewer zelf; gratis upgrade naar v10
Die upgrade naar v10 heb ik niet bij de internet aankoop

V70geRwin

Citaat van: daanium op 23-10-2014 16:21:59
Nou, via Teamviewer moet ik 950 euro betalen.
Via de internet aankoop hoef ik 'maar' 870 euro te betalen.
Echter heb ik als voordeel via Teamviewer zelf; gratis upgrade naar v10
Die upgrade naar v10 heb ik niet bij de internet aankoop

Dus voor 1 a 2 maanden versie 9 betaal je 80 euro.
Weet niet hoe "vervelend" die meldingen zijn maar het is een nette aanbieding denk ik.

haasje

Ik heb een gebruikte touch pc (flytech k759) gekocht (via een veiling). Apparaat werkt goed, was alleen voorzien van windows xp.
Afgelopen week windows 7 32bit gebinstalleerd (dit ivm de betere touchscreen ondersteuning dan de 64 bit versie), so far so good. Alles werkt zoals het hoort. Ik heb er echter nog geen updates op staan, dat is waar de ellende is begonnen. na het installeren van laatste serie updates (waren er ongeveer 180) werkt mijn touchscreen niet meer. Na het installeren van windows stond er bij configuratiescherm/systeem netjes dat het een pc was een 2 punten touchscherm, na het installeren van de updates staat er dat touch niet beschikbaar is. In mijn apparaatbeheer staat nu ook een onbekend apparaat en bij de details daarvan staat dat het uitgeschakeld is ivm conflicten Is er hier iemand die mij hiermee zou kunnen helpen, het wordt anders wel heel lang zoeken naar de boosdoener.

Marc O.

Is er niet een driver beschikbaar op de website van de fabrikant van het apparaat?
...The Nile isn't just a river in Africa...