Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

haasje

nee, de laatste versie van de driver heb ik al geïnstalleerd. Ik zal zo eens kijken bij de maker van de driver of er inmiddels een nieuwe versie is.

Ik heb inmiddels systeemherstel gebruikt om alles ongedaan te maken, echter werkt het nog niet.

daanium

Vaak krijg je via Windows update een driver update binnen.
Soms komt het voor dat het een verkeerde driver is.
Je zou eens kunnen proberen om bij de eigenschappen van het nu 'onbekende apparaat' te kijken of je bij het tabblad 'stuurprogramma' kunt kiezen voor 'vorig stuurprogramma'.

Edit:
Je kunt ook via het tabblad 'stuurprogramma' kiezen om te zoeken naar nieuwe stuurprogramma's.
Misschien pakt Windows dan weer de originele driver
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

haasje

Ik heb waarschijnlijk de oorzaak gevonden. Ik had de hd met de originele installatie (xp) nog liggen. Deze verwisseld met de hd waar nu win 7 op staat. Na het opstarten deed ook hier de touchscreen het niet. Nu schoot me ineens te binnen dat ik ooit in het verleden een pc hier heb gehad die eens in de zoveel tijd ook hardware "kwijtraakte" . Om dit op te lossen was herstarten of uit- en weer aanzetten niet voldoende, ik moest het hele systeem spanningsvrij maken. Dus ook hier even de stekker verwijderd en een aantal minuten later er weer in gestoken en... alles werkt weer  :eusa_dance:

daanium

Citaat van: V70geRwin op 23-10-2014 16:25:24
Citaat van: daanium op 23-10-2014 16:21:59
Nou, via Teamviewer moet ik 950 euro betalen.
Via de internet aankoop hoef ik 'maar' 870 euro te betalen.
Echter heb ik als voordeel via Teamviewer zelf; gratis upgrade naar v10
Die upgrade naar v10 heb ik niet bij de internet aankoop

Dus voor 1 a 2 maanden versie 9 betaal je 80 euro.
Weet niet hoe "vervelend" die meldingen zijn maar het is een nette aanbieding denk ik.
Vandaag bericht gekregen dat Teamviewer 10 (beta) uit is.
Iedereen die nu een Teamviewer licentie koopt, kan v9 én v10 gewoon gebruiken.
ik ben zojuist 871,20 euro lichter geworden, maar een licentie rijker ;D

[edit]
Direct even een vraag, ik merkte dat diverse forumgenoten óók Teamviewer zakelijk gebruiken.
Hoe doen jullie dat met betalingen?
Wij hebben diverse zakelijke klanten, maar ook veel particulieren.
Bij de zakelijke klant is het eigenlijk zoals altijd; die krijgt een factuur.
Maar hoe pak je dat aan bij een particulier?
Als die mij zou bellen en vraagt of ik hem/haar wil helpen met het instellen van een e-mail of dat we willen helpen met het installeren van Office, of een anti-virus pakket, doen jullie dat alleen bij vaste klanten?
Of bieden jullie ook support 'op goed geluk'? En maar hopen dat de adresgegevens kloppen en ze netjes betalen?

classicT5

Ik doe geen b2c, maar je zou een kredietverzekering en/of incassodienst kunnen organiseren. Ik heb wel ervaring met incassodienst die dat bijna op no cure no pay doen, maar dat is voor b2b en wat 'grotere' bedragen.

Het is gokken, maar je kunt ook eens proberen hoe het gaat? En op je gevoel inschatten of het goede klant is?

Of constructies a la paypal, creditcard overwegen, of eenmalige telefonische machtigingen.

daanium

Het is inderdaad een gok, dat zeg je goed.
Maar in het ergste geval loop ik een half uurtje mis, da's ook geen ramp.
In het kader van 'voorkomen is beter dan genezen' was ik benieuwd hoe andere het aanpakken :)

Reitse

Wij werken alleen met bedrijven die een onderhoudscontract of SLA hebben afgesloten. Particulieren komen we niet tegen :)

elmarconi

Citaat van: elmarconi op 30-08-2014 01:55:12
Citaat van: haasje op 29-08-2014 01:54:11
vandaag de mikrotek binnen gekregen. Alles werkt zoals verwacht (de basis dingen instellen is goed te doen), alleen eens even gaan puzzelen hoe ik bepaalde poorten open zet (oa voor ftpserver)

http://wiki.mikrotik.com/wiki/Forwarding_a_port_to_an_internal_IP

Maar maak 't nog gekker: http://wiki.mikrotik.com/wiki/Spam_Filtering_with_Port_Forwarding_and_Geo-Location

Oh, als je door die WIKI heengaat kom je op allemaal geweldige ideeen... Daar gaat de nachtrust...

Hoe bevalt de Mikrotik nu?
--
Autogas Inside . . .

haasje

Het instellen is niet de makkelijkste opgave, maar als het eenmaak werkt werkt hij goed. Heb sinds het instellen geen problemen meer gehad.

viking_in_shorts

Heeft hier iemand een uitgesproken mening over e-readers?
Waar op te letten, wat is goed, wat is slecht?

Nee - geen interesse in een tablet, want het is voor Oma. Passieve E-Reader is het enige wat we willen

combinedforces

Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2014 12:09:37

Nee - geen interesse in een tablet, want het is voor Oma. Passieve E-Reader is het enige wat we willen

Koop er in ieder geval een met backlight. Ben dolgelukkig met mijn Kobo Glo.

viking_in_shorts

Citaat van: combinedforces op 02-12-2014 15:05:01

Is inderdaad wel 1 van degene waar we naar kijken. Kan je iets meer van je ervaringen vertellen?

FrankvdAa

Heb voor mijn vrouw een Kobo Aura gekocht, enkele maanden terug. In het begin veel ellende met vastlopers, maar sinds de laatste paar firmware updates geen problemen meer. Super scherm en icm een originele hoes ideaal; bij openen en sluiten van de hoes gaat de reader uit en in slaapstand.

Heb toen juist niet gekozen voor de Aura HD ondanks het grotere scherm en iets hogere resolutie, omdat uit de reviews bleek dat de gevoeligheid van het scherm nog wel eens te wensen over liet.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

combinedforces

Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2014 15:07:38
Citaat van: combinedforces op 02-12-2014 15:05:01

Is inderdaad wel 1 van degene waar we naar kijken. Kan je iets meer van je ervaringen vertellen?

Ik heb hem nu een jaar en het is gewoonweg fantastisch. Lees veel meer en veel meer ad hoc. Scherm en backlight zijn prima. Snelheid is wat laag maar dat maakt niet uit. Gebruik Calibre om boeken over te zetten en bibliotheken te beheren. Dat vereist meer handigheid, om bijvoorbeeld series overzichtelijk in de Kobo te ordenen. Oefening baart kunst. Batterij houdt het heel lang vol, ook met backlight (lees vrijwel alleen met backlight aan). We hebben ook nog een Kobo zonder dat licht, ook prima maar niet handig als het wat donkerder is.

viking_in_shorts