Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Weet iemand trouwens een goede ad-blocker voor op een macbook?
Op de zinloos laptop had ik die gratis versie van ad-block erop staan, werkte goed en was bovendien gratizzzz :D
Is er een dergelijk programmaatje ook voor Os-X?
Volvoloos....

BBS

Citaat van: CarolineB op 03-01-2017 11:42:31
Fleur heeft een laptop nodig begin februari als zij start met hbo Bedrijfskunde aan de HAN.

Budget max 500 euro.
Werkgeheugen 4 GB voldoende?

http://www.laptopshop.nl/product/739135/category-180890/lenovo-ideapad-310-15iap-80tt002umh.html
Geen dvd speler, is dat een probleem?

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lenovo-ideapad-310-15iap-80tt002rmh-1481005.html
De kleur is al leuk :)

Zit hier wat bij?

Mocht ze later meer geld tot haar beschikking hebben, wordt het alsnog een macbook.....

En neem ik de laptop die ze nu koopt van haar over.

Edit:
Geen 2e handse

Welk merk, waar op te letten tips zijn erg welkom  :D

Caroline, heb je al wat gevonden?

Een macbook heb je ook ongeveer voor dat geld, goed zoeken en niet veel haast hebben wil nog wel eens goed werken.
Kijk ook eens op/in de "used products" winkels ze adverteren op MP maar ze zijn er ook in de winkelstraten. Daar komt mijn macbook ook weg. ;)
Volvoloos....

CarolineB

Citaat van: BBS op 08-01-2017 12:10:42
Citaat van: CarolineB op 03-01-2017 11:42:31
Fleur heeft een laptop nodig begin februari als zij start met hbo Bedrijfskunde aan de HAN.

Budget max 500 euro.
Werkgeheugen 4 GB voldoende?

http://www.laptopshop.nl/product/739135/category-180890/lenovo-ideapad-310-15iap-80tt002umh.html
Geen dvd speler, is dat een probleem?

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lenovo-ideapad-310-15iap-80tt002rmh-1481005.html
De kleur is al leuk :)

Zit hier wat bij?

Mocht ze later meer geld tot haar beschikking hebben, wordt het alsnog een macbook.....

En neem ik de laptop die ze nu koopt van haar over.

Edit:
Geen 2e handse

Welk merk, waar op te letten tips zijn erg welkom  :D

Caroline, heb je al wat gevonden?

Een macbook heb je ook ongeveer voor dat geld, goed zoeken en niet veel haast hebben wil nog wel eens goed werken.
Kijk ook eens op/in de "used products" winkels ze adverteren op MP maar ze zijn er ook in de winkelstraten. Daar komt mijn macbook ook weg. ;)

Wat ze eigenlijk niet wilde maar het toch is geworden: een 2e handse.

Via laptopvision in Utrecht een hp folio 9470m. (Als ik het typenummer goed onthouden heb)
We wonen vlakbij Utrecht dus wij zijn er gewoon heen gereden, terwijl je wacht maken ze dan de laptop klaar. Nieuwe ssd en opnieuw Windows 10 geïnstalleerd.
Mooi plat ding en voor nog geen 400 euro.

En wat zegt ze vlak na kopen laptop: misschien start ik toch liever in september :eusa_wall:

De MacBooks die de anderen hebben aangeschaft waren ergens tussen de 700 en 800 euro.

Vulk

Lijkt me een zeer rationele keuze.
Zo een MacBook is leuk en hip, maar toch een stuk minder flexibel als een Windows toestel.

widebody

Citaat van: Vulk op 08-01-2017 14:05:16
Zo een MacBook is leuk en hip, maar toch een stuk minder flexibel als een Windows toestel.

Kan je die wel buigen dan? ;D

razorx

Een goede keuze Caroline!

The Demon

Citaat van: widebody op 08-01-2017 14:12:39
Citaat van: Vulk op 08-01-2017 14:05:16

Kan je die wel buigen dan? ;D
;D ;D ;D

daanium

Nieuwe versie van het forum online?
Of ziet het opeens anders uit op mijn telefoon?
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

classicT5

Is nieuwe versie, maar nog niet laatste release, zal wel reden voor zijn?

Sbv

Citaat van: classicT5 op 18-01-2017 20:54:35
Is nieuwe versie, maar nog niet laatste release, zal wel reden voor zijn?
toch dezelfde versie enkel andere layout. Versie 1.1.15 draaien we al heeeeeeeeeeeeel lang

FGG

Werkt nog van geen kanten. Citaten werken niet, geen omkaderingen, gewoon tekst op een wit vlak. Ligt nog wat werk.

v.w.b. de laptop: Ik heb nu 7 jaar een Macbook die nog steeds probleemloos draait. In diezelfde tijd heb ik 2 Windows-laptops gehad. De laatste heb ik nog steeds, ruim 1500 euro en altijd gezeik mee met Win10.

Kortom: Macbook is value for money. Misschien iets duurder, maar vele malen beter en stabieler. Ik zie niet in wat er niet flexibel aan is.Geldt eigenlijk ook voor de iPhone. Inderdaad duur maar tijdens de levensduur kun je ook 4 androids verslijten.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

maruska

site is verschrikkelijk belabberd in eens.. :(
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jellejas

Citaten werken inderdaad niet...

Een macbook is alles behalve value for money, als je puur naar de specificaties kijkt is het niks. "vele male beter" is een beetje ruim (is dat het juiste).
Wat er niet flexibel aan is? Genoeg, er zijn vele simpele dingen die je niet kunt veranderen omdat de devs bij apple tot op zeker hoogte schijt hebben aan de eind gebruikers. Om een voorbeeld de geven, ik wil een beeldscherm uit zetten, NOPE, gaat niet. Ik wil mijn laptop scherm dicht kunnen doen zonder dat hij in slaapstand gaat, NOPE, gaat niet.

Bij een android kan je doen wat je wil, wil je de hele os overhoop halen, kan en mag. Bij apple, eeeehhhhh nee. Bij apple zit je vast met wat zij maken en het maakt niet uit wat ze maken want de meeste apple gebruikers kopen het toch want ja... apple.

Bouwkwaliteit van apple producten of het nou de iphones of macbooks zijn is weer een volledig andere discussie die volgens mij beter over een pm gevoerd kan worden.
BRAAAAAAAP STUTUTU

confruo

Voor de 1 werkt het ene goed, voor de ander het andere, op zich lekker dat er keus is,  Ik ben ook erg blij met mijn iphone en mijn imac en mac mini. maar op de zaak ben ik erg blij met mijn windows 10 desktop, laptops heb ik sowieso twee linker handen bij. die toetsenborden typen net zo beroerd als die van apple.

peteRRR

Citaat van: maruska op 18-01-2017 21:19:23
site is verschrikkelijk belabberd in eens.. :(

Jeetje Mark ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla