Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

gewoon peter

Citaat van: thuur op 06-05-2009 12:20:59
Backuppen is heel leuk en kan iedereen. Wat men vergeet is het terugzetten. Als mijn backupsoftware al 3x vastloopt dan gaat ie snel de prullenbak in. Zo heb ik ooit een prachtige "stage 0" backup gemaakt van mijn Vista laptop. Denk je dat dat te restoren is... :eusa_wall:

Ook in bedrijven gebeurt dit aan de lopende band.

Gr :-\
Arthur, hier weer 1 met oogkleppen, ga nou voor de aardigheid even in het centrum langs de Mac shop en laat je Time Machine even uitleggen. Overigens zijn de tracs en abs nog 1X gaan branden. Groet, peter  ;D

elmarconi

Citaat van: Jur op 06-05-2009 12:16:32
Voor de MCSE-ers onder ons (Mouse Click Support Engineer ): Deze zijn beide grafisch. ;D

Echte mannen gebruiken snapshots  ;)
--
Autogas Inside . . .

Marc O.

Weet niet of ie hier mag:

Ik ben op zoek naar een sr. web developer met kennis van C#, .NET, PHP, CSS, HTML en Javascript. Dient te beschikken over meerdere jaren ervaring en boven alles een "online heartbeat"! Betreft een baan in Eindhoven bij het grootste online marketing bureau, met klanten als Ditzo, Vodafone, ASR, The Phonehouse en Typhone.nl. Reacties graag per PB.

Thnx! ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jur

Citaat van: Marc O. op 06-05-2009 19:51:14
Weet niet of ie hier mag:

Ik ben op zoek naar een sr. web developer met kennis van C#, .NET, PHP, CSS, HTML en Javascript. Dient te beschikken over meerdere jaren ervaring en boven alles een "online heartbeat"! Betreft een baan in Eindhoven bij het grootste online marketing bureau, met klanten als Ditzo, Vodafone, ASR, The Phonehouse en Typhone.nl. Reacties graag per PB.

Thnx! ;)

Jij en tig anderen volgens mij. Heb ik toch de verkeerde richting gekozen vroeger :eusa_doh:

Misha

.....en boven alles een "online heartbeat"!
Gadverdegadver Marc.. jij ook al dit soort taal ?
Ik had je toch hoger zitten...

Ik heb nog wel enkele Pro-actief tenderende targethitters van salestijgers in het bestand ! :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Citaat van: Misha op 07-05-2009 07:12:21

Ik heb nog wel enkele Pro-actief tenderende targethitters van salestijgers in het bestand ! :D

Sja, een "op de lijn hartslag" bekt ook niet echt lekker hè :D

Maar misschien is "passie voor internet" beter? Zit ik nu weer hoog?  :eusa_eh:

Misha

Citaat van: Marc O. op 07-05-2009 08:43:43
Citaat van: Misha op 07-05-2009 07:12:21

Sja, een "op de lijn hartslag" bekt ook niet echt lekker hè :D

Maar misschien is "passie voor internet" beter? Zit ik nu weer hoog?  :eusa_eh:
Er is een stijgende lijn ja... :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Misschien niet helemaal het juiste topic, maar toch:
Mijn schoonouders willen een satellietschotel plus ontvanger aanschaffen om een aantal Duitse en Oostenrijkse  free-to-air zenders te kunnen ontvangen. Heb vandaag wat proberen uit te zoeken, maar wat me niet helemaal duidelijk is geworden is of het nodig is om een Canaal Digitaal smartcard te hebben (zonder abonnement), ondanks dat het free-to-air zenders zijn. Kan iemand me hier wat meer duidelijkheid brengen?

Johann

Free to air zou je zo moeten kunnen ontvangen.

Marc O.

Ja, dat dacht ik dus ook. Alleen vraag ik me dan af waarom Canal Digitaal een smartcard zonder abonnement verkoopt..... :eusa_think:

confruo

Voor Free to Air heb je dus geen smartcard nodig.  Smartcard zonder abbonement, geeft beeld op nederland 1 2 en 3 en zo denk ik, die zijn namelijk niet free to air.

Dan betaal je alleen het kaartje eenmalig of zo

daytonawim

Je moet wel een free to air onvanger hebben, dan heb je geen smartcard nodig :-)

Ronbroek

De Nederlanden 1 2 3 doen het niet zonder smartcard, de buitenlandse free to air zenders kan je wel ontvangen zonder kaart.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

confruo

Citaat van: daytonawim op 17-05-2009 16:34:19
Je moet wel een free to air onvanger hebben, dan heb je geen smartcard nodig :-)

Op zich grappig, maar niet waar :-D

Ronbroek

Citaat van: confruo op 17-05-2009 16:40:02
Citaat van: daytonawim op 17-05-2009 16:34:19

Op zich grappig, maar niet waar :-D

Ik twijfel  :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter