Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

confruo

Citaat van: FelixB op 22-04-2010 08:17:34
Wie kan me uitleggen hoe ik meerdere startpagina's kan instellen in Firefox?
Explorer is dan veel handiger!
(kom er maar in voor een discussie ;-) )
Voorkeuren - huidige pagina's gebruiken, is zelfs minder handelingen dan in de veel handigere "explorer", ervan uitgaande dat je natuurlijk nog niet in het voorkeuren scherm gekeken hebt.

( ik kom er wel even in hoor  ;D )

mehn

Citaat van: FelixB op 22-04-2010 08:46:37
Citaat van: mehn op 22-04-2010 08:27:48
Gewoon meer URL's in het startpaginavak typen.
Zodat ze bij het opstarten van FireFox ook verschijnen?

Ik heb even voor je gekeken (thuis wel FireFox namelijk, op mijn werk niet ;)) en alle URL's moeten achter elkaar met een | ertussen.

URL's onder elkaar met een enter "ertussen" is in IE  8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

FGG

Ondertussen de iMac aan het draaien. Het out-of-the-box en plug&play was ff minder, er zat een defect toetsenbord bij. Het toetsenbord even bij de buurman geprobeerd, ook niets. Het toetsenbord van de buurman bij mij geprobeerd, geen problemen. Nadeel van een groot bluetoothbereik. 's Avonds om 11u begon de buurman vanuit zijn huis, bij mij te typen. ;D

Morgen even Apple bellen, die sturen een nieuwe op.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbo-Geek

Citaat van: FGG op 25-04-2010 10:34:51
Ondertussen de iMac aan het draaien. Het out-of-the-box en plug&play was ff minder, er zat een defect toetsenbord bij. Het toetsenbord even bij de buurman geprobeerd, ook niets. Het toetsenbord van de buurman bij mij geprobeerd, geen problemen. Nadeel van een groot bluetoothbereik. 's Avonds om 11u begon de buurman vanuit zijn huis, bij mij te typen. ;D

Ook dat spul komt gewoon uit China ....
Je betaald voor de styling en de Naam en het aparte OS, hardware technisch is het NIKS bijzonders en dat blijkt.

Enne lekker veilig gevoel zo dat keyboard via BT (beveiliging van BT is niet bijzonder) met al je wachtwoorden tegenwoordig en prive informatie die via je toestenbord gaan.  :eusa_think:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

haasje

Weet er iemand wat de apparaten zijn die het 'apparaat aanmelden' en 'apparaat afmelden' geluid laten afspelen in windows xp? De pc van mijn moeder laat deze 2 geluiden met zeeeer grote regelmaat horen. Tijd tussen aan en afmelden is 0,5-3 seconde, tijd tussen af en aanmelden tussen de 5 en 10 seconde. Herstarten heeft geen effect en het is nu al enkele dagen bezig. Alle usb stekkers zijn eruit geweest, dit veranderde niets. De tijd is te kort voor apparaatbeheer om te tonen wat er bijkomt, hij ververst wel continue als zijnde nieuwe hardware gevonden.

viking_in_shorts

Vaak dat gezien / meegemaakt bij grafische kaarten.

thuur

Citaat van: haasje op 25-04-2010 11:32:12
Weet er iemand wat de apparaten zijn die het 'apparaat aanmelden' en 'apparaat afmelden' geluid laten afspelen in windows xp? De pc van mijn moeder laat deze 2 geluiden met zeeeer grote regelmaat horen. Tijd tussen aan en afmelden is 0,5-3 seconde, tijd tussen af en aanmelden tussen de 5 en 10 seconde. Herstarten heeft geen effect en het is nu al enkele dagen bezig. Alle usb stekkers zijn eruit geweest, dit veranderde niets. De tijd is te kort voor apparaatbeheer om te tonen wat er bijkomt, hij ververst wel continue als zijnde nieuwe hardware gevonden.

Als je het dialoogje 'Veilig verwijderen' opent vanuit de tray, zie je dan niet het apparaat verschijnen en verdwijnen?

Gr ???

elmarconi

Hoe weet je nu al wat Apple morgen gaat doen ???
--
Autogas Inside . . .

Johann

er zat een defect toetsenbord bij.

Zit heel toevallig niet zo'n plastic lipje op de batterij?

FGG

Citaat van: elmarconi op 25-04-2010 11:42:58

Ik heb Apple vrijdag al gebeld. Op hun advies heb ik het toetsenbord uitgewisseld met die van de buurman om te kijken of 't idd aan het toetsenbord ligt. Dat is dus idd het geval. Apple gaf aan dat zodra dat was vastgesteld zij een nieuw toetsenbord op zouden sturen. In het weekend zitten ze dicht, dus maandag ff bellen.

Citaat van: Johann op 25-04-2010 11:49:39
er zat een defect toetsenbord bij.

Zit heel toevallig niet zo'n plastic lipje op de batterij?

Nee, het toetsenbord gaat wel aan, maar paired niet met de Mac.

haasje

Citaat van: viking_in_shorts op 25-04-2010 11:33:34
Vaak dat gezien / meegemaakt bij grafische kaarten.

ik ga er van de week naar toe, zal eens een andere meenemen.

Citaat van: thuur op 25-04-2010 11:38:50
Citaat van: haasje op 25-04-2010 11:32:12

Als je het dialoogje 'Veilig verwijderen' opent vanuit de tray, zie je dan niet het apparaat verschijnen en verdwijnen?

Gr ???

Nee, het aan en afmelden gaat zo snel dat hij waarschijnlijk alweer afgemeld is voor de aanmelding compleet is.

Ik aantal dingen kan ik uitsluiten omdat ik weet dat dat andere problemen geeft. hd's en opticals zorgen bij verwijderen voor het vastlopen van win xp (overigens in 7 niet altijd meer heb ik gemerkt), dit telt uiteraard ook voor de meeste andere hardware. Er zit geen interne kaartlezer en ook geen andere interne usb apparaten.

FelixB

Citaat van: mehn op 24-04-2010 10:43:02
Citaat van: FelixB op 22-04-2010 08:46:37
Citaat van: mehn op 22-04-2010 08:27:48
Gewoon meer URL's in het startpaginavak typen.
Zodat ze bij het opstarten van FireFox ook verschijnen?

Ik heb even voor je gekeken (thuis wel FireFox namelijk, op mijn werk niet ;)) en alle URL's moeten achter elkaar met een | ertussen.

Klopt, ditissum, hartelijk bedankt Mehn!
855R & C70 T5 cabrio automaat

FGG

Citaat van: FGG op 25-04-2010 12:58:26
Citaat van: elmarconi op 25-04-2010 11:42:58

Ik heb Apple vrijdag al gebeld. Op hun advies heb ik het toetsenbord uitgewisseld met die van de buurman om te kijken of 't idd aan het toetsenbord ligt. Dat is dus idd het geval. Apple gaf aan dat zodra dat was vastgesteld zij een nieuw toetsenbord op zouden sturen. In het weekend zitten ze dicht, dus maandag ff bellen.

Net gebeld, wordt een nieuwe opgestuurd.  :D

Marc O.

Iemand ervaring uit eerste hand met Google Apps mail in combinatie met een Exchange server / Outlook?
...The Nile isn't just a river in Africa...