voorstellen

Gestart door darius, 17-09-2008 08:53:22

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Welkom op het forum en veel fijne km met je Volvo.
Ook veel plezier met je honden, wellicht kun je bij de fotozaak een hele zak kabels krijgen voor de honden. Als ze nog geen half jaar oud zijn zou ik nog puppiekabels nemen.  ;D

Tigger

Wanneer je de "link" van imageshack tussen [ img ] en [ / img ] plaatst, moet het toch echt lukken (de spaties tussen [ img ] en verder wel even weglaten).

Sbv

Zet de link naar de afbeelding tussen de img en de /img neer, dan zou het moeten werken. Letwel de volledige link dient daartussen te staan Letwel de [] heb ik weggelaten anders komt er een rood kruis te staan. Bij de echte link dient img wel tussen[] te staan en aan het einde /img weer tussen []

darius

hoe kan ik die link naar deze site "transporteren" want ik zit hier met een pen te klooien ik snap er echt geen snars meer van
No show, only go.

Turbobiker

Leuk geprobeerd jongens, maar zijn link is al niet compleet...

Als je op de 'i' bij het plaatje drukt bij Image Shack, dan krijg je alle codes. Kopier in zijn geheel de eerste code (grootste vak) die je krijgt en dump de gehele code zonder verder iets te doen hier op het forum.

Kopieren doe je door met je muis op de link te gaan staan en aan te klikken, Image Shack selecteert automatisch. De link is nu blauw. Nu met je rechtermuisknop klikken (terwijl je op de link staat) en selecteren op 'kopieren'.

Dan snel naar het forum en in een nieuw antwoord gaan staan en wederom op je rechtermuisknop klikken en plakken indrukken (met je linkermuisknop)
De Tussenpaus

darius

No show, only go.

Sbv

Tadaaaaaa en het is gelukt !

darius

bedankt voor de tip turbobiker..jij hebt een paar pintjes tegoed, de labtop hing al overboord.   Hier dus beter laat dan nooit de tdi met de v70 wielen. Ondertussen al wel opgeglanst en nu wel met kenteken. Die van de vrouw zal ik erook opzetten. 
No show, only go.

Turbobiker

Kenteken van je vrouw ???

;D

Maar dit is een mooie wagen. Die velgen staan goed. En pintjes gaan er altijd in :D
De Tussenpaus

darius

ja mn vrouw der kentekens zal ik er ook opzetten hoor.  Ben zelf ook tevreden  over deze auto alleen jammer van de parkeerschade aan de voorbumper. Zal eens binnen moeten voor herspuiting.. :laugh:
No show, only go.

Turbobiker

Citaat van: darius op 02-12-2008 14:47:42
ja mn vrouw der kentekens zal ik er ook opzetten hoor. 

Blijft vaag. Heb je die op haar huid laten tattooeren? Hangen ze gewoon om haar nek? Of bedoel je het grotere plaatje en gewoon dingen als blond haar en lange benen ???

::)

;D
De Tussenpaus

darius

Deze is speciaal voor Hathu  mn oprit

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2008-12-02
No show, only go.

mafvanvolvo

Hallo Darius:

Welkom op dit Forum.
Maar goed dat ze je boot niet opgevreten hebben ,dan had je meer problemen gehad denk ik.

MichielMaas

darius

Das ook wel nodig ik heb namelijk 4 honden...
No show, only go.