voorstellen

Gestart door darius, 17-09-2008 08:53:22

Vorige topic - Volgende topic

darius

Zo ff mijn voorstellen topic uit het stof gehaald. Ben ook om en ga een Turbo rijden, en wel een R. Zelfde kleur etc als de Mazoutkar. Als alles goed gaat staat ie maandag avond hier voor het schip  :eusa_dance:

Dat betekend dat de 10v moet gaan plaats maken voor zijn rappere broertje. De Mazoutkar blijft uiteraard dicht bij het baasje  ;D Zou graag wat meer horen van andere R bezitters.
No show, only go.

francois

welkom op het forum zuiderling  :eusa_dance:

Vulk

Binnenkort 3 850's in dark grey pearl naast elkaar? :)

darius

;D ;D Ik hoop het  ;D ;D
No show, only go.

Henida

Lijkt wel de mijne  ;D

Gr. Frans
Gr. Frans

arjen850

Citaat van: darius op 02-05-2009 10:13:21
Zo ff mijn voorstellen topic uit het stof gehaald. Ben ook om en ga een Turbo rijden, en wel een R. Zelfde kleur etc als de Mazoutkar. Als alles goed gaat staat ie maandag avond hier voor het schip  :eusa_dance:

Dat betekend dat de 10v moet gaan plaats maken voor zijn rappere broertje. De Mazoutkar blijft uiteraard dicht bij het baasje  ;D Zou graag wat meer horen van andere R bezitters.

wat zou je willen horen? dat het heerlijk en verslavend rijdt? dat je er geen genoeg van krijgt? dat je honden steeds aan de achterruit plakken ;D
of spreek ik nu ten overvloede? :eusa_dance:
gefeliciteerd en zorg dat je naast het varen geniet van je r..graag snel foto's  :eusa_whistle:

gr arjen ;)

darius

Morgen avond fotoos hoor. Ik hoop dat het de juiste is want dan komt ie mee. :eusa_pray:
No show, only go.

eau rouge

hier een enthousiast R rijder, vraag maar raak. Ik hoop dat die honden tegen wagenziekte kunnen.....

darius

Ja Hoor ik heb hem mee genomen de R. Fotoos volgen snel (wegens slechte verbinding nu lastig) wel nog werk aan maar ben erg blij  ;D In mijn weblog is straks meer te vinden over de Rrrrrrrrrr. :eusa_whistle:

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-05-05
No show, only go.