Kevin's 2 de Volvo 850

Gestart door kefke2001, 20-09-2008 21:28:38

Vorige topic - Volgende topic

kefke2001

Goeieavond iedereen

Ik ben dus Kevin uit Belgîe en heb me deze week een Volvo 850 2,4 liter 20V gekocht.
De wagen heeft 147.000 echte Kilometers gereden (gelukkig maar) ;)
Het is een bijna Full option op elektrische zetels en airco na.
De foto's volgen nog.Momenteel is er nog geen verandering aan gebeurd behalve de automaat pook.Dat lelijke oude vierkantig plastic handel is vervangen door die van het jongere 850 type.
Ik heb wel al foto's van m'n vorige 850 maar die had ongeveer 400.000 km gereden maar is altijd goed verzorgd geweest.I hope you enjoy them

993GT2

Welkom op het forum!

Jij hoeft voorlopig geen foto's meer te plaatsen ;D ;D

535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Ludo

welkom Kevin.

147.000, dat is een mooie kilometerstand voor een 'nieuwe' auto.  :D

kefke2001

Er komen er nog bij hoor van m'n nieuwe aanwinst,maar die worden morgen genomen :)

kefke2001

een nieuwe occasie ja :)
Hij is van eind 92 de 2.4 en die 2.5 van 1994

Chris

Welkom hier en veel plezier met je oer-roffel!

Groeten,
Chris

walter leever

welkom op 't forum, kevin

mooie auto,die ouwe van je ;D

walter

kefke2001

Goeiavond
Eerst dank je wel voor julle reacties en hier zijn de foto's van de Volvo met 147.000 km Veel plezier ermee :D :D :D

kefke2001

Goedeavond

Na zoeken heb ik eindelijk een T5R voorspoiler gevonden in hetzelfde kleur van m'n wagen.De bumper is niet in zo een goede staat dus als ik es tijd heb ga ik die es onder handen nemen.
Hier volgen de foto's

Have fun

The Saint

Sow die is een stuk mooier geworden zeg  :o Ligt lekker laag ook  8)
No shirt no shoes, no pinball

eau rouge

moooooie auto Kevin, wat ziet die er fraai uit, van binnen en van buiten. Dat achterspoilertje zou er van mij af mogen, maar samen met wielen en voorspoiler ziet het er mooi uit. Welkom op het forum en bedankt voor de vele foto's.

Chris

kefke2001

;D Thnx voor de leuke reacties jongens. Ben er echt blij mee.Dat achterspoilertje ga ik mee akkoord hoor,maar die van de T5R moet erop komen + nog een achterbumper van de facelift.
In elk geval bedankt voor de leuke reacties  ;D.

Jeff

Netjes man ;)

Ziet er goed uit...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Volvo Felipe

Hey,

Jammer dat het bovenste deel niet grijs had gelaten, maar verder nette auto