Wie kent het nummer uit deze spot met de CY!

Gestart door JJ, 23-09-2008 18:42:29

Vorige topic - Volgende topic

JJ

Het is zo'n lekker deuntje! Kent iemand het nummer wat gebruikt wordt?

http://nl.youtube.com/watch?v=zUN1xTsOBH0

Gr Jochem

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

BartusKN

Citaat van: JJ op 23-09-2008 18:42:29

Gr Jochem

Denk dat dit gecompileerd is naar de reclame. Volgens mij een niet bestaand nummer :D

Turbo-Geek

Betwijfel dat, teveel werk. Meestal wordt een reclame ahv een bestaand deuntje gemaakt in de reclame wereld. De diverse voorbeelden kennen we allemaal wel waarbij een vergeten nummer zelfs een wereldhit werd.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

FGG

Citaat van: BartusKN op 23-09-2008 18:53:09
Citaat van: JJ op 23-09-2008 18:42:29

Gr Jochem

Denk dat dit gecompileerd is naar de reclame. Volgens mij een niet bestaand nummer :D

Ik betwijfel 't.

Waarschijnlijk gewoon een bekend klassiek stuk wat ze lichtelijk bewerkt hebben. Klinkt een beetje als Mozart of Vivaldi.

Blueband deed dat destijds ookm met de 4 jaargetijden van Mozart.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

t5karel

Ben geneigd om te zeggen dat het Vivaldi is maar het zou ook zo maar Johann Sebastian Bach kunnen zijn :eusa_eh:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Laserblue

Citaat van: t5karel op 23-09-2008 19:43:38
Ben geneigd om te zeggen dat het Vivaldi is maar het zou ook zo maar Johann Sebastian Bach kunnen zijn :eusa_eh:.

Die Zwei Strumpfen Symphonie  :eusa_drool:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

t5karel

Citaat van: Laserblue op 23-09-2008 19:50:51
Citaat van: t5karel op 23-09-2008 19:43:38

Die Zwei Strumpfen Symphonie  :eusa_drool:
Nein!Unterhoschen polka :eusa_dance:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

J a a p

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2008 18:56:42
Betwijfel dat, teveel werk. Meestal wordt een reclame ahv een bestaand deuntje gemaakt in de reclame wereld. De diverse voorbeelden kennen we allemaal wel waarbij een vergeten nummer zelfs een wereldhit werd.

Integendeel. Er zijn juist aparte studios voor het opnemen van muziek voor reklame. Ook is het zo dat nummers gebruikt voor reklame zelfs hits worden.
Wannabe C70 rijder.

Amazon

Weet iemand toevallig ook welke CY dit is?

Niet de mijne, want ik heb geen achterspoilert. ;)
Bigger and better!

R o b

De Midget is in ieder geval niet lprty daarna gebruikt als onderdelenauto!  :eusa_think: :eusa_shhh:

De Volvo rijdt nog rond..............

Ruuutttggeerrrrr help ons met je fast-memory-licenceplate-database!!!!!!!!!!!!  ;D

Ronbroek

Citaat van: Spin! op 02-02-2008 12:19:49

Tussen de CY's zitten ook de Estate* van Martin Bril ( bekend van de Volkskrant ) en de Marktplaats commercial CY ( sinds de VKB'07 clublid )

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Spin!

Citaat van: Ronbroek op 23-09-2008 21:56:30
Citaat van: Spin! op 02-02-2008 12:19:49

Tussen de CY's zitten ook de Estate* van Martin Bril ( bekend van de Volkskrant ) en de Marktplaats commercial CY ( sinds de VKB'07 clublid )

Juist, en volgens mij is dit nog steeds het geval. Wellicht komt de eigenaar dit weekend weer langs op de VKB, denk dat ik hem nog wel herken.

www.vm-parts.nl

thuur