Hulp gevraagd ...kapotte dynamo?

Gestart door 99fl, 26-09-2008 19:17:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freakybaby

Citaat van: johan283 op 04-10-2008 17:27:32
Een accu gaat niet zomaar leeg.......Wat is dan de oorzaak geweest? Wel de accu vervangen?

Dat garagebedrijf heeft dus duidelijk niet goed gemeten, en te makkelijk gezegd betaal maar veel teveel.
Het hoogte en klimaat verschil kan ook veel uitmaken bij een niet meer zo heel verse accu he..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

GeertG

Citaat van: Freakybaby op 07-10-2008 08:28:43
Citaat van: johan283 op 04-10-2008 17:27:32
Een accu gaat niet zomaar leeg.......Wat is dan de oorzaak geweest? Wel de accu vervangen?

Dat garagebedrijf heeft dus duidelijk niet goed gemeten, en te makkelijk gezegd betaal maar veel teveel.
Het hoogte en klimaat verschil kan ook veel uitmaken bij een niet meer zo heel verse accu he..

Accu was pas 2 maanden oud stond al ergens.
Zou me niet verbazen dat er ergens toch nog een interieurlampje aan gelaten is tijdens 4 dagen stilstaan wat volgens mij wel eens voor een lege accu kan zorgen.............. ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

99fl

Ik vermoed dat het lampje van de kofferbak aangestaan heeft. Ik rijd nu alweer een maand rond met dezelfde accu en dynamo. Niks aan de zeis! Zo zie je maar : denken moet je zelf blijven doen en niet aan een ander overlaten!

groeten
maarten