is dit nederland ?

Gestart door alfredgeel, 28-09-2008 15:09:29

Vorige topic - Volgende topic

ruudT5

Lang leve het "durp".

Bij ons kun je de kinders gewoon buiten laten spelen zonder bang te hoeven zijn dat er rare fratsen gebeuren..

@®-

Dat je uitgerekend van alle wijken juist in die wijk terecht komt.

Leiden is een hele nette stad, er is eigenlijk maar 1 mindere buurt.

Spin!

Tuig moet je óf vast zetten óf over de grens gooien

www.vm-parts.nl

marcelV70R

Citaat van: Spin! op 28-09-2008 21:53:25

nee de straffen gewoon is wat zwaarder maken!!!
je kunt in dit land toch gewoon van alles doen
zonder er echt voor gestraft te worden
behalve een paar km/h te hard rijden, dan pas word je gestraft!!
maar moorden, terroriseren, en je asosiaal gedragen mag allemaal!!!

Marcel

Freakybaby

Bekende frustratie Marcel. Ook hier.

Vandaag even getwijfeld of ik een groepje aan zou spreken die hier de hele tijd vuurwerk afsteken (kwamen zeker met de pepernoten) maarja, de volvo staat hier ook in de straat. En nee dat vertrouw ik dus niet na in 2007 400 euro aan vernielingen aan de volvo in het weekend in Uithoorn. Dus toch maar weer niet gedaan.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

marcelV70R

Citaat van: Freakybaby op 28-09-2008 22:05:07
Bekende frustratie Marcel. Ook hier.

Vandaag even getwijfeld of ik een groepje aan zou spreken die hier de hele tijd vuurwerk afsteken (kwamen zeker met de pepernoten) maarja, de volvo staat hier ook in de straat. En nee dat vertrouw ik dus niet na in 2007 400 euro aan vernielingen aan de volvo in het weekend in Uithoorn. Dus toch maar weer niet gedaan.

is ook geen taak voor de burger meer tegenwoordig
moet de politie doen, maar dat zijn zelf(althans hier in Eemland)
een stelletje schijtbakken 1e klas!!!
nog nooit zo een stel sukkels gezien hier.
maar goed mn bloeddruk stijgt alweer, dus ga ff met de hond uit
als er geen jeugd rondhangt en zit te gallen hier in het park tenminste!!

Marcel

Kingfisher

Tuig moet over de grens gooien
Das nou net wat anderen wel doen, vandaar dat wij met de problemen zitten..... :eusa_whistle:

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Soulfly

Je komt het i.d.d. overal tegen. In dit geval ook duidelijk op 't verkeerde moment op de verkeerde plaats. Genoeg plekken waar alles "pais 'n vree" (rustig) is.

Maar zie 't ook genoeg in onze garages. Asociaal rijgedrag, je spreekt ze er op aan (of stuurt ze linea recta richting de uitrit) en kunt een grote mond terug verwachten. Scherpzinnigheid (lees: de mond snoeren en indien aanwezig, subtiel belachelijk maken als er vrienden / familie in de auto zitten) is dan hetgeen vaak werkt. Maar dan heb ik 't over een leeftijdscatagorie tussen de 18 (net rijbewijs volk) tot 80+ (En vergis je niet in de groep die tussen de 40 en 55 zit).
1994 855 2.5i 10v
2000 320D

Topsport180

Niet richting oosterburen svp :eusa_whistle:

Zonder gekheid, ik woon sinds 2004 in een Duits dorpje (met zo'n duizend inwoners), krijg daardoor het nieuws in Duitsland prima mee en kan dit afzetten tegen het nieuws uit Nederland. Ik kan me vergissen, maar steeds weer wanneer ik iets lees dat in Nederland is gebeurd dan denk ik "dat gebeurt hier dus echt niet he". Het wordt steeds gekker ! Van een gast die een jonge hond voor de ogen van anderen doodtrapt tot ambulancebroeders die in elkaar gemept worden en zo kan ik nog heel lang doorgaan. Alles moet maar kunnen blijkbaar. Wat gebeurt er toch in de maatschappij ? Bah  :eusa_snooty:
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

t5karel

Consequent en geen discussie met kids.Nee=nee en als het nee is gaat het hier ook nooit geen ja worden :eusa_eh:.Dus.......
Niet willen werken dan ook geen uitkering,alhoewel de goeien meestal wel een baan hebben.
Veelplegers en ander tuig opsturen naar de zoutmijnen, en levenslang veroordeelden eutaniseren :angel:.
O,ja en iemand die steelt een oor afsnijden,doet ie het nog een x dan ook z,n andere oor eraf :evil:.

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

marcelV70R

Citaat van: t5karel op 28-09-2008 22:28:48
Consequent en geen discussie met kids.Nee=nee en als het nee is gaat het hier ook nooit geen ja worden :eusa_eh:.Dus.......
Niet willen werken dan ook geen uitkering,alhoewel de goeien meestal wel een baan hebben.
Veelplegers en ander tuig opsturen naar de zoutmijnen, en levenslang veroordeelden eutaniseren :angel:.
O,ja en iemand die steelt een oor afsnijden,doet ie het nog een x dan ook z,n andere oor eraf :evil:.

AMEN!!

Freakybaby

Iets anders op verzinnen, maar wel verbeteren tov huidige situatie.

mee eens
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 28-09-2008 22:38:10
Iets anders op verzinnen, maar wel verbeteren tov huidige situatie.

mee eens

Handen er af?  :eusa_whistle:

elianmars

Hier idem. Ze kunnen hoog of laag springen, boos worden en gillen of wat dan ook, ze moeten gewoon luisteren.