[Volvo 850 Club Meeting] Nachttoertocht 2008

Gestart door FrankvdAa, 01-10-2008 21:12:20

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Claudia op 20-11-2008 23:02:47
Ik gun jullie ook een keer de overwinning. 8)

Het is dat ik zaterdag al op pad ga met een stel forummers....anders hadden jullie weer zand kunnen happen...stof kunnen bijten.

(intra)
tuinaarde ?

Spin!

Ter info:

Einde van de middag kunnen de deelnemers een mailtje verwachten met aanvang en starttijd.

De zaal is meen ik geopend vanaf 17:30u en er zal gestart worden vanaf 18:30u.

:angel:

www.vm-parts.nl

Walter

sjesses hehehehehe eindelijk...

half 7 weg?? Gaan we 300km rijden? Hoop dat we dat gaan halen...

Maar zaal is geopend 17.30, midden etenstijd... heb ik een stuk van de uitnodiging gemist? krijgen we een buffetje?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Spin!

Citaat van: VolvoMafia op 21-11-2008 09:11:42

Maar zaal is geopend 17.30, midden etenstijd... heb ik een stuk van de uitnodiging gemist? krijgen we een buffetje?

Je krijgt koffie en cake! ;)...en volgens mij is het al jaren zo dat er rond deze tijd gestart wordt en daarom de zaal wat eerder open is zodat de strijdlustige roffelaars nog even de mogelijkheid kunnen creëren om op adem te komen.

Het is volgens mij geen 300 km, maar bereid je erop voor dat je geen constante hoge snelheden rijdt. Maar goed, ik ken de route niet...de mensen die de route hebben uitgezet zijn helaas verhinderd.

Ach ja...beetje onduidelijkheid en een warrige origaanisaasie, dat is altijd een belangrijk ingrediënt geweest voor een hilarisch geslaagde nachtrit! Wie kent nou niet dat weggetje links bij de flitskast?

;D

www.vm-parts.nl

Sbv

Hoeraa de tijden zijn bekend.

Voor die tijd in Soesterberg maar een McDonalds meeting houden dan.

elianmars

Citaat van: VolvoMafia op 21-11-2008 09:11:42

Damn..... Wat een tijd. Nachttoerrit.... :eusa_think:

Ik heb 't Jens al beloofd, maar als ik het eerder had geweten.....

Nu moet ik alsnog mijn dag anders gaan indelen :eusa_shifty:

Walter

vind het ook een rot tijd... qua eten niet optimaal...

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Sbv

collectief een andere tijd afspreken ? Maar dan ligt het programma volledig in de war

Laserblue

nog steeds verzamelen bij die carpoolplaats?  ::)

Ik bel Alberto Stegeman vast  :evil:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mehn

Ik heb zojuist begrepen dat de, door de Volvo850Club over het evenement geïnformeerde, politie ons afraadt om het evenement te laten doorgaan in verband met het weer ;D

Precies wat we nodig hebben voor een nachtrit dus  :eusa_whistle:

Alle voorbereidingen zijn getroffen, ik heb er zin in  8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

De winterbanden liggen erop. De garage staat nog redelijk vol met reserve delen dus wij komen gewoon  ;D

Walter

Citaat van: Laserblue op 21-11-2008 11:11:19
nog steeds verzamelen bij die carpoolplaats?  ::)

Ik bel Alberto Stegeman vast  :evil:

Hoe laat? en dan zegmaar na het Maccen

Facta non verba

J. Hoeksema

Net een mailtje binnen van de club  :eusa_dance:

Helaas in de haast wel wat vergeten :P

Onze route kruist geen enkele malen een Snelweg, als u deze passeert weet u dat u verkeerd gereden bent. Wanneer u onverhoopt verdwaalt of op een andere wijze de 'weg kwijt raakt' willen wij verzoeken met ons te bellen zodat wij van uw situatie op de hoogte zijn. Wij zijn bereikbaar via: nr.  ??? ??? ??? ;D

Het nummer wordt vast nog wel bekend gemaakt als we op het startpunt zijn.  :eusa_eh:

Sbv

Citaat van: J. Hoeksema op 21-11-2008 16:33:53

Onze route kruist geen enkele malen een Snelweg, als u deze passeert weet u dat u verkeerd gereden bent. Wanneer u onverhoopt verdwaalt of op een andere wijze de 'weg kwijt raakt' willen wij verzoeken met ons te bellen zodat wij van uw situatie op de hoogte zijn. Wij zijn bereikbaar via: nr.  ??? ??? ??? ;D

Het nummer wordt vast nog wel bekend gemaakt als we op het startpunt zijn.  :eusa_eh:

Staat in het mailtje zelf en niet in de bijlage

J. Hoeksema

Citaat van: Sbv op 21-11-2008 16:36:18
Citaat van: J. Hoeksema op 21-11-2008 16:33:53

Staat in het mailtje zelf en niet in de bijlage

Ooh het puzzelen is nu al begonnen ;D
(Ach gewoon niet verdwalen ::)