Vadis

Gestart door bupozaanstad, 06-10-2008 23:52:39

Vorige topic - Volgende topic

bupozaanstad

Naar aanleiding van een vorige post die in de prullenbak is gedonderd heb ik nog steeds na een mail aan de moderators nog steeds geen antwoord gehad. Ik zou graag een vadis versie in het Nederlands hebben maar nogmaals waarom is ie naar de prullenbak? Ik lees op dit forum zo vaak ,, Ik zie in Vadis, ik lees in Vadis en zo voort,, dus ??

VERPLAATST: Vadis      moderators      0      53      Vandaag om 06:43
door moderators

Jeroentjuh

Vadis is het programma dat de dealer voor een paar jaar trug nog gebruikte. Voor het gebruik heb je een licentie nodig en die kost geld, aangezien het hier over illegale versie's gaat zijn de mensen op het forum bang dat ze problemen krijgen...  ;D

bupozaanstad

Dus iedereen die hier Vadis raadpleegd en er uit citeert zou dus een licentie hebben? Ik heb er een hekel aan om online te betalen maar op Marktplaats, Ebay en nioem maar op heb je voor 6 euro een complete DVD, en sinds Volvo Vida gebruikt is Vadis eigenlijk een verouderd systeem wat door Jan en Alleman gebruilt en geraadpleegd wordt.

thuur

Citaat van: bupozaanstad op 07-10-2008 00:13:04
Dus iedereen die hier Vadis raadpleegd en er uit citeert zou dus een licentie hebben? Ik heb er een hekel aan om online te betalen maar op Marktplaats, Ebay en nioem maar op heb je voor 6 euro een complete DVD, en sinds Volvo Vida gebruikt is Vadis eigenlijk een verouderd systeem wat door Jan en Alleman gebruilt en geraadpleegd wordt.

Neemt niet weg dat er nog altijd copyright op rust. Je kunt de forumeigenaar in problemen brengen door het handelen in illegale software te promoten/mogelijk te maken.

Gr ;)

Spin!

Soms zou je denken dat dit forum een hogere waarde heeft dan Vadis, gezien de informatie die hier staat.

Maar ik snap jouw punt, en dat van de mods. Vadis is te downloaden, zal je wel even een PM sturen ;)

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

De gehele inhoud van vadis is omgezet naar systeem vida. De copyrights op de inhoud is en blijft dus gewoon van toepassing. De rechten daarvan liggen nou eenmaal bij Volvo.
Helaas is het al eens voorgekomen dat een forum eigenaar juridisch aangepakt is omdat er niet voldoende tegengas gegeven werd wetende dat het om rechtstreekse inbreuk op de rechten ging.
Een enkel screenshot uit vadis is wat dat betreft echt wel het randje. Puur omdat de afbeelding niet hier gehost wordt, kan men de forum eigenaar niets maken.

Maar ga me nou niet vertellen dat je dit nog niet zelf bedacht had.  ;)

Ludo

op Marktplaats, Ebay en noem maar op heb je voor 6 euro een complete DVD,

af en toe vraag je je af waarom mensen voor 6 eurotjes telkens zo'n ophef maken...
:eusa_wall:

bupozaanstad

Citaat van: Ludo op 07-10-2008 08:39:08
op Marktplaats, Ebay en noem maar op heb je voor 6 euro een complete DVD,

af en toe vraag je je af waarom mensen voor 6 eurotjes telkens zo'n ophef maken...
:eusa_wall:

Ophef Ludo?

Ludo

ja, of waar gaat het anders over.  ???
antwoord op de oorspronkelijke vraag (waar Vadis vandaan halen) had je toch al gehad, in het verwijderde topic.

moderators

Citaat van: bupozaanstad op 06-10-2008 23:52:39
Naar aanleiding van een vorige post die in de prullenbak is gedonderd heb ik nog steeds na een mail aan de moderators nog steeds geen antwoord gehad.

Enig geduld zou je sieren.
Jouw mail is van 22:12

Citaat van: thuur op 07-10-2008 00:18:34
Neemt niet weg dat er nog altijd copyright op rust. Je kunt de forumeigenaar in problemen brengen door het handelen in illegale software te promoten/mogelijk te maken.

En dus: slotje
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum