Nummer 3: 854 T5 1994

Gestart door Jans Duiven, 20-10-2008 17:02:52

Vorige topic - Volgende topic

whachamacollit

Mja teveel van het goede is ook niet juist.

"Is het sap het knijpen waard"

Ludo

misschien wil Hans (na Volvo) nu wel een échte auto kopen.

:evil:

whachamacollit

Citaat van: Hans Duiven op 18-08-2008 22:16:04
@ Ivo:

Kan je die tietslingerende sletjes in je avatar niet es inruilen voor wat anders?
Ik durf het forum niet eens meer als mijn kids bij hun pc's zitten in onze multimediakamert!

Hans

Of zou het hier mee te maken hebben?

"Is het sap het knijpen waard"

Jans Duiven

Ik kan jullie melden dat de 850 T5 gisteren is gekocht door mijn vriend/buurman en hij zal zich hier melden binnenkort. En ja hij weet waarvoor ik 'm heb gekocht en wat ik er inmiddels aan heb gedaan. Hij heeft besloten om hem te kopen voor een bepaalde prijs en ik vond dat prima. Zo bekenen en gereden zonder garantie.

Ik had vorig jaar als eens de vraag gesteld alhier hoe hem over de streep te halen. Het rijden in deze Volvo T5 was dus genoeg.   ;D  Hun Ford Focus wordt verruild voor de T5.

Ik ze had alle drie op marktplaats neergezet om te kijken wat er nog geld tussenuit te halen valt.
Dat vind ik een leuke uitdaging. Ik heb tevens mogelijke koper voor de groene 855 2.5 20V en ik ga nu weer lekker opzoek naar een andere 854/855/ x70.
Dat vind ik zo langzamerhand wel erg leuk worden: zoeken naar een goede 850.

Wordt vervolgd,

Hans

M a r c

altijd leuk shoppen voor een andere auto  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Jans Duiven

Citaat van: M a r c op 27-10-2008 09:12:58
altijd leuk shoppen voor een andere auto  :)

Ja Marc,

Het plezier wat ik van te voren heb is soms nog leuker dan de uiteindelijke aanschaf zelf.
Beetje pluizen en zoeken, bellen kijken enz.   ;D

Ik ga weer op zoek!

Hans

PS: Nu kwam ik vanochtend een bekende van mij tegen op de parking bij de C1000 in Meppel. Die reed notabene rond in een verlengde blauwe Volvo 960. Bleek hij de ex direcieauto van Volvo Nederland te hebben gekocht. Wat een boot zeg!  :o

Eugene

Citaat van: Hans Duiven op 27-10-2008 08:45:44
Ik kan jullie melden dat de 850 T5 gisteren is gekocht door mijn vriend/buurman en hij zal zich hier melden binnenkort. En ja hij weet waarvoor ik 'm heb gekocht en wat ik er inmiddels aan heb gedaan. Hij heeft besloten om hem te kopen voor een bepaalde prijs en ik vond dat prima. Zo bekenen en gereden zonder garantie.

Ik had vorig jaar als eens de vraag gesteld alhier hoe hem over de streep te halen. Het rijden in deze Volvo T5 was dus genoeg.   ;D  Hun Ford Focus wordt verruild voor de T5.

Ik ze had alle drie op marktplaats neergezet om te kijken wat er nog geld tussenuit te halen valt.
Dat vind ik een leuke uitdaging. Ik heb tevens mogelijke koper voor de groene 855 2.5 20V en ik ga nu weer lekker opzoek naar een andere 854/855/ x70.
Dat vind ik zo langzamerhand wel erg leuk worden: zoeken naar een goede 850.

Wordt vervolgd,

Hans

Hou er rekening mee dat wanneer je meer dan 5 keer per jaar van auto wisseld, dat je wordt gezien als handelaar.

If it's not blown, it sucks...

M a r c

...door de belastingdienst that is  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 27-10-2008 10:30:52

Als je het extra inkomen (deels) opgeeft als "inkomen uit overige", is er weinig aan de hand lijkt me.

t5karel

En als je nou aan alle wagens hebt verloren? :evil:. :eusa_shifty:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

BenC70ES

Citaat van: -D©©©L- op 27-10-2008 10:36:10

Als je het extra inkomen (deels) opgeeft als "inkomen uit overige", is er weinig aan de hand lijkt me.

Goed gek, als je dat zou doen  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Eugene

Maar ook door de meeste verzekeringsmaatschappijen

If it's not blown, it sucks...

Jans Duiven

Bedankt voor de tip heren!

Gelukkig is het jaar bijna om  ;D

Hans

Jans Duiven

Citaat van: Ludo op 23-10-2008 23:13:11
misschien wil Hans (na Volvo) nu wel een échte auto kopen.

Ik rijd vanaf 2000 in Volvo's en ik zie hier bij huize Duiven niet zo maar een ander merk op de oprit staan eerlijk gezegd. (Ja, misschien een leuke Alfa Romeo GTV voor d'r bij.

Wat versta jij onder een echte auto Ludo?

Hans

Ludo

Citaat van: Hans Duiven op 27-10-2008 11:41:25
Wat versta jij onder een echte auto Ludo?

er bestaat echt wel meer als Volvo hoor.
in ieder geval, zo eentje waar je een jaar of 5 mee kan rijden, zónder ieder weekend onder liggen te sleutelen.  ;)