Nummer 3: 854 T5 1994

Gestart door Jans Duiven, 20-10-2008 17:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: Ludo op 27-10-2008 12:09:35
Citaat van: Hans Duiven op 27-10-2008 11:41:25
Wat versta jij onder een echte auto Ludo?

er bestaat echt wel meer als Volvo hoor.
in ieder geval, zo eentje waar je een jaar of 5 mee kan rijden, zónder ieder weekend onder liggen te sleutelen.  ;)

:evil:

Dan doe je toch echt iets fout als je elk weekend moet sleutelen om je 850 rijdend te houden. Zeker dat je geen Alfa hebt? :P

If it's not blown, it sucks...

Jans Duiven

Citaat van: Ludo op 27-10-2008 12:09:35
Citaat van: Hans Duiven op 27-10-2008 11:41:25
Wat versta jij onder een echte auto Ludo?

er bestaat echt wel meer als Volvo hoor.
in ieder geval, zo eentje waar je een jaar of 5 mee kan rijden, zónder ieder weekend onder liggen te sleutelen.  ;)

:evil:

En die auto is dan inmiddels ook al het 12e levensjaar gepasseerd, of praat je over een splinternieuwe?

Hans (Die nu toch wel nieuwsgierig begint te worden  ;D )

Adrie1983

hey Hans,

ik heb mijn Alfa Gtv inmiddels verkocht en ben nu de troste bezitter van een zwarte 850 t-5 sedan.
Jij bent lekker bezig met 3 volvo's ;)

gr. Adrie

Jans Duiven

Van harte met de verkoop van je GTV!

3-1 in ieder geval.

Ik wou de T5 eigenlijk helemaal niet kwijt want er mankeert, buiten een dwarsliggende automatisch uitschuifbare antenne, helemaal niets aan. Maar als één van je beste maten hem toch wil hebben...en hij rijdt in een Ford Focus...zucht..dan heb je nou eenmaal een missie als Volvo-addict.

Enfin, op marktplaats gezet om te kijken wat er op af komt, een gemiddeld bedrag nemen en dan toch maar afstaan.  ;D

Hij is nog niet overgeschreven,  maar da's een kwestie van tijd. P. is er nu al helemaal gek mee. Wou vanavond de kids ermee naar Aikido brengen en kwam dus volledig eufoor terug. Geweldige bak!

Ik ga kijken of de Estate ook nog weg kan voor een leuke prijs en op zoek naar een mooie 850/x70

Groet,

Hans