JRS2K3 van T5 naar D5

Gestart door jrs2k3, 26-10-2008 14:45:51

Vorige topic - Volgende topic

BoudewijnB

jrs2k3

Zag net op de track en trace dat de banden ondertussen in NL waren. Dus gaat mooi vlot! De volvo staat nu bij de garage voor wat vers vloeibaar goud!
De reinig het olie systeem eerst, en tappen daarna alle olie af en zetten er een vers filtertje op en wat verse 10w40 olie!

Ondertussen loopt hij nog steeds niet lekker op bezine. Als hij koud is loopt hij erg rijk. Zodra die warm is loopt hij wel redelijk op bezine. Bij de garage denken ze dat het misschien wel een temp sensor is of een lekkende injector.

Op gas loopt hij goed! Volledige turbo druk (tot de helft) en hij schokt of hapert ook verder niet op gas! Oja en ik heb geen noemenswaardige foutmeldingen.... wie o wie heeft het winnende antwoord ? :)

jrs2k3

Banden zijn binnen en liggen nu bij de bandenboer samen met we velgen :)
Hopelijk kan hij ze er vandaag nog omleggen, en anders wordt het morgen!

Eindelijk :)  ;D

jrs2k3

Hell yeah! Ze zitten eronder! En damn wat staat het dik! Maar moet nu echt wel gaan verlagen. Die ruimte tussen spatbord rand en wiel is nu echt te groot.

Banden zijn maatje 215/35 van federal.

Foto's zeggen altijd meer dan 1000 woorden... :)

En dan de tweeters die ik van de week heb geplaatst

Volgende mods/fixes zijn
- Verlagen
- V70 achterlichten
- Schijven vervangen
- Rijk mengels op bezine fixen.

fbm

Ohjaha  :eusa_dance:

Die wielen zijn vetgaaf!

V70geRwin

Mooie wielen, passen ook mooi bij de kleur van je auto  :eusa_clap:

Maar idd zoals je al schreef is verlagen nu wel een moetje  8)

t5karel

Nice looks :eusa_clap:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

jrs2k3

Thx voor de reacties! Ben er zelf ook vet blij mee! Maar hij moet idd omlaag :) Zodra we terug zijn van vakantie ga ik de veren bestellen bij ET!

Heb nog ff een photoshop gemaakt van hoe hij er straks uit moet komen te zien!

:D :D :D

fbm

Mooi hoor, maar waarom een diesel pijp?

jrs2k3

Citaat van: fbm op 11-07-2009 22:29:15

Die zat er al onder toen ik hem kocht. Wil graag zon groot ovaal eindstuk uit eindelijk er onder!

walter leever

Die velgen staan er wel erug strak onder  :eusa_clap:,idd alleen nog een beetje zakken ;)

Laserblue

omdraaien en het is een DTM  ;D

Ik ben nog niet overtuigt, ik wacht de verlaging af tot ik een oordeel geef :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

jrs2k3

Citaat van: Laserblue op 11-07-2009 23:04:12

omdraaien en het is een DTM  ;D

Ik ben nog niet overtuigt, ik wacht de verlaging af tot ik een oordeel geef :eusa_think:

Diesel DTM pijp :)
Het is geen religie :) dus je mag er van vinden wat je wil ;)

Stiekem hoop ik je natuurlijk wel over te halen om je te bekeren tot de MESH II religie hahaha :)

Dave

Mooie velgen, alleen beetje jammer van de te smalle/kleine banden. Die geven ook direct de indruk dat het beestje te hoog op zijn poten staat.

jrs2k3

Citaat van: Dave op 11-07-2009 23:13:01
Mooie velgen, alleen beetje jammer van de te smalle/kleine banden. Die geven ook direct de indruk dat het beestje te hoog op zijn poten staat.

Ik wou hem hoe dan ook al verlagen :) De omtrek van de banden zijn iets maar dan ook iets kleiner dan de orginele velgen die eronder zaten. Zo blijft de KM teller enigsinds nog een beetje accuraat! Vandaar de keuze voor de platte banden :)