Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Dan zal ik wel wat verkeerd hebben gedaan, ben toch een stief uurtje bezig geweest met dat pokke dure lampje.... ???
Volvoloos....

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Marc O. op 26-01-2016 06:19:23
Lekker bezig meteen, Sander! :D
Auto moet voorlopig even een tijdje rijden zonder storingen dus maar gelijk wat zaken aangepakt zodat vrouwlief de komende 2 weken hopelijk op tanken na gewoon kan rijden.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MarcoV

Id hopelijk even zorgeloos tuffen nu!

MarcoV

Taranis

Citaat van: Sbv op 25-01-2016 23:40:40
todo.
uitzoeken waarom de ab het niet echt geweldig doet

Is de ontvanger niet gaar? Volgens mij hadden )()()st en viking_in_shorts laatst hetzelfde probleem?

Sbv

nieuwe batterij erin en het gaat al wat beter met de afstandsbediening. De reserve ab heb ik nog niet werkend gekregen.

Gisterenavond de winterwielen van de S70 maar op de V70 gezet en gelijk de heldere koplampen even over gezet. De huidige lampen in de V70 gaven toch wel wat minder licht.

Verder nog bezig geweest met slot RA. Deze blijft wat hangen met open doen waardoor de deur niet open gaat van buiten. Palletjes omhoog trekken dan wel. Van binnenuit werkt de deurhandel niet. Deze beweegt wel maar er gebeurt niet. Binnenkort maar even ander slot erin om te testen en dan is dat hopelijk ook opgelost.

Hopelijk blijft de V70 de komende 3 weken probleemloos rijden.

LenT-5R

Citaat van: Taranis op 27-01-2016 08:27:37
Citaat van: Sbv op 25-01-2016 23:40:40
todo.
uitzoeken waarom de ab het niet echt geweldig doet

Is de ontvanger niet gaar? Volgens mij hadden )()()st en viking_in_shorts laatst hetzelfde probleem?

Ook gehad. Andere ontvanger en weer bereik als vanouds.

KIM

Ik weet niet hoe de ontvanger er uit ziet maar ik heb van de T5 wel een aantal ECU's bewaard. Die zou je dan kunnen gebruiken.

Johann

Weet niet of het al aangehaald is maar je zou dit verhaal van T_W eens kunnen lezen. Bijzonder informatief.

Sbv

Citaat van: Johann op 27-01-2016 10:09:01
Weet niet of het al aangehaald is maar je zou dit verhaal van T_W eens kunnen lezen. Bijzonder informatief.
Thnx van de week eens doorlezen. Dat de ab het momenteel enkel van redelijk dichtbij doet is niet zo erg als deze het maar doet

MarcoV

Heb ooit voor mijn S70 het zelfde probleem gehad.
Heb toen bij de dealer een ontvanger plus twee handsets als set besteld en was vele male goedkoper dan los.
Garage heeft de nieuwe handsets opnieuw aangemeld en bereik was weer top!

Zal ff kijken of ik het onderdeelnummer nog kan achterhalen.

MarcoV