Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: StefanCJ op 27-01-2016 22:56:38
Mocht de dynamo niet goed zijn én je Iris toch op pad sturen, dan kun je adviseren warme kleding en thermosfles koffie mee te nemen.

;D ;D ;D

Fijn dat jij iemand zo lekker gerust weet te stellen  8)

Sbv

Gelukkig is Stefan een thuisblijver..................... ;D

Bouke

Citaat van: Sbv op 28-01-2016 07:46:31
Gelukkig is Stefan een thuisblijver..................... ;D
Iemand is nodig om anwb thuiscentrale te zijn :eusa_whistle: niet dat dat ooit nodig was maar het geeft toch net dat fijne warme gevoel dat er niks kan gebeuren als je een eind van huis bent dat er engeltjes zijn die alles voor je doen om iemand een zorgeloze trip te bezorgen.

The gardiananwbengels :-*

;D

leons850

Over de ontvangst, T_W heeft het zelfde gedaan als ik, wat ik gedaan heb na een tip van Cornelis_b. Gewoon de ontvanger bovenop de klokkenwinkel vervangen.
Hoef je niet voor langs de dealer, is gewoon uitwisselbaar.

Super dat Bouke even wilde helpen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Citaat van: leons850 op 28-01-2016 08:23:41
Over de ontvangst, T_W heeft het zelfde gedaan als ik, wat ik gedaan heb na een tip van Cornelis_b. Gewoon de ontvanger bovenop de klokkenwinkel vervangen.
Niet bij een '99er of jonger

leons850

Citaat van: Bouke op 28-01-2016 08:27:39
Niet bij een '99er of jonger

Jawel, ontvanger op de klokkenwinkel is het zelfde.
Ontvanger achter de schopplaat kan dan weer niet.
Onderdeel nummer is dacht ik ook gelijk op de klokkenwinkel.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

)()()sT

Super dat Bouke even wilde helpen.

En toch.... Bij mijn saffron werkte de boel niet, bij de blauwe R wel. Arthur heeft met de motorwissel andere zaken van m'n alarm omgezet en niet de ontvanger op de klokkenwinkel. Sindsdien werkt ie weer perfect.

henry classic v70

Citaat van: Sbv op 27-01-2016 23:16:44
Citaat van: kulk op 27-01-2016 23:11:58
Dat doe je goed  :eusa_clap:

Stiekem pak je de auto nog wat aan hier en daar en kun je hem weer voor een leuk prijsje verkopen als de
R weer goed is
De V70 moet gewoon goed zijn. Vrouwlief rijdt ca 550 km per week er mee en het is wel prettig als de auto betrouwbaar is

.. op benzine?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sbv

)()()sT

maruska

neu, gas is gewoon overrated.. daar hebben we weinig van, en olie moet toch een beetje op want daar is een arabisch overschot goed voor ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

leons850

Citaat van: maruska op 28-01-2016 10:15:56
neu, gas is gewoon overrated.. daar hebben we weinig van, en olie moet toch een beetje op want daar is een arabisch overschot goed voor ;D

de besparing van het rijden op gas kun je hoop accessoires voor kopen hoor. ;)

maruska

daar heb ik geen besparing voor nodig :)
die accessoires zijn er zo goed als mogelijk al..
T-5R

Jan_D.

Een R houdt wel van benzine er rijdt er ook goed op; kijk maar naar mijn "ex":

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m1013760285-volvo-850-2-3-turbo-20v-estate-r-aut4.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618#
Toch weer ruim 100.000 erbij sinds ik hem inruilde.

maruska

je distri kan gelijk mee.. die zit er ook alweer een "Ton" op..
T-5R