Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Ik zie best dat tie glimt,het ziet er helder uit,maar ik denk dat ie met deze foto,s niet uit de veren komt.

Het zonnetje dr op wordt knallen denk ik. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jaco S

Sbv

Hiker

Ja, als die XC komt moet die citroen wel glimmen.....nu doet ie dat niet echt ....meer
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

henry classic v70

Citaat van: peteRRR op 26-07-2011 22:22:41
Het zonnetje dr op wordt knallen denk ik. :D

Dan heb je deze wel nodig, tjonge wat glimmen :eusa_clap:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sbv

Vanmiddag bij het ophalen scheen de zon heel lichtjes, hopelijk morgen een stuk meer, dan komen er wel wat zon foto's.
Verwachting voor morgen is redelijk gunstig

T W R 850

Citaat van: Sbv op 26-07-2011 23:01:23
Vanmiddag bij het ophalen scheen de zon heel lichtjes, hopelijk morgen een stuk meer, dan komen er wel wat zon foto's.
Verwachting voor morgen is redelijk gunstig

Blijft een rare kleur dat saffron maar erg mooi, in de schemer is hij het beste op de plaat te zetten.

Taranis

Citaat van: Sbv op 26-07-2011 19:36:28
(voor zover Saffron er mooi uit kan zien).

;D ;D :evil:

Citaat van: peteRRR op 26-07-2011 22:22:41
Ik zie best dat tie glimt,het ziet er helder uit,maar ik denk dat ie met deze foto,s niet uit de veren verf komt.

Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Betere foto's dus! :D

Maar serieus: als je er zelf blij mee bent is 't al goed toch? ;) Hoe lang blijft zo'n behandeling eigenlijk intact?

Sbv

Voor zover ik weet is het een extra blanke laklaag en die blijft gewoon zitten.

Kwa foto's we zullen ons best doen, maar hebben geen super foto toestel. Hopelijk zit het weer vandaag wat mee. Zojuist al lekker in de regen gereden naar het werk toe dus...........

Taranis

Citaat van: Sbv op 27-07-2011 08:09:45
Voor zover ik weet is het een extra blanke laklaag en die blijft gewoon zitten.

Ik ben benieuwd. Protech is na 2-3 jaar het beste wel een eind vanaf... als dit beter werkt, is 't ook wel een idee :)

KIM

Dan ben ik wel benieuwd wat zo'n behandeling ongeveer kost.

daytonawim

Die prijs is al eens langsgekomen, anders gewoon effe driven2shine vragen denk ik :-)

Sbv

Citaat van: daytonawim op 27-07-2011 08:44:11
Die prijs is al eens langsgekomen, anders gewoon effe driven2shine vragen denk ik :-)
Nope die heeft er niets mee te maken
Irikro was 525 kwijt incl btw etc

maartendeb

Wow, hij spat van het scherm, super!

Wat ik me nog afvraag, niet dat het nu zin heeft, maar kun je er in de toekomst gewoon weer op los kleien/polijsten op zo'n X-kote laag?

Sbv

Citaat van: maartendeb op 27-07-2011 09:14:43
Wow, hij spat van het scherm, super!

Wat ik me nog afvraag, niet dat het nu zin heeft, maar kun je er in de toekomst gewoon weer op los kleien/polijsten op zo'n X-kote laag?
De eerste 2 weken niet wassen en daarna zou het geen probleem moeten zijn