Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

hanss850

Heel mooi die X-kote de S ziet er nu nog mooier uit. en wat de duurzaamheid betreft mijn rooie blijf tot nu toe ook glimmen als een nieuwe
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Chris

Het ziet er echt top uit Iris en Sander! De auto staat er super strak bij :) Ik kom hem graag nog even in het echt bekijken! Mooi ook dat de kleine schades er nu uit zijn.

Sbv

Einde van de middag even wat extra foto's gemaakt

viking_in_shorts

Ik wou dat mijn lak er zo gaaf uitzag :( Erg mooi!

daytonawim

Dat ziet er top uit Sander, als ik een keer muntjes over heb moet die blauwe er ook maar eens aan geloven.

Maar ja de builendokter zal er ook bij moeten, R bumper en achterbumper spuiten Mmmmmmm, wordt dan toch wel weer snel prijzig :-(

Sbv

De builendoktor is een week of 3 geleden al bezig geweest. Kan het je echt aanraden. Tijd om de kids aan een extra krantenwijk te zetten tbv pappa ?  ;D

daytonawim

Mm, heb je project alter1 al gezien, over leeglopen gesproken, en dat alles voor zoon lief, die de S70 plat gereden heeft!

peteRRR

Echt het ziet er keurig uit en IRL ziet ie er nog beter uit,...ben er van overtuigd. 8)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: peteRRR op 27-07-2011 19:19:42
IRL ziet ie er nog beter uit,...ben er van overtuigd. 8)

Groet.

Klopt helemaal. Ik heb 'm gisteren irl gezien. Toen werd het al wat schemerig, maar zag er nog veel mooier uit dan op de foto's.

KIM

Ik zou willen dat er zulke mooie heldere lampen te koop waren voor de 850.
Die maken het helemaal af.

elianmars

Citaat van: KIM op 27-07-2011 19:36:34

Zet je toch een x70 neus op je R  ;D

)()()sT

Citaat van: KIM op 27-07-2011 19:36:34

Ik ook... Die imi's zijn het niet echt :(

;)

big ben

Starbuck

rifwachter

Het is maar goed dat deze auto niet ergens te koop staat.......kon wel eens het einde van mijn V70N T5 zijn.... ;D

Erg mooi  :eusa_clap:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo