Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

knip

Citaat van: rifwachter op 27-07-2011 21:35:17
Het is maar goed dat deze auto niet ergens te koop staat.......kon wel eens het einde van mijn V70N T5 zijn.... ;D

Erg mooi  :eusa_clap:

jongens jongens  zo mooi is ie nu ook weer niet ??? ???

ruilen.... :eusa_drool: :eusa_drool:

hij is bloedmooi :eusa_clap:

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Chris

Taranis

Sbv

Citaat van: rifwachter op 27-07-2011 21:35:17
Het is maar goed dat deze auto niet ergens te koop staat.......kon wel eens het einde van mijn V70N T5 zijn.... ;D

Erg mooi  :eusa_clap:
Bieden mag, alleen komt er een dame bij dan  ;D

Sbv

Net even Andre en zijn vrouw op bezoek gehad om even te kijken hoe de X-Kote geworden was. Waarschijnlijk binnenkort een C70 die ook erg mooi gaat worden

maruska

Ajjjj, en want vind de vrouw daar zelf van ? ;D
/wegveegmodus\
/
/
woensdag gehaktdag !
De auto ziet er schitterend uit, vrouwlief zal wel weer blij zijn ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

irikro

Ja, ik ben echt ontzettend blij :eusa_dance:

Een tijdje geleden al zo gelachen om de reactie van een collega toen ze mijn auto in de parkeergarage zag: "Dat is toch niet normaal meer!"  ;D
Zou ze de auto nu eens moeten zien....haha.

big ben

Citaat van: irikro op 27-07-2011 22:25:11
Ja, ik ben echt ontzettend blij :eusa_dance:

Een tijdje geleden al zo gelachen om de reactie van een collega toen ze mijn auto in de parkeergarage zag: "Dat is toch niet normaal meer!"  ;D
Zou ze de auto nu eens moeten zien....haha.

............. je bent maar een bofbibs :angel:

maruska

ik kom binnenkort wel even een bakkie doen om je saffronnetje te aanschouwen.. ben erg benieuwd !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

irikro

Martijn_B

Super gaaf! Hoe doe je deze X-Kote laag nu onderhouden, en ook zorgen dat er geen swirls in komen?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

bassethound

Ik ben vandaag langs geweest bij Sander en Iris en heb ook de Saffron gezien voor dat de deukentovenaar en
X-kote ermee aan de gang zijn gegaan maar het resultaat is echt waanzinnig  :eusa_clap:

Laserblue

oh mooi!  :eusa_clap:

maar ze ontvetten 'm helemaal, schuren 'm licht op (je wilt toch hechting) en dan plakken ze 'm helemaal af en dan wordt ie gespoten? :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

hvdmountain