Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: daytonawim op 08-08-2011 23:58:12
Kijk das nou een leuk pruts werkje voor de dames, en handschoenen zijn echt wel nodig, want sommige slangen kunnen echt goed zwart zijn !

Sommige gezichten kunnen ook goed zwart zijn. Toch, Iris?  :eusa_angel: ;D

maruska

niet alleen zwart, maar ook end of life, en dus kapot bij aanraken !

mooi werkje weer !

ennuh irikro.. mooie foto zo onder de auto. tis maar goed dat sander dat niet graag doet ^^ ;D

(of je moet samen met marcel liggen, dan heb je de ganze nacht lol)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

irikro

Dat was zeker een prutswerkje, dat onderste klemmetje zit op zo'n rotplek.
Het stuurt weer wat soepeler. Bedankt voor de hulp Marcel!

Taranis

Mooi klusje :)

Nog een hernia opgelopen tijdens het vervangen van die koppeling? ;D
Nu nog andere plannen om het sturen lichter te maken of eerst een tijdje aanzien?

MarkoC70T5

heb jij toevallig nog fotos gemaakt van de andere kant van de stuur kolom.
Hoe de koppeling er uit zien en hoeveel as er blood ligt . zit dat er een hoop van de as door buizen en lager huizen loopt.

Vraag dit omdat ik een stuurslag verkorter (steeringrack 1/2,5 )op het oog heb. en die moet je op de bestaande stuur kolom as lassen. Maar dan moet er wel ruimte zijn.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Sbv

Citaat van: Taranis op 09-08-2011 07:33:17
Mooi klusje :)

Nog een hernia opgelopen tijdens het vervangen van die koppeling? ;D
Nu nog andere plannen om het sturen lichter te maken of eerst een tijdje aanzien?
Ze gaat het eerst een tijdje aan kijken wat en hoe. De hernia zou Marcel dan moeten hebben, die heeft half onder het dashbord gelegen. Ik lag meer over de motor heen met slangen en dingen vast/tegen te houden.
Al met al viel het wel mee wat er allemaal los gehaald diende te worden

Sbv

Citaat van: MarkoC70T5 op 09-08-2011 08:07:42
Hoe de koppeling er uit zien en hoeveel as er blood ligt . zit dat er een hoop van de as door buizen en lager huizen loopt.

Vraag dit omdat ik een stuurslag verkorter (steeringrack 1/2,5 )op het oog heb. en die moet je op de bestaande stuur kolom as lassen. Maar dan moet er wel ruimte zijn.
De foto's die ik gemaakt heb staan hier. eventueel heb ik nog een groter exemplaar van de Engelse stuurkolom die op de foto staat

MarkoC70T5

Citaat van: Sbv op 09-08-2011 08:09:29
Citaat van: MarkoC70T5 op 09-08-2011 08:07:42

De foto's die ik gemaakt heb staan hier. eventueel heb ik nog een groter exemplaar van de Engelse stuurkolom die op de foto staat
oke jammer zoek er 1 van af de andere kant genomen.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Chris

Mooi dat het weer lichter stuurt ;D! Leuke bezigheid om zo als stel te sleutelen ;).

MarcoV

Mooie klus weer jongens en meisje,goed bezig en ben erg benieuwd naar de auto in het eggie!

MarcoV ;)

Bouke

Jij ook aan de blauwe slangen Iris ,lekker klusje he :eusa_whistle: nu hopen dat je weer lekker kan sturen ;)

knoopie

er wordt flink aangewerkt aan de auto en knapt wel mooi op de tandjes :eusa_clap:

van die "poetsbuurt" is tie ook niet lelijker op geworden  :o :o
ik ben het wel eens met die poetsbuurt hij glom nog niet zo dus ik snap het ook wel weer  :eusa_whistle:

;)

Sbv

Vanavond eindelijk eens de Xenon erin gezet en gelijk maar stukje gereden, nouja Irikro dan en het geeft wat meer licht.

KIM

Citaat van: Sbv op 16-08-2011 22:39:26
Vanavond eindelijk eens de Xenon erin gezet en gelijk maar stukje gereden, nouja Irikro dan en het geeft wat meer licht.

Vast een beetje een understatement.
4300K of 5000K?

Sbv

Ik dacht 6000K, setje ligt al even en zat eerst in de zwarte S70