Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Taranis op 03-04-2011 21:17:05

Zit jij ooit wel eens stil? :eusa_clap:
Soms wel hoor.

Wil de Saffron nu gelijk goed hebben. Een aantal punten moeten nu nog gebeuren en dan is het lekker genieten.

en nog een keer de hele auto overspuiten  :evil:

maruska

ja, want die pitjes op de voorkant kunnen echt niet ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

maruska

ik denk eerder CY
Maaruh, echt mooi die nieuwe voorkant "live".. Moet zeggen dat Ikiro denk ik wel graag heeft dat de achterkant er zsm op zit ;D
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 03-04-2011 21:33:21
ik denk eerder CY
Maaruh, echt mooi die nieuwe voorkant "live".. Moet zeggen dat Ikiro denk ik wel graag heeft dat de achterkant er zsm op zit ;D
Zit er inmiddels al op en ze heeft er al mee gereden. Remmen zijn goedgekeurd

maruska

verschil te merken ? tis toch een flink stuk pizza meer.. soort van panpizza tegenover familysize
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 03-04-2011 21:35:16
verschil te merken ? tis toch een flink stuk pizza meer.. soort van panpizza tegenover familysize
Het is nog wat inremmen. Gevoelsmatig volgens irikro is het een stuk beter. Ik rij er te weinig mee, om gelijk verschil te voelen

maruska

mja, zij heeft dan ook een "echte" auto met "echte echte" remmen ;D
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 03-04-2011 21:44:09
mja, zij heeft dan ook een "echte" auto met "echte echte" remmen ;D
Jij zegt het, laat mijn maar in mijn Semi-Fordje rijden

t_w

Sbv

Net de trekhaak verder aangesloten en de parkassist.
Achterkant is nu klaar. Voor foto's is het te donker momenteel, in de garage wordt het niet zo mooi.
de
Net gestart met nokkenas keerring te vervangen achter de nokkenas sensor. Helaas wil de oude keerring nog niet lekker los. Even zoeken hoe dat ook alweer was, kan me herinneren iets met een parker erin draaien, maar in welk deel ??

Wout309t

Eeen beetje in het midden van de keerring, de neutrale lijn zeg maar. Dan met een nijptang eruit wurmen.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sbv

Citaat van: Wout309t op 04-04-2011 21:36:33
Eeen beetje in het midden van de keerring, de neutrale lijn zeg maar. Dan met een nijptang eruit wurmen.
in het metaal van de keerring dus ?
gaatje boren erin en dan schroef erin en eruit trekken ?

Wout309t

Ja, alleen boren moet je mee uitkijken, er komt wat slijpsel af wat je dus wel moet weghalen. Misschien dat het met een zelftapper met schroeftol zonder boren lukt. Het metaal is flinterdun...
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sbv

Citaat van: Wout309t op 04-04-2011 21:39:54
Ja, alleen boren moet je mee uitkijken, er komt wat slijpsel af wat je dus wel moet weghalen. Misschien dat het met een zelftapper met schroeftol zonder boren lukt. Het metaal is flinterdun...
was zoiets al meer tegen gekomen, zal weer even wat proberen