Klassiekers langer in de schuur

Gestart door Ben, 12-11-2008 18:57:57

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Olijfje is nog jong van hart en geest, nog 14 jaar en dan is het zover :eusa_dance:.
Maar ik weet dat ze het gaat redden, al dan niet als daily ride.

Groet,
The Demon.

Boeijke

Heb gelukkig nog een reserve blokkie klaar staan met slechts 290K

wietseschuiling

haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt

rogerV701998

Wordt m'n 240 nog geld waard. :eusa_think:

Kali-Integrali

Jajaja,

mijn Delta integrale komt er 'binnenkort' ook weer voor in aanmerking! Superblij mee. Was echt een geval van weer net naast de pot pissen. Hij is uit '89 en komt dus op zijn 28e verjaardag voor de regeling in aanmerking. Dus in 2017.. Nice

san

Citaat van: Kali-Integrali op 21-11-2011 21:36:01
Jajaja,

mijn Delta integrale komt er 'binnenkort' ook weer voor in aanmerking! Superblij mee. Was echt een geval van weer net naast de pot pissen. Hij is uit '89 en komt dus op zijn 28e verjaardag voor de regeling in aanmerking. Dus in 2017.. Nice

Heb je ook een fotootje van die Intergrale?

daytonawim

Mm, hier is dus geld te verdienen, door de import van aude sjips uit Duitsland.

Benodigd, flinke zak geld en een grote hal om die meuk neer te zetten.

UserID6342

Gaat dus allemaal wel meevallen.  Juist omdat de regeling doorgaat zullen de prijzen lager worden, welke voor auto's van 25 jr en ouder nu extreem hoog zijn.  Die absurde prijs zal dadelijk ook vlot gaan zakken.  Als je nu kijkt wat voor prijzen er gevraagd worden van auto's van 25 jaar word je niet echt vrolijk, en het merendeel zijn gewoon stronthokken.  Een echt mooie mag gerust iets kosten, maar de prijzen van afgelopen jaar  zijn gewoon idioot.

Gelukkig dat aan deze waanzin een einde komt nu de regeling door de 2e kamer is.

cas

De diesels en LPG autos niet dus..... blij dat ik mn 6,2 liter diesel nog als oldtimer heb op het randje 86  ;D   en die volvo, die blijft wel tot ie oldtimer is. heb nog een blokje met ?? hoeveel KM was het nou Thuur?   :eusa_think:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

)()()sT

150k.

Ik probeer met de V70 wel nog 17 jaar door te rijden ;D

Kali-Integrali

Citaat van: san op 21-11-2011 21:41:24
Citaat van: Kali-Integrali op 21-11-2011 21:36:01
Jajaja,

Heb je ook een fotootje van die Intergrale?

Tuuurlijk ;D

Met de lier achterwaarts de oprijwagen op en op weg naar de stalling..

Hier zal hij de aankomende tijd eventjes moeten wachten.. Ondertussen kan ik sparen voor het herstelwerk. Wat plaatwerk en spuiterij.

Vulk

Citaat van: )()()sT op 22-11-2011 09:31:12
150k.

Ik probeer met de V70 wel nog 17 jaar door te rijden ;D

138!