Past een bak van een S70 R aut in een 855 R aut ?

Gestart door Flipjes 850 R, 25-11-2008 17:43:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RRRRR_Ramon

Hoop werk inderdaad. Dop 36 is vast wel ergens aan te komen, desnoods kopen.

Laat je auto na montage van alles wel uitlijnen. En trek het subframe na een paar honderd kilometer nog eens na.

Succes Phillip!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Flipjes 850 R

Ik heb inmiddels bij een aantal garage's die ik goed ken een offerte gevraagd.
Gelukkig ben ik "gewoon" mobiel ( berlingo  ::) ) dus heel veel haast is er niet bij. Waarschijnlijk gaan het in de verloren uurtjes gebeuren. Duurd wat langer, maar kost minder.
Maak gelijk maar van de gelegenheid gebruik om krukaskeering ( gaat er toch een ooit aan komen ) en andere dingen die nu zonde zijn om niet te doen maar mee te nemen.

Ik ben benieuwd..... maar kan niet wachten om weer in een echte auto te rijden !

8)   Philippe

855 R Automaat Dark Olive Pearl

)()()sT

Succes ermee!
Mijn V70 heeft sinds mei ook een donor blok en bak uit een 854R, dus het pas gewoon :)

Sbv

Citaat van: Flipjes 850 R op 27-11-2008 18:51:51
Ik heb inmiddels bij een aantal garage's die ik goed ken een offerte gevraagd.
Gelukkig ben ik "gewoon" mobiel ( berlingo  ::) ) dus heel veel haast is er niet bij. Waarschijnlijk gaan het in de verloren uurtjes gebeuren. Duurd wat langer, maar kost minder.
Maak gelijk maar van de gelegenheid gebruik om krukaskeering ( gaat er toch een ooit aan komen ) en andere dingen die nu zonde zijn om niet te doen maar mee te nemen.

Ik ben benieuwd..... maar kan niet wachten om weer in een echte auto te rijden !

8)   Philippe


Als je toch bezig bent, dan maar gelijk goed doen. Nu is het iets meer werk, als je eenmaal alles erin hebt zitten is het gelijk veel meer werk.

Flipjes 850 R

De ombouwkosten vielen mij behoorlijk mee.

Ik ga nu voor de volgende optie om de R weer rijdend te krijgen±

De kapotte automaat gaat eronderuit, en een stukje van de ST-XV-06 leeft straks voort in de NS-LR-01 !!! ;D

Philippe   :eusa_dance:
855 R Automaat Dark Olive Pearl

elianmars

Da's mooi!!

Maarre........... je had je wagen te koop staan. Gaat deze weer in de verkoop als-ie in orde is, of blijf je er mee rijden?  ;)

Sbv

Citaat van: Flipjes 850 R op 28-11-2008 19:06:09
De ombouwkosten vielen mij behoorlijk mee.

Ik ga nu voor de volgende optie om de R weer rijdend te krijgen±

De kapotte automaat gaat eronderuit, en een stukje van de ST-XV-06 leeft straks voort in de NS-LR-01 !!! ;D

Philippe   :eusa_dance:
Je mag wel een van de kentekenplaten erbij hebben als aandenken

Flipjes 850 R

Citaat van: elianmars op 28-11-2008 19:10:13
Da's mooi!!

Maarre........... je had je wagen te koop staan. Gaat deze weer in de verkoop als-ie in orde is, of blijf je er mee rijden?  ;)

Inprincipe gaat de wagen weer compleet inorde de verkoop in.
Ik ben nog steeds internet e.d. aan het uitspitten op zoek naar een mooie V70 R. ( Moet wel enigsinds financieel verantwoord zijn uiteraard....)
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Laserblue

Citaat van: Flipjes 850 R op 28-11-2008 22:29:50
Citaat van: elianmars op 28-11-2008 19:10:13
Da's mooi!!

Maarre........... je had je wagen te koop staan. Gaat deze weer in de verkoop als-ie in orde is, of blijf je er mee rijden?  ;)

Inprincipe gaat de wagen weer compleet inorde de verkoop in.
Ik ben nog steeds internet e.d. aan het uitspitten op zoek naar een mooie V70 R. ( Moet wel enigsinds financieel verantwoord zijn uiteraard....)

weet nog een mooie rooie  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Flipjes 850 R

Citaat van: Laserblue op 29-11-2008 10:09:32
Citaat van: Flipjes 850 R op 28-11-2008 22:29:50
Citaat van: elianmars op 28-11-2008 19:10:13
Da's mooi!!

Maarre........... je had je wagen te koop staan. Gaat deze weer in de verkoop als-ie in orde is, of blijf je er mee rijden?  ;)

Inprincipe gaat de wagen weer compleet inorde de verkoop in.
Ik ben nog steeds internet e.d. aan het uitspitten op zoek naar een mooie V70 R. ( Moet wel enigsinds financieel verantwoord zijn uiteraard....)

weet nog een mooie rooie   :eusa_think:

Rood staat me niet..... ;D
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Laserblue

Citaat van: Flipjes 850 R op 29-11-2008 10:14:08
Citaat van: Laserblue op 29-11-2008 10:09:32
Citaat van: Flipjes 850 R op 28-11-2008 22:29:50
Citaat van: elianmars op 28-11-2008 19:10:13
Da's mooi!!

Maarre........... je had je wagen te koop staan. Gaat deze weer in de verkoop als-ie in orde is, of blijf je er mee rijden?  ;)

Inprincipe gaat de wagen weer compleet inorde de verkoop in.
Ik ben nog steeds internet e.d. aan het uitspitten op zoek naar een mooie V70 R. ( Moet wel enigsinds financieel verantwoord zijn uiteraard....)

weet nog een mooie rooie   :eusa_think:

Rood staat me niet..... ;D

en blauw?  :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*