Onderhoudslog nickk's 850R

Gestart door nickk., 27-11-2008 17:50:18

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

Vent to air ;)

Nickk : ja hoor leuk  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

nickk.

Vandaag gesprint met een Ford Focus RS 2009. Keek toch raar op toen ik voorbij kwam. ;D Na drie maal proberen tussen de 100 en 200 sportief duimpje gehad! Wagen loopt als een trein, wel nog steeds veels te rijk en of mn dumpvalve helemaal lekker is, is ook maar de vraag. Maakt geen PSSSST geluid, maar echter PRFROFRFROL. :eusa_shifty:
Marc, wel bedankt voor de ubersnelle service!

arjenT5R

wat heb je dr voor IC in hangen dan nu?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

nickk.

Ik ben echt ontzettend slecht in een weblog bijhouden. Moet echt eens netjes een overzicht maken van wat er gebeurd is aan de auto, met een paar foto's enzo.  ;D Binnenkort maar eens een nutteloos zondagmiddagje aan besteden.

Arjen: standaard intercooler zit er nu in. T hele spul wilt ook niet boosten boven de 1,1 bar, denk dat ie zo lek is als een mandje. Komt een 75mm versie in, ipv. de 50 die jij hebt. Is wat andere vormgeving, moet passend te krijgen zijn met airco. ;D Hier een mooi fototje:

Eugene

75mm met behoud van airco condensor?

Veel succes ;D

Of komt 'ie voor de condensor, gezien de montagebrackets?

If it's not blown, it sucks...

arjenT5R

nickk.

Het is een dodelijk pleurisklusje naar het schijnt, maargoed, als een ander t kan, kan ik het ook.  ;D

Komt alst goed is gewoon er tussen. Ervoor zou mooier zijn, maar dat gaat wss niet lukken.

nickk.

Citaat van: darius op 31-03-2010 13:41:14
je hebt een pb.

Jaja, ik zit ook maar op mn werk, snel tussendoor, interessant te doen opt forum.

darius

Citaat van: nickk. op 31-03-2010 13:49:08
Citaat van: darius op 31-03-2010 13:41:14
je hebt een pb.

Jaja, ik zit ook maar op mn werk, snel tussendoor, interessant te doen opt forum.
;D
haha
No show, only go.

nickk.

Intercooler gaat wel goed komen, next problem zijn de remmen.  :eusa_wall: Heb ze netjes passend gehad (of misschien wat minder netjes, maar het werkte toen). Voor de APK eraf, want de velgen pasten niet zonder spacers. Gisteren geprobeerd netjes te monteren, maar klauw loopt tegen de schijf aan, denk dat het bracket krom is ofzo.

Iemand tips mbt. een goede bankwerker?  :(

arjenT5R

zullen we die 2 hokken ritueel dumpen?  ;D

nickk.

Citaat van: arjenT5R op 08-04-2010 00:10:01
zullen we die 2 hokken ritueel dumpen?  ;D

Zo af en toe heb ik wel de neiging ja.  :-\

Niemand die een goed figuur weet?

darius

Gewoon bij de locale machinefabriek proberen Nickk. Anders mss bij Padmos scheepswerf in Stellendam die kunnen alles maken  ;D
No show, only go.

nickk.

Citaat van: darius op 08-04-2010 12:20:38
Gewoon bij de locale machinefabriek proberen Nickk. Anders mss bij Padmos scheepswerf in Stellendam die kunnen alles maken  ;D

Oki, ga ik daar even langs!

nickk.

Intercoolert zit erin, wat een pokkewerk.  :-X Is wel lekker massief, moet nog even de juiste slangen en pijpen lassen/maken en ff randjes erin felsen en dan zo snel mogelijk op de rollenbank, afstellen.  ;D

Mbt. tot de remmen is er hoop aan de horizon, mn oom gaat waarschijnlijk een setje stalen brackets draaien. Iemand mogelijk nog interesse in een Aston Martin BBKtje? Kan redelijk betaalbaar aan klauwen komen en een setje extra brackets is zo gemaakt.