Onderhoudslog nickk's 850R

Gestart door nickk., 27-11-2008 17:50:18

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Als je de kachelradiateur vervangen hebt is het idd te meten ja.  Laat het systeem even op druk zetten of je koppakking / kop goed is.  Als er een lek is dan zakt je opgebouwde druk op het systeem. Maar heeft je kachelradiateur niet vanaf het begin van de lekkage al lek geweest dan ?

arjenT5R

ff de C02 snuff bij je tankje..
of lektest doen
kachel rad. zou heel goed  1 van de zwakkere onderdelen kunnen zijn
en kapot gegaan zijn door de hoge druk.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

nickk.

Oki, vandaag of morgen t hele spul eens af laten persen en kachelradiateur weer vervangen. Is dat ding ergens betaalbaar te verkrijgen? Of moet ik weer naar de dealer?

Turbobiker

Emiel had ook uit voorzorg een nieuwe gemonteerd, die het binnen een jaar spontaan en erg grondig begaf...
De Tussenpaus

nickk.

Citaat van: Turbobiker op 02-06-2010 10:14:43
Emiel had ook uit voorzorg een nieuwe gemonteerd, die het binnen een jaar spontaan en erg grondig begaf...

Op hoop van zegen dat dit het probleem is dan. ;D Kan ik tenminste in alle rust verder bouwen aan mn blok, ipv. me de tandjes te moeten haasten zonder geld.

Wout309t

Neem anders even contact op met Mitchelli, die heeft hem ook nogal vaak vervangen en ging iets proberen te modificeren....
2011 V70 2.0T R-Design MT

nickk.

Net even gevraagd, komt vast goed.

Zijn aftermarket exemplaren beroerder, of maakt t geen bal uit tov. een orginele versie?

nickk.

Zo, even afstoffen. Vandaag KW schroefset gemonteerd, prachtig spul! Minstens even comfortabel als koni/apex en stukken lager. Achter is wel een rotwerk om handig af te stellen, of is daar een normale methode voor? Kachelradiateurtje is ook vervangen, auto doet het goed. Iemand een beetje degelijke settings voor een sedan?

Fototje met vuurwerk(echt geen idee wat dat was, lekker bij een benzinepomp)

elianmars

Ah, zo zie ik de zijkant ook nog eens. De achterkant heb ik teveel gezien, een tijdje terug  :eusa_shifty: ;D

nickk.

Citaat van: elianmars op 30-10-2010 22:29:16
Ah, zo zie ik de zijkant ook nog eens. De achterkant heb ik teveel gezien, een tijdje terug  :eusa_shifty: ;D

Haha, toch nog een keertje een krachtmeting doen nu die van jou ook getuned is. ;D

fbm

Ziet er dik uit hoor zo lekker laag en van die mooie remmetjes  :eusa_drool: dat je wagen mooi is dat wist je al! :D
Kan alleen niet goed zien of je nu wel of niet een onderlippie hebt? (onder de R voorspoiler  ;))

nickk.

Die heb ik vanavond verwijderd, hij kwam de brug niet over met t lippie. Bovendien zou moeders, mocht ze er ooit nog in rijden, meteen heel dat ding ervan onder rijden. Denk dat ik m maar te koop ga zetten, helaas.  :-\

Vraagje, deze velg of mn huidige 18inch peggies. Velgen laat ik wel antracietgrijs spuiten:

pwassink

Citaat van: nickk. op 31-10-2010 00:33:18
Die heb ik vanavond verwijderd, hij kwam de brug niet over met t lippie. Bovendien zou moeders, mocht ze er ooit nog in rijden, meteen heel dat ding ervan onder rijden. Denk dat ik m maar te koop ga zetten, helaas.  :-\

Vraagje, deze velg of mn huidige 18inch peggies. Velgen laat ik wel antracietgrijs spuiten:

https://cid-92500fc68c305a7d.photos.live.com/play.aspx/Reactie%20op%20uw%20advertentie%2017%20%5E4%5E4%20inch%20velgen%20%5E5org.%20volvo%5E6%20eventueel%20voor%20winterbanden/IMAG0029.jpg?Bsrc=Photomail&Bpub=SDX.Photos

Dat plaatje zien alleen ingelogde leden en vriendjes van Micro$oft, heb je geen andere fotodeelsite ter beschikking ?   ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

nickk.

Citaat van: pwassink op 31-10-2010 01:36:30
Citaat van: nickk. op 31-10-2010 00:33:18

https://cid-92500fc68c305a7d.photos.live.com/play.aspx/Reactie%20op%20uw%20advertentie%2017%20%5E4%5E4%20inch%20velgen%20%5E5org.%20volvo%5E6%20eventueel%20voor%20winterbanden/IMAG0029.jpg?Bsrc=Photomail&Bpub=SDX.Photos

Dat plaatje zien alleen ingelogde leden en vriendjes van Micro$oft, heb je geen andere fotodeelsite ter beschikking ?   ;D

Even aangepast. :laugh:

Sbv

Kwa velgen zou ik het zo houden als dat het nu is