Me, myself and I

Gestart door WG, 28-11-2008 18:45:03

Vorige topic - Volgende topic

WG

Olla luitjes. Bij deze even mezelf voorstellen.
Ik luister naar de Naam Willem, heb het daglicht voor het eerste gezien in 1980 en vooralsnog berijder van een [vloekmodus on] Renault Laguna break [vloekmodus off] van 1998. Op zich fijne auto, maar na een intensieve renovatie van mijn huis en vele aanhangwagens vol puin vind ik het toch tijd het trouwe beestje aan een boom te binden en aan iemand anders zijn zorg over te laten. Het achterasje is wat slapjes en het aantal geproduceerde decibellen stijgt.
Nou ben ik inmiddels ook geëmigreerd naar het belgische land en dat speelt ook mee. De Laguna is het niet meer waard om mee te gaan. Nou ben ik al een tijdje rond aan het kijken welke mobiel mijn volgende wordt en ik heb min of meer besloten dat het toch maar een V70 classic 2.5T moet worden. Nou ben ik nog niet bekend in de Volvo-scene, dus vandaar mijn inschrijving op dit forum. Heb al het een en ander gelezen en lijkt me wel een gezellige boel hier.

Claudia

Ach...gezellig. :eusa_think:
Het is meer een verslaving. :eusa_shifty:

Maareh...welkom!
En succes met het vinden van de perfecte V70!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Marc O.

Welkom Willem. Voldoende info op dit forum om een goede keuze te kunnen maken.

We zullen maar niet vragen om foto's van de Laguna, wel? ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

bastiaan arissen

Welkom op het forum. Succes met de zoek tocht naar een mooie V70
Groeten Bastiaan.

Rogers XC 70 2000

Dag Willem,
Alweer ene die uit Nederland is weggedruppeld  ;D
Ik heb dezelfde stap genomen toen ik 25 was en ook direct een huis in B gekocht.
Als je tips nodig hebt waar je aan moet denken bij het verhuizen naar en wonen in B, stuur me maar een PB.

Voor de aanschaf van een V70 2.5T kan ik je aanraden om eens in Duitsland te kijken; prijzen liggen lager en het aanbod is groter en import is vrij eenvoudig. Overigens is de wegenbelasting en de BIV voor een 2.5 wel fors hoger dan voor een 2.0.
Ik heb voor mijn eerste inschrijving van mijn 2.5T (wel op LPG) ca. € 1.400 betaald, inclusief € 600 wegenbelasting voor het eerste jaar.

Roger

)()()sT

Hahaha, daar is ie dan  ;D
(voor de mensen die zich nu afvragen waar ik het over heb; Willem en ik zijn collega's).

Succes met je zoektocht, is het nog wat geworden met die blauwe?

Tot woensdag sowieso, weer tijd voor een etentje en toebehoren  :eusa_dance:

Taranis

Citaat van: Claudia op 28-11-2008 19:13:47
Ach...gezellig. :eusa_think:
Het is meer een verslaving. :eusa_shifty:

;D

Welkom! :eusa_clap:

FGG

Welkom op 't Forum, Willem.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Citaat van: )()()sT op 01-12-2008 10:28:07
Hahaha, daar is ie dan  ;D
(voor de mensen die zich nu afvragen waar ik het over heb; Willem en ik zijn collega's).

Succes met je zoektocht, is het nog wat geworden met die blauwe?

Tot woensdag sowieso, weer tijd voor een etentje en toebehoren  :eusa_dance:

Jij probeert ze ook allemaal in een Volvo te krijgen hé ;D

Welkom Willem !

If it's not blown, it sucks...

darius

hee willem ook naar het belgische getrokken... welkom hier en veel succes met je zoektocht.

groet darius
No show, only go.

AlbertJan

Welkom en veel plezier hier! ;D

francois

welkom

eens een volvo   :eusa_dance:                        nooit een andere auto meeeeeeeeeeeeeeeeeer :eusa_naughty:

MichielMaas

V70 is een goede keuze. Succes bij je zoektocht en welkom op dit forum. Gezellig hier, ...... het zijn toch digitale vrienden geworden.  ;D

mafvanvolvo

Welkom hier:

Zoek je wel een goede provider in belgie anders word je voor dit forum onbereikbaar gezien de problemen
daar met sommige providers.En succes met die V70.                Groet.

darius

mijn mobiel internet van proximus doet het tot nu erg goed  kost 30 euro per maand sorry ff off topic
No show, only go.