De Roetmeeuw

Gestart door Taranis, 29-11-2008 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: )()()sT op 29-03-2009 21:45:37
Mooi werk!
Ik heb dus net nog even op de valreep de oude radio gezien. Dacht nog: "een SC 900/901 zou niet misstaan  ;D

Aardig geluidje hè?
Is gelijk een heel stuk beter geworden. Ronald moet alleen nog even testen met gekopieerde cd's. We hadden er 1 getest maar die gaf helaas geen geluid

Taranis

Citaat van: )()()sT op 29-03-2009 21:45:37
Mooi werk!
Ik heb dus net nog even op de valreep de oude radio gezien. Dacht nog: "een SC 900/901 zou niet misstaan  ;D

Aardig geluidje hè?

Radio stond al een tijdje op de planning maar 't duurde iets langer dan gepland :eusa_whistle:

Aardig geluidje inderdaad, maar 't is nog niet van het niveau wat het in de 850R wel had. Ik hoop dat dat verandert met het monteren van de D-stijl speakers 8) Ik denk dat in de R vooral de hoedenplankspeakers relatief veel toevoegden.
Niettemin is dit al 20x beter dan wat er standaard in zat. Met een hele grote grijns terug naar Zeeland gereden ;D

Citaat van: Sbv op 29-03-2009 21:47:04
Is gelijk een heel stuk beter geworden. Ronald moet alleen nog even testen met gekopieerde cd's. We hadden er 1 getest maar die gaf helaas geen geluid

Och, anders vermaak ik me gewoon met de cd's die Huib er in heeft laten zitten ;D

elianmars

Tjonge, zit ik in Zeeland, komt Ronald deze kant op..........  ::) Gemist dus  :eusa_wall:

Bij mijn wagen zitten er ook diverse stukken in de deurpanelen los. De lijm is dus echt op geweest bij Volvo.

Sbv

Citaat van: elianmars op 29-03-2009 22:58:10
Tjonge, zit ik in Zeeland, komt Ronald deze kant op..........  ::) Gemist dus  :eusa_wall:

Bij mijn wagen zitten er ook diverse stukken in de deurpanelen los. De lijm is dus echt op geweest bij Volvo.
Is het van jouw ook een MY00 of zijn dat allemaal MY99-ers, dan zou het wel eens kunnen zijn dat de lijm op was

Taranis

Citaat van: elianmars op 29-03-2009 22:58:10

Ach, 't was vast niet de laatste keer dat ik die kant op kom 8)

Of je laat een keer wat weten als je in Zeeland zit, Renesse is ook niet zo ver :)

darius

Wat leuk dat jij ook die radio erin hebt gezet ronald. We gaan een beetje gelijk op. Ik heb echter de dolby processor nog niet.
Ben ook heel tevreden over de geluiden die hij maakt (op het meetrillen van de verschillende deur en interrieur delen na ) :-[
Ik zie dat jij je hele stoel hebt uitgenomen om de kabels en de versterker etc goed te monteren, ga ik ook nog een keer mooi wegwerken. 8)

ga zo door.
No show, only go.

Chris

Leuk Ronald! Zal vast een verschil zijn met voorheen.

Ik wil ook nogsteeds eens aan die hoedenplankspeakers zoals jij ze ook in de R had :)

darius

Citaat van: Chris op 02-04-2009 17:12:17

Ik wil ook nogsteeds eens aan die hoedenplankspeakers zoals jij ze ook in de R had :)

Ronald je zou ook eens in de originele accesoiresgids moeten kijken. Je kunt heel veel audio opties krijgen oa enorme speakers die in de achterzetels geintegreerd zijn etc. Ik zou die catalogus overigens wel willen hebben.  :eusa_eh:
No show, only go.

fearless

Citaat van: darius op 03-04-2009 09:46:18
Ik zou die catalogus overigens wel willen hebben.  :eusa_eh:

Complete catalogus is te downloaden, ff klikken.... http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/nl-NL/default.htm

darius

Citaat van: fearless op 03-04-2009 19:34:44
Ik zou die catalogus overigens wel willen hebben.  :eusa_eh:

Complete catalogus is te downloaden, ff klikken.... http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/nl-NL/default.htm
Dankjewel ivo
No show, only go.

Taranis

Citaat van: darius op 02-04-2009 10:18:05
Ik zie dat jij je hele stoel hebt uitgenomen om de kabels en de versterker etc goed te monteren, ga ik ook nog een keer mooi wegwerken. 8)

Dat was een idee van Sander en het werkte inderdaad het prettigst. De bouten aan de voorzijde eruit en aan de achterzijde zo los dat je de stoel achterover kunt kiepen.

Citaat van: Chris op 02-04-2009 17:12:17

Is een behoorlijk verschil ja :D

Als er ooit nog een sleuteldag van de club komt misschien iets leuks om met clubkorting te bestellen? Heb je je lidmaatschap er ook weer uit :P

Ronald je zou ook eens in de originele accesoiresgids moeten kijken. Je kunt heel veel audio opties krijgen oa enorme speakers die in de achterzetels geintegreerd zijn etc. Ik zou die catalogus overigens wel willen hebben.  :eusa_eh:

Die speakers heb ik nog nooit gezien... ben wel benieuwd! Tnx voor de tip!

Citaat van: fearless op 03-04-2009 19:34:44

Super, tnx! :eusa_clap:

darius

Kijken bij de subwoofers voor de c70 daar is wat moois te zien.... 8)
No show, only go.

Taranis

Ik heb er nog even mee gewacht tot ik ervan overtuigd was, maar volgens mij is de automaatstoring opgelost door de standenschakelaar te vervangen :eusa_dance:
Het deurrubber van het bestuurdersportier is ook meteen geplakt dus die lekkage is voorbij. De airco is afgevuld, interieurfilter vernieuwd, dus laat de zomer maar komen! 8)

1 van de 2 ruitensproeiers op de motorkap wipte er telkens uit. Een paar keer terug gefrot in de hoop dat ie bleef zitten, nu zit er een nieuwe in. Kost geen drol en 't blijft nu gewoon zitten zoals 't hoort :D

Binnenkort even om nieuwe banden want de banden die op de Propussen lagen toen ik ze kocht zijn gecupt, 1 heeft een hoogteslag, 2 hebben zulke droogtescheuren dat ik gewaarschuwd werd dat 't APK afkeur is en bovenal maken ze een t*ringherrie alsof je met een Leopard tank over Belgische kasseien rijdt >:(
Ondanks dat de hoogteslag nu in een band van Continental zit, heb ik wel vertrouwen in Continental, dus is de keuze gevallen op de Sportcontact3 in 215/45-17, vooral omdat die banden enorm stil schijnen te zijn. Volgens de dealer geen gelukkige keuze en is Michelin Pilot Exalto veel comfortabeler.
Gelukkig ben ik ontzettend eigenwijs en komen er gewoon Conti's onder ;D

viking_in_shorts

netjes - dus nu alleen nog de buitenkant :eusa_whistle:

Chris

Citaat van: Taranis op 05-04-2009 21:00:01
Ik heb er nog even mee gewacht tot ik ervan overtuigd was, maar volgens mij is de automaatstoring opgelost door de standenschakelaar te vervangen :eusa_dance:
Het deurrubber van het bestuurdersportier is ook meteen geplakt dus die lekkage is voorbij. De airco is afgevuld, interieurfilter vernieuwd, dus laat de zomer maar komen! 8)

1 van de 2 ruitensproeiers op de motorkap wipte er telkens uit. Een paar keer terug gefrot in de hoop dat ie bleef zitten, nu zit er een nieuwe in. Kost geen drol en 't blijft nu gewoon zitten zoals 't hoort :D

Binnenkort even om nieuwe banden want de banden die op de Propussen lagen toen ik ze kocht zijn gecupt, 1 heeft een hoogteslag, 2 hebben zulke droogtescheuren dat ik gewaarschuwd werd dat 't APK afkeur is en bovenal maken ze een t*ringherrie alsof je met een Leopard tank over Belgische kasseien rijdt >:(
Ondanks dat de hoogteslag nu in een band van Continental zit, heb ik wel vertrouwen in Continental, dus is de keuze gevallen op de Sportcontact3 in 215/45-17, vooral omdat die banden enorm stil schijnen te zijn. Volgens de dealer geen gelukkige keuze en is Michelin Pilot Exalto veel comfortabeler.
Gelukkig ben ik ontzettend eigenwijs en komen er gewoon Conti's onder ;D

Klinkt goed! Lekker touren deze zomer dus ;)

Ik moest hem ook maareens zomer klaar gaan maken :eusa_think: Zowel airco als (het controleren van) het interieurfilter staan op de rol, heb geen idee hoe deze laatste eraan toe is. Airco kan kouder dus ik denk dat bijvullen geen overbodige luxe is!

Heb je de buitenkant nou al wat laten bijwerken?

Weereens meeten binnenkort?