De Roetmeeuw

Gestart door Taranis, 29-11-2008 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Hehe, eindelijk de knoop doorgehakt? Ik stond op het punt om 'm samen met Sander te kopen, toen hij vertelde dat jij 'm tóch wel wilde  ;D

Het verschil is dat-ie nu waarschijnlijk weer de weg op gaat. Als ik 'm gekocht had, had-ie nu al half uit elkaar gelegen  :evil:

Leuk project, Ronald! Het zou mooi zijn als Arjen 'm weer in orde gaat krijgen, zonder teveel kosten.

Claudia

Nooit last van gehad bij de 850 en V70.
Zal bij jou wel kruiproest zijn geweest. :azn:
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

big ben

Ondanks de manco's(menten)  een erg leuk project (je) ........... voor je het weet zijn jullie weer klaar   ;D. Ik ga dit volgen  :eusa_dance:

The Volvoboy

Heel erg leuk Ronald!! :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Marc O.

Gaaf! Veel plezier met sleutelen :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: elianmars op 05-02-2013 21:11:08
Hehe, eindelijk de knoop doorgehakt? Ik stond op het punt om 'm samen met Sander te kopen, toen hij vertelde dat jij 'm tóch wel wilde  ;D

Het verschil is dat-ie nu waarschijnlijk weer de weg op gaat. Als ik 'm gekocht had, had-ie nu al half uit elkaar gelegen  :evil:

Geheel tegen Sander z'n principes dus dat die oude zooi van de weg moet om het milieu te sparen ;D

Dit is inderdaad gewoon 'redden' van demontage, want als jullie het niet hadden gedaan, dan had een ander het wel gedaan.

Citaat van: elianmars op 05-02-2013 21:11:08
Leuk project, Ronald! Het zou mooi zijn als Arjen 'm weer in orde gaat krijgen, zonder teveel kosten.

Mocht het niet lukken met een andere kop (al weet Arjen zeker van wel), dan hebben we eventueel al een 850 diesel sloper op het oog waar we het blok dan van over kunnen lepelen, maar alleen een kop wisselen zou een stuk minder werk zijn. En ik heb nog nooit de kop van een motor getrokken, dus ik ben benieuwd ;D
Volgens de onderdelenman bij Olov moesten we er maar vanuit gaan dat de nokkenas er in 5 stukken in ligt, hij kreeg ze wel vaker zo binnen.

Citaat van: Claudia op 05-02-2013 21:11:14
Nooit last van gehad bij de 850 en V70.
Zal bij jou wel kruiproest zijn geweest. :azn:

Zeg, pas jij op? ;D
In de 850 heb ik toen voor meer dan 800 euro een nieuw dakje gestoken. In de V70 had ik er dus even geen zin in en ben ik creatief geweest met plamuur en Hammerite.

@ de rest: tnx! :D Inderdaad leuk, nu al zin om te beginnen ;D

KIM

Allemaal komen ze weer terug in een 850 / X70. Leuk hoor!
Bij onze eerste ontmoeting had je deze bolide net gekocht...

Laat maar weten als je ergens hulp bij nodig hebt. Ik ben wel geen dieselliefhebber qua sleutelen, maar soms kan ik nog wel eens aan dingetjes komen. Ik denk dat ik misschien nog wel wat VW documentatie kan opduikelen over het blokkie...

Marc O.

Citaat van: KIM op 05-02-2013 21:22:39

Laat maar weten als je ergens hulp bij nodig hebt. Ik ben wel geen dieselliefhebber qua sleutelen, maar soms kan ik nog wel eens aan dingetjes komen. Ik denk dat ik misschien nog wel wat VW documentatie kan opduikelen over het blokkie...

Nu Marcel en Sander nog, al is die laatste al goed op weg met z'n CY ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 05-02-2013 21:24:06

Ik zou dolgraag willen, maar de centen zijn er gewoon niet. Vrouw zit op het moment ook zonder werk  :-\

Taranis

Dat is waar ja! Bijna vergeten... maar inderdaad :)
Laatst eens aan nickk. gevraagd hoe het met m'n R stond, maar dat zal nu even moeten wachten :P

;D ;D ;D
Joh, dat was me nou nog nooit opgevallen :eusa_whistle:

Maar bedankt voor je aanbod! We houden 't in gedachten :) Sander had het al over tunen tot 200 pk, maar ik ben bang dat je dan net als Darius de ene automaatbak na de andere in puin draait. En in deze auto heb ik al een automaatbak gemold  :eusa_shifty:

Citaat van: Marc O. op 05-02-2013 21:24:06

Het ding is net zo goed van Sander als van mij, dus wie weet gaat hij er in verder. Dat zien we wel als ie eenmaal loopt...

big ben

Dat komt hoofdzakelijk dat het rijden in een nieuwere (lees luxere)  volvo snel verveeld  :P

viking_in_shorts

Ga je deze nou alleen kopen voor de "heb" of ook voor dagelijks gebruik? Las laatst al dat je de XC een jaar wil laten draaien - komt deze er dan voor in de plaats?

Ben wel benieuwd naar je voortuintje trouwens :D

Misha

Citaat van: Taranis op 05-02-2013 21:17:55
Dit is inderdaad gewoon 'redden' van demontage, want als jullie het niet hadden gedaan, dan had een ander het wel gedaan.

OMG.. ga je er nu weer een redden van demontage ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

grijzev70tdi

En dan verklaren ze ons voor gek dat wij de T-5R opknappen ;D Grapje, veel plezier met sleutelen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: big ben op 05-02-2013 21:28:32

Dat komt hoofdzakelijk dat het rijden in een nieuwere (lees luxere)  volvo snel verveeld  :P

Mijn N verveelt nog steeds niet, Ben. Qua rijden kan er geen 850 of x70 classic tegenop. Ik blijf alleen het tijdloze uiterlijk van de 850 vreselijk mooi vinden  8)