De Roetmeeuw

Gestart door Taranis, 29-11-2008 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Ja ben blij dat ie loop man :D was weer een leuk sleuteldagje :P

Ben trouwens dat geeikel met die keerringen wel goed beu hoor :P
Dr zaten godver 4 verschillende bij.... jou kop, mij reserve kop, die imitatie van peijl en dan die meuk van volvo...

Die oude keerring uit mijn reserve kop was wel degene die het meest op een keerring leek, gelukkig is ie dicht  :eusa_dance:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Sbv

Mooi dat de auto loopt heren. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Binnenkort eens even lenen om te kijken of het wat voor mij is.

Bouke

Wat een leuk verslag :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: en ontzettend gaaf dat ie het weer doet al dan niet met wat tegen sputteren. En ja die olie in de uitlaat ;D ;D ;D
Ben benieuwd ;D hoe lang die blijft :eusa_think:

UserID6342

Mooi dat het ding weer loopt  :eusa_clap: :eusa_clap:

)()()sT

Leuk verslag wederom en puik werk :)

beunmaat

Whahaha, ooh ja das waar. Ik was alweer vergeten dan we wat olie in die uitlaat hadden gegoten ;D

Mooi dat hij loopt mannen! Dat gedonder met die keerringen ook altijd

Sbv

De olie zal er toch wel uitgestookt zijn inmiddels ?

Taranis

Citaat van: StefanCJ op 14-07-2013 16:52:04
Wel leuk die olie in de uitlaat  ;D ;D ;D

En lachen dat die Arjen deed ;D

Citaat van: arjenT5R op 14-07-2013 17:00:05
Ja ben blij dat ie loop man :D was weer een leuk sleuteldagje :P

Ben trouwens dat geeikel met die keerringen wel goed beu hoor :P
Dr zaten godver 4 verschillende bij.... jou kop, mij reserve kop, die imitatie van peijl en dan die meuk van volvo...

Die oude keerring uit mijn reserve kop was wel degene die het meest op een keerring leek, gelukkig is ie dicht  :eusa_dance:

Ja ik ben er ook blij mee! Nu eens een tijdje gewoon van genieten en langzaam steeds beter maken :)

Ik kreeg geen creditnota voor de keerring maar de belofte dat 't met een volgende bestelling verrekend zou worden. Nou ja, als ik op 1 of andere manier m'n geld maar terug krijg. Het gaat me niet om de centen maar om het principe, het was gewoon troep.
Het was voor mij de eerste ervaring met keerringen wisselen maar ik ben er wel meteen allergisch voor geworden :P

Citaat van: Sbv op 14-07-2013 17:06:40
Mooi dat de auto loopt heren. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Binnenkort eens even lenen om te kijken of het wat voor mij is.

Vast wel hoor, hij loopt keurig en op het dashboard na rammelt er niets.

Citaat van: Bouke op 14-07-2013 17:16:32
Wat een leuk verslag :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: en ontzettend gaaf dat ie het weer doet al dan niet met wat tegen sputteren. En ja die olie in de uitlaat ;D ;D ;D
Ben benieuwd ;D hoe lang die blijft :eusa_think:

Tnx! ;D
Het is jammer dat de auto aan wegenbelasting en verzekering 200 euro per maand kost dus full-time in gaan rijden op dit moment nog niet, maar het is wel een leuke hobby-auto. We zien het wel :)

Ik kwam net wel tot de ontdekking dat de APK 10 oktober verloopt dus daar moeten we nog wel even iets aan gaan doen :eusa_think:

Citaat van: )()()sT op 14-07-2013 17:34:49
Leuk verslag wederom en puik werk :)

Dank je wel! :D

Citaat van: beunmaat op 14-07-2013 17:57:10
Whahaha, ooh ja das waar. Ik was alweer vergeten dan we wat olie in die uitlaat hadden gegoten ;D

Mooi dat hij loopt mannen! Dat gedonder met die keerringen ook altijd

Geeft niet hoor... ik saboteer je 240 wel een keer als ie weer op 't werk staat :evil:

Citaat van: Sbv op 14-07-2013 17:57:51
De olie zal er toch wel uitgestookt zijn inmiddels ?

Zal wel hoor en anders komt dat nog wel.

Sbv

APK kunnen we op voorhand wel even nalopen wat er eventueel aan afkeur op zou zitten.

Optisch volgt van zelf wel. Techniek is belangrijker

elianmars

Citaat van: Sbv op 15-07-2013 09:58:48

Niet iedereen denkt er zo over  :P

@Ronald: super dat-ie weer loopt!

Taranis

APK kunnen we op voorhand wel even nalopen wat er eventueel aan afkeur op zou zitten.

Optisch boeit me inderdaad niet totdat ie gewoon goed is en zich bewezen heeft :)

Ik kan 'm eventueel een keertje laten voorkeuren, dat zijn de kosten ook niet.

Citaat van: elianmars op 15-07-2013 10:01:37

Niet iedereen denkt er zo over  :P

@Ronald: super dat-ie weer loopt!

Ja he ;D
En nee niet iedereen denkt er zo over. Ik heb vorige week forumlid KIM geshockeerd door te roepen 'nou en, 't is maar een auto hoor' toen het over een mogelijk krasje op de achterbumper ging door het aankoppelen van een aanhanger ;D

Sbv

Binnenkort maar eens op de koffie komen bij je, dan gelijk even lekker een stukje nagelen. Ding krijgt zo een tweede leven.

Nog verder de auto uitgelezen ?

Taranis

Nee geen tijd voor gehad/gemaakt. Dat komt allemaal nog wel.

V/d week ding even ophalen bij Arjen en dan eens uitlezen en even de airco bijvullen want die wordt niet echt koud meer. De droger ziet er net zo verrot uit als die van 850 T5 Freak dus dat belooft nog wat ;D

Sbv

Citaat van: Taranis op 15-07-2013 11:22:11
Nee geen tijd voor gehad/gemaakt. Dat komt allemaal nog wel.

V/d week ding even ophalen bij Arjen en dan eens uitlezen en even de airco bijvullen want die wordt niet echt koud meer. De droger ziet er net zo verrot uit als die van 850 T5 Freak dus dat belooft nog wat ;D
Droger is standaard toch redelijk rot ? loshalen zal nog niet meevallen normaliter. Eventueel wil ik het ding op werk wel laten vullen

arjen850

Mooi dat die weer loopt mannen, gezellig daggie geweest zo:)